מערכת אינטרקום לשער הכניסה

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

שער הכניסה החשמלי עם אינטרקום הוא דרך מצוינת לוודא שהמבקרים שלכם יתקבלו בברכה. אבל חשוב מכך, מערכת אינטרקום לשער כניסה חשובה לביטחון שלכם. אם מדובר על מפעל או מקום עבודה, המערכת גם מאפשרת לכם לתקשר עם המבקרים והצוות שלכם בצורה היעילה ביותר. 

הכי חשוב לציין, שלא כל מערכות האינטרקום נוצרות שוות. ישנם גורמים שונים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מערכת אינטרקום לשער הכניסה, כגון התקנה, תאימות, עלות ושירות לקוחות. במאמר זה נעבור על כל הגורמים החשובים שכדאי לקחת בחשבון בעת התקנת שער כניסה חשמלי עם מערכת אינטרקום, או אינטרקום בלבד על שער קיים.

כל היתרונות של מערכת אינטרקום לשער כניסה 

מערכת אינטרקום לשער כניסה היא מכשיר אבטחה המספק למבקרים דרך קלה להיכנס ולצאת מהמתחם שלהם. ניתן להתקין את המערכת בכניסה לבית או למשרד לנוחות ובטיחות, כמו גם בבנייני מגורים ישנים המצריכים התקנת השער עצמו בנוסף. 

בתוך כך, היתרונות של מערכת אינטרקום לשער כניסה הם רבים. זוהי אחת הדרכים הנוחות והיעילות ביותר לשמור על אבטחה בבניין. כמו כן, יש את ההיבט של הנוחות, כאשר לכל אחד קל יותר להיכנס ולצאת מהבניין כשיש מערכת אינטרקום לשער כניסה. גם אם איבדתם את המפתח, יהיה לכם בדרך כלל קוד שיהיה ניתן להקליד כדי להיכנס לבניין. 

עד כמה מערכת אינטרקום לשער כניסה כדאית?

מבחינת כדאיות וחסכוניות, ניתן להתקין מערכת אינטרקום לשער הכניסה בעלות נמוכה, מה שהופך אותה למשתלמת עבור כל סוגי העסקים והארגונים. ללא מערכת זו, לא תהיה לכם שליטה על המבקרים בנכס ולא תוכלו לקבל את השקט הנפשי שכל אדם צריך, בין אם בבית או במקום העבודה. 

מבחינת ההתקנה עצמה, תמיד יהיה חשוב לקבל את הסיוע של אנשי מקצוע המתמחים בהתקנת המערכות. כדי להבין כיצד לאתר את אנשי המקצוע האלו, ריכזנו עבורכם מספר דגשים וטיפים שכדאי לזכור. 

טיפים למציאת אנשי מקצוע להתקנת אינטרקום 

לא קל למצוא חברה אמינה להתקנת אינטרקום, אבל זה לא חייב להיות תהליך מאוד מורכב. קודם כל, בדקו את הביקורות של אנשי המקצוע באינטרנט. כמו כן, בדקו את הנוכחות שלהם במדיה החברתית ואת הדירוגים או התגובות שהם מקבלים מלקוחות. 

אם אפשרי, בקשו המלצות מחברים ובני משפחה על אנשי מקצוע שיצא להם לעבוד איתם בעבר. אין כמו המלצות מפה לאוזן, מה שצריך להגיע יחד עם השוואת מחירים עבור התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה. לבסוף, שאלו אותם אם יש להם עמלות נלוות, כמה זמן לוקח להתקין אינטרקום והאם הם מספקים שירותי תחזוקה לאחר ההתקנה. אם המתקינים אכן מספקים גם שירותי תחזוקה ותיקונים, כדאי לוודא את טיב ואיכות שירות הלקוחות של חברת המתקינים. נסו להתקשר לשירות הלקוחות, לבדוק כמה זמן אתם נאלצים להמתין, האם מספקים לכם מענה מקיף וכולי. 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!