גדר מתכת מחיר למטר

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

התקנת גדרות מתכת – מה זה אומר?

בעלי בתים בדרך כלל יבחרו בהקמת גדר על מנת שהיא תפריד בין השטח הפרטי של הבית לשטחים הציבוריים ולרחוב. בנוסף גדר גם תשמור על הבית מפני פולשים ותגן על חיות המחמד והילדים שנמצאים בו. כאשר אנו מעוניינים להקים גדר אז ישנם גורמים רבים בהם יהיה עלינו להתחשב ועל כן הבחירה היא לא פשוטה בכלל. מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע שמכיר את הנושא והוא יוכל לסייע לכם להגיע להחלטה המתאימה ביותר.

גדרות מתכת – מה צריך לבדוק ולדעת

כאמור גדר ברזל מתכת הינן מומלצות במיוחד בשל התכונות הרבות שפירטנו לעיל אך על מנת להבין יותר את הנושא נפרט בקצרה את כלל המרכיבים שיובילו להחלטה לבחור בהן.

  • עמידות – מדובר על גדרות שעשויות ממתכת וככל שאנו מדברים על עמידות אז הכוונה היא בעיקר בכל מה שנוגע למזג האוויר ששורר בחוץ. בית שנמצא באזור שבו נושבות מרוחות חזקות כל העת חייב להקים גדר שתהיה יציבה מאוד. אם יורד גשם לעיתים קרובות אז החומר חייב להיות עמיד מפני חלודה או קורוזיה ועל כן יצריך תחזוקה רבה.
  • החומרים מהם ניתן לבנות גדר הם מגוונים אך יש לקחת בחשבון את החסרונות והיתרונות של כל חומר. גדר עץ לדוגמא תצריך תחזוקה רבה שכן הוא רגיש למזיקים וללחות. גדר שעשויה מאבן אמנם תהיה חזקה מאוד אך הבניה שלה תהיה יקרה וממושכת. כיום ניתן לבצע התקנת גדרות מתכת במהירות כך שהן יהיו חזקות, עמידות ומעוצבות.

מדרגות ברזל מעוצבות

על התאמה וחוזק

כל גדר חייבת להיות מעוגנת באופן מושלם לקרקע. גדר מתכת תהיה קלה וחזקה ותוכל לעמוד ברוחות ערות, בגשמים וגם בניסיונות פריצה. בנוסף, חשוב להתאים את הגדר לגינה או לשטח שאותה היא מקיפה, מומלץ להתייעץ עם מעצב שיוכל לספק לכם טיפים טובים בנושא זה. חשוב שהגדר תתאים גם לסגנון של הבית ותהווה בין השאר גם פריט עיצובי ומעניין.

כמה זה עולה

התקנה של גדרות מתכת תלויה בגורמים שונים כמו למשל גובה הגדר, עובייה, האורך שלה ועוד. באופן כללי המחיר נמדד על פי מ"ר וניתן לדעת מה כמה תעלה ההתקנה לאחר חישוב של כלל המרכיבים. חומר הגלם הוא חשוב מאוד ולאר כדאי לבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר שקיימת שכן הצעה כזו עשויה להעיד על חומר גלם ברמה נמוכה. מי שמקים את הגדר הוא בעל מקצוע שיודע לעבוד עם החומר ולהתחשב בכל הגורמים הסביבתיים.

אם כל מה שאתם רוצים לדעת זה את המחיר של גדר לגינה שלכם, אז במקרה של גדר מתכת מחיר למטר יכול לנוע בין 450 שקלים ועד 1000 שקלים ויותר למטר רץ אחד. אבל האמת היא שלפני שאתם מזמינים גדר לגינת הבית, ישנם עוד לא מעט פרטים ונתונים שאתם רוצים לדעת לפני שאתם מקבלים החלטה. בשורות המעטות העומדות לרשותנו לא נוכל לספק לכם את כל המידע הדרוש לכם לשם קבלת החלטה כאן ועכשיו, אבל המומחים של המרכז הישראלי למסגרות ישמחו לתת לכם את הבסיס שאיתו תוכלו לעשות את הצעד הראשון לפני שאתם מגיעים למסגר מקצועי.

