סורגים שקופים מחיר

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

סורגים שקופים הם הדרך הטובה ביותר למגן בית עסק בקומה נמוכה או בית מגורים ומשרד, שמטרתם להיות בטוחים ברמה הגבוהה ביותר אבל גם יפים ואסתטיים. סורגים שקופים עשויים פוליקרבונט, דבר שהופך אותם למאד חזקים, הם אפילו תקינים למיגון נגד ירי, אבל ככאלו הם לא נעשים על ידי מסגר. בשל כך, יש מעט אנשים שמייצרים אותם ולכן מחירם יקר יחסית לסורגים אחרים. לשיקולכם.

שערים וגדרות

סורגים שקופים  מחיר– מה היתרונות ומה החסרונות

  1. היתרונות שלהם רבים. קודם כל הם חזקים מאד, מחוסמים ובטיחותיים מאד. הם עומדים בכל התקנים הנדרשים – 105 ס"מ גובה לפחות, 5 מ"מ עובי לפחות, מקסימום 7 ס"מ רווח בין כל סורג ועוד. עומדים בתקנים של בטיחות באש ותקנים מחמירים אחרים. בנוסף, קל מאד לתחזק ולהתקין אותם, ואם עושים זאת עם בעל מקצוע ברמה גבוהה, אתם יכולים להיות סגורים שהכול יעבוד פיקס ואף גנב לא ירצה אפילו להיכנס. בנוסף, בגלל השקיפות שלהם, 90% מהאור נכנס פנימה, דבר שחוסך בהוצאות על תאורה, וגם נראה טבעי ורואים את הנוף בקלות.
  2. החסרונות – זה יקר יחסית לחלונות אחרים, ויש פחות יצרנים שעוסקים בכך בארץ.

ראו גם: חברה להתקנת סורגים

ועכשיו לסוגיה החמה – כמה עולים סורגים שקופים ואיך נדע מה המחיר הטוב והאמיתי

שאלתם את עצמכם סורגים שקופים מחיר מהו? מכיוון שמדובר במוצר איכותי, ברמה גבוהה, יוקרתי ובייצור עצמאי, הוא יקר יותר מאשר סורגים גנריים. יש היום אמנם תחרות על התחום דבר שמוזיל באחוזים מסוימים את המחיר, אולם עדיין יש פחות יצרנים שעוסקים בכך ויש לזה משמעות בשטח. חשוב לבדוק היטב את החברה שאיתה אתם מתכננים לעבוד, כדי שתדעו לקבל את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר והמפרט שייתן מענה מדויק כמה שיותר לצרכים שלכם. היתרונות הגדולים של החלונות האלו הופכים אותם גם למעט יקרים יותר, אולם זה לא סוף העולם.

  1. סורגים בהתקנה עצמית – כלומר אתם מגיעים לאסוף את המוצר ומתקינים אותו בעצמכם או מקסימום מזמינים בעל מלאכה שאינו עוסק עם רישיון בתחום. זה אמור להוזיל משמעותית את העבודה, אולם מדובר על סורגים שאינם חזקים במיוחד והמטרה היא בעיקר למנוע מקשישים או ילדים ליפול, והם לא מתפקדים היטב נגד גנבים. במה שקובע כאן את המחיר הם התפסנים לחלון: ככל שיש יותר זה עולה יותר. יחס לגודל החלון, המחיר נע מ250 ל-600 שקל.
  2. סורגים ישרים / עם בטן. מדובר בעצם בסורגים "כמו הרגילים", אבל עם חומריות אחרת, במקום ברזל זה עשוי מפוליקרבונט. כאן יש עלות טריקית: להתקין את החלון בצורה תקנית עולה הרבה כסף, כך שאם הסורג עולה בממוצע 600 שקל, ההתקנה עולה גם כ-600 שקל. כלומר, 1200 שקל לסורג.
  3. אם אתם רוצים סורגים נפתחים לעסק שלכם, ורוצים שהם יהיו סורגים שקופים, דעו לכם שהמחיר מתחיל בממוצע מכ-900 שקל למטר, וההתקנה עולה כמה מאות שקלים, לא כולל חיתוך, עיצוב והובלה. בקיצור, יקר למדי. אם אתם מתעניינים איך לשמור סורגים שקופים מחיר ברמה ידידותית והגיונית, סביר שכדאי שתיקנו חלונות אלו רק איפה שאתם מוכרחים.

