גדרות ברזל לגינה: המלצות טיפים ומחירון 2020

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

גרים בבית קרקע? מעוניינים לשלב גדר ברזל בגינה שלכם? אין ספק כי גדרות ברזל לגינה הם בין הפתרונות הטובים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית. אחד הדברים היותר חשובים כאשר יש לנו בבית גינה פרטית הוא תיחום של שטח הגינה שלנו. התיחום חשוב מאוד בעיקר לפרטיות שלנו על מנת שאף אחד לא יפלוש לשטח שלנו בטעות או בכוונה אך גם שומר על הפרטיות של כל בני הבית. אחת השיטות הפופולריות ביותר לתיחום שטח הגינה הוא בעזרת גדרות מברזל.

הסיבה שבגינה גדרות מברזל מאוד פופולריים היא בעיקר לאור הגמישות שלהם, היות ואנו יכולים לשלב גדר ברזל גבוהה ואטומה שגם תתחם את שטח הבית והגינה שלנו אך בו בזמן גם תשמור על הפרטיות שלנו ותרחיק מציצנים. מאידך אם רק נרצה לתחום את השטח שלנו נוכל לבחור בגדר ברזל מעוצבת או מפורזלת בצורה ייחודית על מנת לתת עיצוב שונה ויוקרתי לגינה שלנו, ממש כמו בפארקים בחו״ל.

ראו גם: מחיר גדרות מתכת

סורגים

מהם היתרונות של גדר מברזל לגינה?

אז קודם לכן הזכרנו כבר את הגמישות העיצובית של הברזל שהוא חומר מאוד גמיש וניצן לעצב אותו בכל גודל ובכל צורה ולכן בבתים רבים יעדיפו להשתמש בו ולעצב את הגדר עצמה בהתאם לעיצוב הבית או הגינה שלנו. מעבר לפן העיצובי ברגע שנציב גדר מברזל בגינה שלנו או בשטח הבית באופן אוטומטי זה מרחיק פורצים וגנבים היות ומדובר במכשול נוסף עבורם וייתכן שיעדיפו להימנע מפריצה לבית עם גדר. יתרון נוסף של שימוש בברזל בתור חומר גלם לגדר הוא עמידות בתנאי מזג אויר קשים. הברזל לאחר שמגלוונים אותו יכול לעמוד במשך שנים בתנאי מזג אויר קיצוניים כמו שרב, חום, קור וגשם ולשמור על הצורה שלו ועל הצבע שלו ואיכות החומר כלל לא תיפגע היות ותהליך הגילוון מונע מן הברזל לצבור חלודה.

יחד עם זאת, אם נרצה להוסיף אלמנט של אינטרקום או שער נעול עליו אנו שולטים מתוך הבית או על ידי קוד יהיה לנו קל יותר לעשות זאת בעזרת גדר מברזל. במידה ונרצה לעשות זאת יהיה עלינו להעביר צנרת של חשמל ותקשורת אל התשתית של הגדר ולכן מאוד חשוב לעדכן את הקבלן או בעל המקצוע מולו אנו עובדים, טרם תחילת העבודה על מנת שהוא יוכל להתארגן בהתאם בהיבט של העברת התשתית. במידה ובחרתם לעשות שער חשמלי המופעל דרך האינטרקום או כל הפעלה שהיא מרחוק מומלץ לבחור בחברה שמספקת לכם גם את גדר הברזל וגם את השער של הבית.

איפה לרכוש גדרות ברזל לגינה?

מעוניינים בגדר מברזל לגינה בהתאמה אישית? המומחים של המרכז הישראלי למסגרות ישמחו לתת לכם מענה לכל השאלות ולהתאים עבורכם את הגדר המושלמת בהתאם לצרכים, לגודל הגינה והתקציב העומד ברשותכם. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר ולהוזיל את עלות הגדר בעשרות אחוזים.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!