סוגים שונים של גדר מתכת

אז אתם יודעים שאתם רוצים להזמין לגינה שלכם גדר ואתם יודעים שאתם רוצים את הגדר הזאת ממתכת. זה אולי נראה לכם טריוויאלי, אבל כבר עשיתם צעד גדול לעבר גדר לגינה. ישנם אינספור סוגים של גדרות המיוצרות מסוגים שונים ושילובים שונים של חומרי גלם, לרבות גדרות זכוכית, גדרות עץ, גדרות פלסטיק, גדרות במבוק וכן הלאה, ולהתחיל לבחור את האופציה המתאימה מבין כל האפשרויות הללו זו משימה לא פשוטה שאתם כבר חסכתם לעצמכם. העניין הוא שבהזמנת גדר מתכת מחיר למטר יכול להשתנות מאוד בין סוגי המתכת השונים ובהתאם לאורך הגדר, לגובה הגדר ולעיצוב הגדר. כך למשל, מחיר גדר ברזל תעלה לכם בסביבות 450 ₪ למטר רץ בעוד גדר אלומיניום תגיע כבר ל-800 ₪ למטר. גדר נירוסטה שנחשבת לגדר היקרה ביותר יכולה להגיע ל-1000 שקלים ויותר למטר רץ. אז הפערים הם רק של מאות בודדות של שקלים, אבל כשמכפילים את זה בעשרות מטרים, מגיעים לפערים של אלפי שקלים בין סוגי המתכת השונים, עוד לפני שדיברנו על העיצוב, המרקם, הגוון והאלמנטים העיצוביים שתרצו לשלב בגדר.

המחיר זה לא הכל

בכל מקרה, כשאתם בוחרים גדר מתכת מחיר למטר הוא לא הפרמטר היחיד שאתם רוצים לבחון. הגדר הזאת היא הגדר שתשמש ככרטיס הביקור של הבית שלכם, שתשפיע על מצב הרוח שלכם כשאתם מגיעים לבית וכשאתם שוהים בו ולבטח בגינה שלכם. מעבר לכך, אם אתם מתקינים גדר גם משיקולי בטחון ומיגון הבית, אתם צריכים לקחת בחשבון שיקולים נוספים כמו גובה הגדר, העמידות שלה בפני פריצות וכדומה. כדאי גם לחשוב על הפרטיות שאתם מבקשים לקבל מהגדר הזאת, על ההשפעה שלה על תנועת האוויר והצל בגינה ועל המידה בה היא מסתירה לכם את הנוף. כל אלה הם שיקולים שעליכם לקבל עוד לפני שנכנסתם בכלל לטרטוריה של מחיר למטר.

שערים וגדרות

גדר היקפית לבית – למה אנחנו בכלל משקיעים ברכישתה ובהתקנתה? מהי התועלת, או יותר נכון סדרת התועלות, שמציעה לנו גדר היקפית כזאת? אם אין לכם כלבים בתוך הבית ופורצים שרוצים להיכנס אל תוך הבית, האם אתם עדיין צריכים גדר היקפית? זה נכון שאתם אוהבים מאוד עץ ושאתם אוהבים מאוד את הנופך הטבעי והחמים שמעניקים פריטים עשויים עץ, אבל האם ישנן סיבות טובות לבחון דווקא גדרות מתכת ולא עץ בתור גדר היקפית לבית? מהן אפשרויות העיצוב העומדות בפניכם בהזמנת גדר מתכת לבית? רכישת גדר היקפית לבית יכולה להיות קצת מורכבת, בעיקר לאור האפשרויות הרבות הקיימות בתחום זה ולאור פערי המחירים בין כל האפשרויות האלה, אבל בכל מקרה עדיף שהרכישה תהיה מורכבת ומבוססת על חשיבה ובחירה מושכלת, מאשר שליפה סתמית שאמורה ללוות אתכם למשך עשורים שלמים קדימה. על בחירת גדר היקפית לבית והיתרונות המיוחדים של גדרות מתכת, מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של המרכז הישראלי למסגרות.

 

אז למה ומתי צריך בכלל גדר היקפית לבית?

