גדר ברזל מגולוון

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

 

גדר ברזל מגולווןבבתים פרטיים רבים נוהגים להתקין גדר ברזל מגולוון ממגוון רב מאוד של סיבות כאשר אל הגדר לשרת את בני הבית בצורה הטובה ביותר אך בראש ובראשונה להיות מרשימה ובעלת ניראות מרהיבה היות וזה הדבר הראשון שכל אחד שמגיע אלינו הביתה או עובר בקרבת מקום רואה מיד.

 

הגדר של הבית למעשה מהווה סוג של תעודת זהות של הבית שכן במידה והגדר של הבית מרשימה ואיכותית יוכלו האורחים שלנו ועוברי האורח להסיק שגם הבית עצמו מעוצב בצורה מרהיבה ואיכותית. במידה ויעברו ליד הבית שלנו ויראו גדר מוזנחת שהשנים לא הטיבו עימה הדבר יוצר רושם לא טוב ולכן חשוב מאוד להקפיד על התקנת גדר מחומרים איכותיים שגם עם חלוף הזמן ולאחר עמידה בחוץ שנים רבות מול פגעי מזג האויר הגדר עדיין תיראה במיטבה.

 

אנחנו במרכז הישראלי למסגרות מקפידים מאוד על עבודה עם חומרי גלם איכותיים וכמובן ממליצים על גדר ברזל מגולוון בעיקר לאור העובדה שברזל שעובר תהליך גילוון יחזיק מעמד זמן רב יותר ויעזור לברזלים להיראות במיטבם גם לאחר הרבה שנים.

 

מהם היתרונות של גדר ברזל מגולוון?

  1. הפרדה אופטימלית – לגדר ברזל מגולוון ישנם מגוון רב של יתרונות כאשר בראש ובראשונה היא ההפרדה בין השטח הפרטי שלנו לבין השטח הציבורי. ישנה חשיבות רבה להתקנת גדר בבית פרטי שכן ניתן בקלות רבה להיכנס לחצר של הבית או להציץ מבעד לחלון ולהפריע לפרטיות של בני הבית.
  2. שליטה בנכנס וביוצא- מעבר לכך גדר ברזל סביב הבית שלנו לא תאפשר לאנשים שאנו לא רוצים שיכנסו לגינה שלנו או לשטח הבית שלנו להיכנס וכך נמנע למשל מאנשים עם כלבים למשל לקחת את חיות המחמד שלהם לחצר שלנו לעשות את הצרכים שלהם או להרוס את הגינה שלנו. מעבר לכך גדר סביב הבית שלנו עוזרת לנו לווסת את הכניסות אלינו הביתה ולהכניס אך ורק אורחים רצויים.
  3. בטיחות ובטחון – בנוסף, גדר ברזל תעזור לנו להרחיק פורצים וגנבים שכן היא מקשה על הפריצה וייתכן כי פורצים יעדיפו להימנע מפריצה לבית עם גדר ויעדיפו להמשיך לחפש בית אחר שניתן לפרוץ אליו בקלות יותר.

 

מה המחיר של גדר ברזל מגולוון?

גדר ברזל מגולוון מחירהמחיר של גדר ברזל מגולוון תלוי במספר רב של משתנים כאשר קודם כל יש לקחת בחשבון את סוג הגילוון כאשר בדרך כלל גילוון קר יהיה כלול במחיר בעוד גילוון חם הכולל שכבת הגנה נוספת יעלה עוד כסף. בנוסף גם העיצוב של הגדר ורמת הגימור גם כן יהיו אלמנט משפיע בהיבט של המחיר הסופי כמו גם צפיפות הברזל למשל שכן פרופיל צפוף יותר יהיה יקר יותר. המחיר בדרך כלל ינוע בין 700 ש״ח ל-800 ש״ח למ״ר לגדר סטנדרטית בעוד המחיר של פרופיל צפוף ינוע בין 1400 ש״ח ל-1800 ש״ח למ״ר.

 

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!