מעקה ברזל לבית

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

אחד הדברים החשובים ביותר במרחב הביתי על מנת לעלות את הבטיחות בדירה או בבית שלנו הוא מעקה ברזל לבית כאשר את המעקה אנו מתקינים על הצד החיצוני של החלון במקרה של מעקה חיצוני או על גרם המדרגות במידה וזהו מעקה פנימי בבית של שתי קומות למשל. ישנם עיצובים רבים וסגנונות שונים של מעקות ברזל וכך בהתאם נעים גם טווחי המחירים שלהם. אם בעבר מעקה ברזל לבית היה דבר משעמם היום ישנם סגנונות רבים של עיצובים ומעצבי פנים רבים דווקא מנצלים את זה על מנת ליצור אלמנט עיצובי ולהדגיש את הקו העיצובי של הבית באמצעותו.

סוגים שונים של מעקה ברזל לבית

במקרה של מעקה ברזל חיצוני ישנם סגנונות עיצוב רבים כאשר סגנון נפוץ מאוד הוא המעקה הישר שאותו אנו רואים מותקן בבתים רבים ברחבי הארץ על גבי חלונות במיוחד על גבי מרפסות. סגנון נוסף שמאוד נפוץ במקרים בהם אין מרפסת אלה המעקה מותקן על גבי חלון הוא מעקה ברזל לבית עם בטן. על גבי הבסיס של אותה בטן אנו יכולים למעשה להניח עציצים או אדניות ובכך להפוך את המעקה והחזית של החלון לאיזור נעים יותר בבית ואף לנצל את השטח לגדל פרחים, תבלינים וכדומה.

סוגים שונים של מעקה ברזל לפנים הבית

כפי שציינו בבתים רבים ישנם שתיים ואף שלוש קומות שמה שבדרך כלל מחבר בין הקומות הוא גרם מדרגות. לאותו גרם מדרגות נהיה חייבים לשים מעקב על מנת לדאוג לבטיחותם של יושבי הבית, במיוחד אם יש בו ילדים קטנים. גם למעקה פנים מברזל ישנם סוגים שונים והוא תלוי בעיקר בצורה של גרם המדרגות. מעקה מברזל הוא חומר יחסית גמיש שניתן לעצב אותו בכל צורה שנרצה באמצעות פרזול ולכן זהו החומר האידיאלי ליצור ממנו מעקה. ניתן למצוא סוגים שונים של מעקה לבית כמו מעקה ישר, מעקה בצורות שונות כמו האות חית או האות ריש ואפילו מעקה עגול במידה וגרם המדרגות הוא עגול גם הוא.

למה יש לשים לב בבחירת המעקה?

ישנם מספר אלמנטים שעלינו לשים אליהם לב כאשר אנו בוחרים מעקה לבית שלנו כאשר בראש ובראשונה בהיבט הבטיחותי עלינו לוודא כי המרווחים בין הברזלים עומדים בתקן של לא יותר מעשרה סנטימטר מרווח על מנת שראש של ילד לא יוכל להיכנס בין הסורגים ולהילכד ביניהם. דבר נוסף שעלינו לוודא הוא את סוג הגילוון שהברזל עבר. על מנת להחזיק שנים רבות במיוחד במקרה של מעקה חיצוני שצריך להיות עמיד בפני פגעי מזג האוויר ולהיות עמיד בפני התפתחות חלודה, נרצה לוודא כי הברזל עובר תהליך של גילוון חם או קר על מנת שנוכל לדעת כי הוא יחזיק לנו שנים רבות.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!