שערי חניה מתקדמים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

שערי חניה 

 

שערי חניה הם נושא מהותי עבור כל בעל נכס שיש ברשותו בית פרטי וגם עבור דיירי בניין מגורים או משרדים שמעוניינים לשמור על הפרטיות שלהם ועל מקום החניה שלהם. כשמדובר בבית פרטי, השער לחניה הוא חלק מהמעטפת הגדולה של הגדר שמקיפה את כל המבנה. הגדר אשר מיוצרת מברזל או מאלומיניום מתחילה בנקודת הגבול עם החצר של השכנים ומסתיימת בגבול עם השכנים הנוספים. לאורכה של הגדר קיים שער הכניסה הביתה שמאפשר כניסה רק לבני הבית או לאנשים קרובים שקיבלו את קוד הכניסה. בדרך זו מגנים על בני הבית לאורך כל היממה ובמיוחד במקרים שבהם הילדים נמצאים לבד בבית.

לאור העובדה שישראלים רבים קונים רכבים חשמליים, מוסיפים לתהליך של הקמת שערי חניה גם התקנת עמדת טעינה עבור הרכב החשמלי בחלק הפנימי של החניון הביתי. בדרך זו קל מאד לבעל הרכב להטעין את הרכב בשעות הערב וכך בשעות הבוקר הרכב טעון במלואו והנהג יכול לצאת לדרכו. אם מדובר בבנייני מגורים או בבנייני משרדים, מבצעים התקנת עמדת טעינה אחת או כמה וזאת בהתאם להסכמים בין הדיירים ולכמות של בעלי הרכבים החשמליים, בכל אחת מהקטגוריות הללו. 

סוגים של שערי חניה 

קיימים כמה סוגים של שערי חניה והדרך הנכונה ביותר היא הגעתו של איש מקצוע שבוחן את השטח ועל פי המבנה הגיאומטרי של המקום הוא מציע את האופציות המתאימות ביותר לכל מקום. יש שערי חניה אשר נפתחים באמצעות כנף אחת, כך הרכב נכנס פנימה ולאחר מכן השער נסגר. אם מדובר במקום רחב ידיים אפשר להתקין בו שער של שתי כנפיים וכך הרבה יותר קל לתמרן פנימה ולהיכנס לחנייה. 

אפשרות נוספת היא שער הזזה אשר נע על מסילה פנימה והחוצה. במקרה זה בונים מראש חומה  והשער נע במסילה שמותקנת בתווך. אופציה זו היא נוחה מאד גם עבור מקומות ציבוריים או מפעלים גדולים שיש בהם תנועה גדולה של רכבים כולל משאיות וכך קיים מפתח גדול לתנועה של הרכבים מצד לצד. 

הפעלת השערים

בעידן המודרני חושבים על נוחות מקסימלית ולכן מתקינים שערי חניה שמחוברים לכל אחד מהם מערך של מנועים חשמליים בגודל הנדרש על פי היקפי הפעילות שלו. כדי לפתוח את השער לוחצים על שלט או לחלופין על קוד ספציפי בטלפון הסלולרי. בדרך זו בעל הרכב אינו צריך לרדת מהרכב ולפתוח את בשער באופן ידני. זו שיטה נוחה ביותר ולכן היא קיימת כבר ברוב השערים שמותקנים ברחבי הארץ. 

חניונים גדולים למגורים ולמשרדים 

בחניונים גדולים יש שערי חניה שכוללים גם חיישנים וכך נהגים מורשים יכולים להיכנס לחניון לאחר שמספר הרישוי שלהם זוהה במערכת. כך הם גם יוצאים במהירות ללא המתנה בעמדת התשלום. אם בוצעה במקום זה התקנת עמדת טעינה לרכבים החשמליים, בעלי הרכב מחנים את הרכב בעמדה זו כדי שתתבצע טעינה בזמן השהות שלהם בבית או במשרד.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!