גדר היקפית ממלאת לכאורה כמה תפקידים שנראים לנו מאוד אינטואיטיביים, למשל לתחום את הגינה כאשר יש לנו שני כלבים גדולים שצריכים כמובן להישאר בתוך הגינה ולא מחוצה לה. אותו הדבר במקרה של אנשים זרים המעוניינים לחדור אלינו לתוך הבית, בין באופן פיזי על מנת לגנוב לנו רכוש (וזה קורה בישובים בעלי שיעורי פשיעה גבוהים) ובין באופן מציצני על מנת לגנוב לנו פרטיות. אבל להתקנה של גדר היקפית ישנן תועלות נוספות שאולי לא חשבתם עליהן באופן ספציפי, אבל אתם בהחלט מכירים אותן והן בהחלט משפיעות על ההחלטה שלכם, גם אם לא באופן מודע. כך למשל, הצורך שלנו להגדיר את השטח שהוא שלנו, לסמן את הטריטוריה שלנו ולהרגיש חופשיים בתוך הטריטוריה הזאת, הצורך שלנו להרגיש בטוחים בבית שלנו, גם כשאף פושע לא מסתובב בחוץ, אלא פשוט מעצם זה שמשהו מקיף אותנו ואומר לעולם "עד כאן". לגדר היקפית ישנן גם תועלות אסתטיות ומן הסתם, כאשר אנו בוחרים גדר כזאת, אנחנו רוצים שהיא תתרום לאסתטיקה של הבית וסביבתו החיצונית ובטח ובטח שלא תפגע באסתטיקה הזאת.

מכל הסיבות האלה, כאשר עולה בכם הצורך להתקין גדר היקפית ואתם בוחנים גדרות מתכת, גדרות עץ או כל סוג אחר של גדרות, חשוב מאוד שתרגישו שלמים עם הגדר שאתם מזמינים. לא תמיד תוכלו להסביר לעצמכם למה הנטייה שלכם היא דווקא לסוג הזה ולדגם הזה של הגדר ולא לסוג או דגם אחר, אבל בתוך תוככם אתם יודעים למה אתם רוצים להתקין גדר וכאשר תפגשו בדגם הזה של גדר, אתם גם תרגישו זאת. יחד עם זאת, ישנם מספר פרמטרים שאתם כנראה לא מודעים אליהם מכיוון שמעולם לא התנסיתם בהם, ואת אלה חשוב שגם תשקללו עם כל השאר, על מנת להבטיח שלא תזמינו גדר שעליה תתחרטו לאחר מכן במשך שנים שלמות ואף עשורים שלמים.
ראו גם: מחיר בניית גלריה

 

על מה חשוב להקפיד בהזמנת גדר היקפית לבית?

כאמור, בהזמנת גדר היקפית לבית יש לכם אפשרויות מגוונות מהן אתם יכולים לבחור, גדרות מתכת, גדרות עץ, גדרות אלומיניום ואפילו גדרות זכוכית. גדרות אלה נבדלות זו מזו בעיקר בפאן האסתטי והעיצובי שלהן, אך לכל אחת מהן ישנן השפעות נוספות, חשובות לא פחות. אחת ההשפעות הפחות רצויות של גדר היקפית לגינה היא חסימה של אוויר ואור. רבים אינם לוקחים זאת בחשבון, מזמינים גדר עץ שמעניקה להם פרטיות מלאה וחוסמת כל אפשרות לראות דרכה, או לחילופין גדר זכוכית שמאפשרת לראות החוצה ופנימה, אך חוסמת מעבר של אוויר. בגינות אלה, לא תמצאו הרבה שמש ובעונת הקיץ תחושו תחושה חריפה של מחנק. דברים אלה נכונים כמובן עבור גינות טיפוסיות. בגינות גדולות ורחבות ידיים, ההשפעה של חסימת העץ או הזכוכית היא מינורית ולכן גדרות אלה מתאימות במיוחד לגינות כאלה. בגינות טיפוסית, אתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם שחלקים ניכרים מהגינה שלכם יהיו רוב היום תחת צל או שהאוויר לא יוכל לזרום פנימה והחוצה מתוך המתחם.