חשוב מאד לעבוד עם חברה מקצועית לעבודות מתכת ומסגרות, מורשה ועם ידע רב בתחום, שכן הוא תחום חדש יחסית בישראל וחשוב לא לעשות עבודה רשלנית. חשוב לעבוד עם בעלי מקצוע שיש להם יכולת לתת אחריות בכתב, שלוקחים אחריות על כל הפרויקטים, מייעצים לכם מה כדאי לעשות על אמת והכי חשוב: סורגים שקופים מחיר ידידותי, כלומר חברה שמעניקה מחיר הוגן על עבודתה.

סורגים שקופים ומחיר

 

סורגים שקופים לבית

אם החלטתם להחליף חלונות בבית, או להחליף סורגים מסיבות בטיחותיות או אסתטיות, דעו לכם שהיום שווה לשקול סורגים שקופים. אם יש לכם צורך בהחלפת סורגים בחנות, במפעל או במשרד, סורגים שקופים הם בהחלט אופציה ששווה לשקול. אם אתם לא יודעים מה זה, כמה זה עולה ולמה זה מיועד, ואיפה משיגים סורגים שקופים, ננסה להסביר לכם כאן כמה שיותר. הישארו איתנו!

סורגים שקופים – מה זה

סורגים שקופים הם הטרנד החדש בעולם הסורגים. הם בניגוד לשאר הסורגים לא עשויים מתכת / אלומיניום, הם קלים, חזקים, בטיחותיים והכי חשוב – לא חוסמים את הנוף. כל מה שרציתם לדעת, עם חסרונות, יתרונות ושאר הדברים לשקול. סורגים שקופים עשויים מחומר שנקרא פולי קרבונט, חומר גרמני שפותח בשנות ה-50 של המאה ה-20, שלא נשרף ולא נשבר. לכן הוא מעולה ברמת הבטיחות.

יתרונות סורגים שקופים

החומר ממנו הם עשויים מאפשר ל-90% מהאור לעבור דרכו, דבר שהופך אותם לשקופים כמעט לגמרי, ואם יש אור בחוץ הוא לא נחתך או נחסם באמצעות הסורגים. הוא לא שביר, לא ניתן לשריפה, מבודד אקוסטית דבר שמאפשר לגור במקום רועש ואף לקבל מעט רעש מופחת ולו רק בגלל הסורגים, ואפשר להשתמש בהם ברמה העיצובית בצורות רבות, ובשל כך, אפשר לכופף ולעצב אותם שיתאימו גם לבית, גם למפעל, ועוד. כמובן אנחנו מדברים פה על עבודה בטוחה – כי זה אמור לחסום ילדים מליפול חלילה. יש לחומר הזה, ולסורגים ביחד איתו, תקן של מכון התקנים שנקרא 94, וגם תקן בין לאומי שנקרא ROHS. כמובן שברמה של העיצוב של המוצר הם נראים כמו כל סורג אחר: אפשר ישרים, אפשר מעוקלים עם בטן, אפשר מעוטרים, ולכן הם יכולים לעמוד בתקנים של סורגים אחרים: 105 ס"מ גובה, 4.5-14 מ"מ עובי ועוד.

האם לסורגים שקופים יש חסרונות

יש מספר חסרונות מצומצם שיש לקחת בחשבון לפני התקשרות עם בעל מקצוע או מסגריה מוסמכת. קודם כל, מכיוון שהם לא בתחום הברזל, אי אפשר לבקש מכל יצרן שיעשה אותם בעבורכם. אי אפשר פשוט לגשת למסגר של בן משפחה ולבקש ייצור בזול. כאן יש מוגבלות מבחינת יכולת / אישור הייצור, וזה הופך את המוצר למוגבל יותר בנוכחות שלו בחנויות מקומיות. זה לא בהכרח הופך אותם ליקרים באופן משמעותי יותר, אבל הם כן מעט יקרים יותר. חסרון נוסף הוא חסימת כניסה של אוויר. ההרכב החומרי שלהם אמנם מכניס אור, אבל מסנן אוויר, ולכן אם אתם אוהבים שהחדר מאוורר באופן טבעי, יתכן שתהיה לכם כאן אכזבה מסוימת.

מה חשוב לבדוק לפני שקונים סורגים שקופים

  1. שהסורגים מצופים נגד שריטות, כי התבלות עושה את שלה.
  2. שהסורגים מצופים בחומר נגד קרינת UV, אחרת הם יהפכו צהובים והאור לא יכנס.
  3. שהסורגים מלוטשים כדי שלא ישרטו / יפצעו את הילדים.
  4. חשוב מאד לקנות סורגים רק במקום מקצועי, עם אישורים וכמובן שמגיע עם אחריות מלאה בכתב.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!