גדרות מתכת מעוצבות והמומלצות ביותר (לאפקט ה-WOW)

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מעוניינים לעצב גדר מתכת או לרכוש גדר מתכת מעוצבת? המרכז הישראלי למסגרות זה המקום עבורכם. אנו עובדים עם המסגרים והמסגריות המקצועיים בישראל ומבצעים עבור קהל לקוחותנו עבודות מסגרות מכל הסוגים לרבות גדרות מתכת מעוצבות, סורגים, שערים, מעקות ועוד. דרכנו תוכלו להנות משירות מקצועי, לייעל תהליכים, לחסוך זמן יקר ולהוזיל עלויות. 

עבודות ברזל

למעשה, אנו נתקלים בגדרות מתכת מעוצבות כמעט בכל מקום בין אם זה בכניסה לבית פרטי, כחלק בלתי נפרד מהשער, מסביב למוסדות ציבוריים, בתי ספר, גנים, בנייני מגורים משותפים ועוד. לגדר מתכת מעוצבת מגוון רחב של יתרונות הן בהיבט הפרקטי והן בהיבט העיצובי:

  1. גמישות עיצובית – מתכת בין אם מדובר בברזל ובין אם אלומיניום היא חומר גלם מאוד גמיש. באמצעות טכניקות רתכות ואמצעים שונים ניתן לעצב גדר בכל צורה שאנחנו רוצים בהתאמה אישית בין אם זה גדר גבוהה, גדר נמוכה, ארוכה או קצרה, עם חורים או אטומה, עם גימורים ופיתוחים או חלקה ועוד. 
  2. ביטחון ובטיחות – גדר ממתכת מעניקה לסובבים ולנמצאים בתוך המבנה ביטחון רב ומאפשרת לשמור על רמת בטיחות גבוהה. בנוסף, הגדר אליה לרוב מחברים שער ידני או חשמל מאפשרת לנו לשלוט בנכנסים וביוצאים מהמבנה בין אם מדובר במבנה פרטי כמו וילה ובין אם בציבורי כמו בית ספר או גן ילדים למשל. 
  3. עמידות וחוזק – גם הברזל וגם האלומיניום נחשבים למתכות מאוד עמידות וחזקות, כך שאם אנו מחליטים להשקיע בעיצוב הגדר, אנחנו נהנים מהשקעה לאורך שנים רבות ואחריות.  למעשה, המתכת היא חומר גלם מושלם המעניק לחלק החיצוני של החלל מראה אסתטי. הגדר תהיה עמידה לאורך שנים ועמידה בפני מפגעים. 

ראו גם: מעקה למדרגות חוץ

גדרות מתכת מאז ועד היום

בעבר, גדרות מתכת היו מעניקות תחושה או מעלות אסוציאציה של אפרוריות. בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים טכנולוגיים המאפשרים ליצור ולעצב איזו גדר שרק נרצה. מדובר בסוג של להיט וניתן לבחור בין גדר פשוטה מרובעת, גדר עגולה מסוגננת ועוד. אם בעבר, גדרות ממתכת היו צוברות חלודה, היום צובעים את הגדרות בצבע מיוחד שמונע חלודה או דהייה של הצבע והן עמידות בפני שמש, רוחות, ברד ואפילו שלג. 

גדרות מתכת מעוצבות כמה זה עולה?

המחיר לגדר מתכת מעוצבת משתנה ותלוי בכמה פרמטרים כמו גודל הגדר, סוג המתכת – אלומיניום או ברזל, סוג העיצוב והפיתוחים שאנחנו בוחרים, סוג גדר- פתוחה, צפופה, אטומה, משולבת, מצופה PVC גדר סטנדרט או ייחודית ועוד. ניתן גם לשלב עם הגדר חומרים נוספים כמו זכוכית או אפילו עץ. המחירים של גדרות ברזל מעוצבות נעים בין 700-1,800 שקלים למטר מרובע. 
צריכים עזרה וליווי בתכנון הגדר שלכם? המומחים מטעם המרכז הישראלי למסגרות ישמחו לסייע לכם שלב אחר שלב משלב התכנון, דרך שלב הבחירה ועד הביצוע וההתקנה בפועל.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!