בניית גלריה מברזל

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בניית גלריה מברזל היא דרך נפלאה המאפשרת לנו למקסם את השטח שקיים אצלנו בנכס או בבית העסק בצורה הטובה ביותר. גם אם אתם כבר יודעים באופן כמעט מושלם איך הייתם רוצים שתיראה הגלריה שלכם, כדי לבנות גלריה מברזל או מכל חומר אחר, חייבים אישור של מהנדס.

בניית גלריה מברזל – לאילו צרכים היא יכולה לתת מענה?

לפני שמתחילים לתכנן ולבנות את הגלריה, חשוב קודם כל להבין על אילו צרכים היא תתן לנו מענה. יש אנשים שרוצים לבנות גלרה לצורכי הכנסה. ממש סוג של מחסן קטן שיאפשר לנו להגדיל את רמת הנגישות שלנו בצורה ניכרת. פתרון זה יכול להתאים גם עבור משפחות שכבר יש להן מחסן ורוצות לפצל את החפצים אותם הן מאחסנות וגם למי שאין בכלל מקום אחסון. בנוסף, בניית גלריה מברזל יכולה לתת לנו מענה בתור מקום עבודה נוח, קליניקה, סטודיו או אפילו משרד. משפחות רבות בוחרות לבנות גלריה מברזל כדי לשנות את כל נושא המגורים. למשל, כשילד אחד גדל פתאום וצריך את המרחב הפרטי שלו, בניית גלריה כזו יכולה לתת למענה מצוין.

למשל תוכלו להעביר את חדר המשחקים לגלריה ואז לפנות בבית חדר נוסף. במידה והגלריה מנותקת משאר הבית, היא תוכל לשמש כחלל מגורים לכל דבר. במידה ומדובר בעסק כמו חנות למשל, ניתן ליצור חלל נוסף למכירה ולהגדיל את שטח המכירה שלכם.

טיפים חשובים לבניית גלריה מברזל

  1. תכנון – כאמור, בניית גלריה חייבת להיעשות בפיקוח הנדסי משום שמדובר בחלק מרצפת המגורים והיא חייבת לעמוד בתקני בטיחות. בשלבים הבאים יש לשים דגש על שלד הגלריה שיכול להיות ממתכת או עץ. חשוב לתכנן גם מערכת מדרגות, רצפה ועבודות משלימות כמו מערכת חשמל, מיזוג אוויר, מים במידת הצורך, חלונות, דלתות ועוד.
  2. חומרים – כאמור הגלריה תהיה בנויה ממתכת במקרה שלנו ברזל או מעץ. הרצפה לרוב תהיה עשויה מלוחות עץ.
  3. שלבים נוספים – לעתים יש צורך בביצוע עבודות נוספות כמו למשל בניית קירות גבס, התקנת מעקה בטיחות, מיזוג אוויר וכדומה. לכן, חשוב לשים לב שהקבלן שאתם בוחרים לביצוע העבודה מומחה בכל השלבים וידע לספק לכם מענה מלא לצרכים שלכם הן מבחינת הגודל של הגלריה והן מבחינת הצרכים שלשמה אתם בונים אותה.

רוצים לקבל מידע נוסף על בניית גלריה מברזל? המרכז הישראלי למסגרות מעניק לקהל לקוחותיו מענה מושלם החל משלבי התכנון ההנדסיים, דרך בחירת החומרים ועד הביצוע. אנו עושים שימוש בקונסטרוקציות מתכת ברמה הגבוהה ביותר לצד סגירת חלל בתוך מבנה קיים. תכנית עבודה מדויקת על פי התקנים ובפיקוח הנדסי מלא. דרכנו תוכלו להתחיל את התהליך בראש שקט, לחסוך זמן יקר ולהוזיל את עלות בניית הגלריה בעשרות אחוזים. צרו איתנו קשר ותוך זמן קצר נחזור אליכם.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!