התקנת גדר לגינה מברזל – כל מה שכדאי לדעת

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

גדר המקיפה את הגינה שלכם, היא סימון פיזי של הטריטוריה הביתית והיא יכולה להיות הרבה יותר מאמצעי בטיחות – גדר לגינה מברזל היא לא פחות מיצירת אומנות בבתים מסוימים. הבחירה בברזל היא ברורה, שהרי מדובר בחומר חזק ובטיפול נכון הוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר ויכול להחזיק מעמד שנים ארוכות. עם זאת, על מנת ליהנות מהגדר ומיתרונותיה לתקופה ארוכה, מומלץ לרכוש אותה אצל יצרן גדרות שגם יבצע התקנה ויבטיח לכם מוצר מוקפד, ברמה הגבוהה ביותר.

סורגים

מדוע יש צורך בהתקנת גדר מסביב לגינה או לחצר?

ביישובים שבהם ישנם בתים שבפתחם קיימות חצרות רחבות ידיים – יש צורך בגידור המתחמים הפרטיים של כל משפחה. התקנה של גדר לגינה מברזל לאו דווקא מייצרת ניכור אלא להיפך – מתחמת את האזור המשויך לבית הספציפי ומייצרת מתחם נעים לשהייה. חצר מגודרת מרגישה בטוחה יותר, גם אם לא משולבים בה אמצעי אבטחה של ממש. עבור משפחות בהן יש ילדים קטנים, גם גדר פשוטה למדי היא אפקטיבית ומאפשרת לקטנטנים לשחק בבטחה מול ביתם.

היעילות הייחודית של גדר לגינה מברזל

גדר צריכה להחזיק מעמד בשני מצבים עיקריים: הן בטמפרטורות קיצוניות כמו חום עז בקיץ, או קור מקפיא בחורף – והן אל מול רוחות וגשמים שעלולים להזיק לחומר הגלם עצמו ולחיבור של הגדר אל הקרקע. בנוסף, על מנת שגדר כזו תהיה גם נאה למראה, מוטב להשתמש בחומר שהעיצוב שלו פשוט והוא, למרות גמישותו, גם עמיד וחזק. כל התכונות הללו נמצאות בברזל, שהוא חומר גלם שיכול להיצבע בגוונים משמחים ובשילוב עם צמחייה – מדובר במראה משובב נפש לכל אדם.
ראו גם: מחירון גדר ברזל לגינה

סוגי גדרות

איך שומרים על הגדר לאורך זמן?

חשוב למנוע מראש בעיות ובלאי מהיר של גדרות מכל סוג, כאשר ניתן לעשות זאת אם מקפידים מלכתחילה על קבלת שירות אך ורק ממומחים לייצור והתקנת גדרות מברזל. כאשר המתקינים פועלים לחיזוק הגדר ומוודאים כי היא מחוברת לקרקע בצורה מיטבית לאורך כל החלקים שלה, נמנעת שחיקה בחיבורים למרות העונות המתחלפות והגדר לא תתמוטט.
כדאי לבדוק את מצב הגדר אחת לכמה זמן ולראות האם היא ניזוקה באחד מהמקומות ולוודא כי מתקנים אותה באופן מידי. חידוש הצבע מסייע לשמירת המראה הרענן של הגדר והוא מספק שכבת מגן לחומר הגלם עצמו. שמירה על ניקיון בסביבת הגדר וטיפוח גינה באופן שוטף, יתרמו אף הם לנראות הטובה.

אילו מוצרים נוספים מברזל ניתן להתקין בבית ומחוצה לו?

הברזל בהיותו גמיש ועם זאת גם עמיד מאוד, יכול לשמש בצורה אופטימלית כבסיס ליצירת מעקות מסוגים שונים, למשל למדרגות פנימיות בבית או למרפסות. בנוסף, ניתן לייצר ממנו שער כניסה מפואר ויפה לגינה ולשלב קודן או שלט רחוק, למניעת כניסה של אנשים בלתי רצויים למתחם הפרטי. המרכז הישראלי למסגרות מייצר תוצרי ברזל עם פרזולים יפהפיים לפי דרישת הלקוח, מתוך רצון להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר בתחום המסגרות בישראל.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!