על כך אפשר להוסיף את תחושת הסגר שיוצרת בנו גדר כזאת, כשהיא מגבילה למעשה את טווח הראייה שלנו ובצורה ציורית, אפילו מקטינה את עולמנו. גדרות מתכת לעניין זה, מהוות פתרון טוב הרבה יותר, שכן הן מספקות לכם את התועלות החשובות של תחימת אזור המגורים שלכם, הגנה מפני פורצים, שמירה על מתחם סגור בו אפשר לתת לכלבים להיות חופשיים, ומצד שני, אין שום מגבלה של מעבר אוויר או אור, כל הצמחים נהנים מאור מלא של השמש ואתם עצמכם יכולים להרגיש את תחושת הטבע שבשמה השקעתם מלכתחילה ברכישת בית עם גינה.

מעקה למדרגות

סוגים ועיצובים של גדרות מתכת

בשנים האחרונות התפתחו מגמות שונות של ריבוי גדרות זכוכית וגדרות עץ, וגדרות אלה אכן יכולות מאוד להתאים לגינות מסוימות ולבתים מסוימים. אלא שממש כאן בשורות הקודמות, הסברנו לכם מדוע גדרות מתכת הן עדיין הגדרות העדיפות עבור גינה טיפוסית בגודל ממוצע או קטן. כעת רק נותר לכם לבחור את הגדר המתאימה לכם ביותר, החל בגדר רשת שנחשבת לגדר פונקציונלית לחלוטין ונטולת כל עיצוב או תועלת אסתטית, וכלה בדגמים של גדרות מתכת מעוצבות בשלל עיצובים כיד הדמיון. אנו חיים בעידן שבו קל לנו מאוד לעבד מתכת, לסובב אותה, לקמר אותה, לעגל אותה, לעקם אותה, להשטיח אותה, לרבע אותה או להשיג כל צורה וכל תצורה שנרצה. אתם יכולים לבחור בגדר מתכת סטנדרטית בעיצוב סורג בסיסי ואתם יכולים לקחת את זה משם ועד הקצה הוויקטוריאני עמוס הסלסולים, העיטורים והאופי.

יחד עם זאת, כל החלטה שאתם רוצים לקבל ביחס לעיצוב של גדרות מתכת, היא החלטה שצריכה להישען על עקרונות עיצוב מקצועיים. כשאתם מזמינים גדר מתכת מן המדף, הרי שפעולת העיצוב בוצעה עבורכם על ידי אנשי מקצוע, אם כי לא כל בית מלאכה ולא כל אולם תצוגה אוחז ביכולות העיצוב הנדרשות בכדי להבטיח לכם את הגדר הייחודית והמיוחדת שאתם מבקשים לעצמכם. ישנה גם האופציה של הזמנת גדרות מתכת בהתאמה אישית ובמקרה כזה, חשוב שתחשבו היטב על העיצוב שאתם רוצים להטמיע בתוכה, עיצוב שבשום פנים ואופן לא אמור להתבסס על מצב רוח חולף, על הגדר של השכנים או על הגדר שראיתם במגזין, אלא צריך לנבוע מתוככם, מההעדפות העמוקות שלכם ומהאופן בו אתם רואים את הגדר שלכם עצמכם.

לשם כך, נדרש לכם בית מלאכה סופר מקצועי, שלא רק מבצע עבורכם את עבודת הייצור של הגדר, אלא גם מסייע לכם בשלבי הייעוץ, התכנון, העיצוב וכמובן הייצור וההתקנה. המרכז הישראלי למסגרות הוא בדיוק בית המלאכה הזה, על אף שבית מלאכה היא הגדרה שאינה משקפת את היקף הפעילות והמומחיות של המרכז. המרכז הישראלי למסגרות מבצע עבודות מתכת ומסגרות מכל הסוגים ובאינספור עיצובים אותם ניתן להזמין ישירות מן המדף או בהתאמה אישית מלאה, הן בליווי של מעצב משלכם והן בליווי של מעצבי הבית במרכז. גדרות מתכת, אחרי שהחלטתם להזמין אחת לגינה שלכם, מזמינים במרכז הישראלי למסגרות.

מוכנים לצאת למשימה? המרכז הישראלי למסגרות מציע לכם מגוון רחב של סוגי גדר מתכת מחיר למטר תחרותי ואטרקטיבי וכמובן שירות מקצועי, אספקה מהירה, התקנה וכמובן אחריות מלאה על הגדר ועל העבודה.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!