גדרות מתכת לגינה

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

 

גדר מתכת לגינהמעוניינים לתכנן ולייצר גדרות מתכת לגינה? מחפשים גדר חזקה, איכותית שתשפר את רמת הבטחון בביתכם מצד אחד ומצד שני תעניק לחצר מראה דקורטיבי ועיצובי? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים של המרכז הישראלי למסגרות ישמחו לסייע לכם שלב אחר שלב בתהליך החל משלב התכנון, דרך בחירת הגדר המתאימה לצרכים שלכם, חומרי הגלם מהם תהיה עשויה הגדר, ייצור הגדר במסגריה מקצועית, הובלה והתקנה. אנו מתחייבים לשירות מקצועי, רמת ביצוע מדויקת, יעילות ורמת גימור מושלמת באחריות. דרכנו תוכלו לעצב גדר מסוגננת ומרשימה שתוסיף נופח ייחודי לביתכם ולחצרה. חיסכון בעלויות, בזמנים והתחייבות לתוצאה מדהימה.

 

גדרות מתכת לגינה יתרונות

למעשה, אנו נתקלים בגדרות מתכת מעוצבות כמעט בכל מקום אליו אנו הולכים כמו למשל בכניסה לבית פרטי, מסביב למוסדות ציבוריים בהם יש גינה כמו בתי ספר או ישיבות, גנים, בנייני מגורים משותפים, מרכזי הייטק ועוד. לגדר מתכת לגינה יש מגוון רחב של יתרונות הן בהיבט הפרקטי והן בהיבט הויזואלי והעיצובי.

  1. גמישות עיצובית – היום ניתן לייצר ממתכת כל דבר שרוצים. בין אם בחרתם בברזל ובין באלומיניום, זה בדיוק המקום להפעיל את הדמיון, לקבל השראה מתמונות וסרטונים ולהבין בדיוק איך הייתם רוצים שהגדר שלכם תיראה ותשתלב בגינה. מסגרים מקצועיים יודעים כיצד להשתמש בכל מיני טכניקות רתכות ואלמנטים שונים כדי ליצור גדר מתכת מעוצבת ומרשימה.
  2. ביטחון ובטיחות מעל הכל – אחת הסיבות העיקריות שבגללן אנשים בוחרים להתקין גדרות ממתכת היא בשל העובדה שמדובר בחומר גלם חזק ועמיד. גדר ממתכת מעניקה לסובבים ולנמצאים בתוך המבנה ביטחון רב ולמעשה מאפשרת לנו לשמור על רמת בטיחות טובה מה שמעניק לנו בעצם שקט נפשי.
  3. עמידות וחוזק – כשאנחנו בוחרים לייצר גדר עשויה מתכת אנו משקיעים במוצר שישרת אותנו נאמנה לאורך שנים רבות. גם הברזל וגם האלומיניום נחשבות למתכות מאוד חזקות ואין צורך לתחזק אותן בשום צורה. כמובן שאלו חייבות להיות מתכות שעברו גילוון כדי למנוע היווצרות של קורוזיה.
  4. מחיר נוח – בשונה מחומרים אחרים הנחשבים למאוד יקרים, גדר ממתכת ניתן להשיג במחיר נוח ושווה לכל כיס.

 

גדרות מתכת לגינה עלויות

המחיר של גדר מתכת לגינה משתנה ותלוי במגוון גורמים ביניהם חומרי הגלם מהם הגדר עשויה: ברזל, אלומיניום, שילוב של עץ או זכוכית, האם יש שער משולב יחד עם הגדר ומנגנון חשמלי או ידני, גובה ואורך הגדר ועוד. בגדול המחיר לגדר מתכת נע בין 450 שקלים למטר ל- 1,800 שקלים למטר.

 

לסיכום, גדר מתכת לגינה היא הפתרון המושלם גם בהיבט העיצובי וגם בהיבט הפרקטי. ניתן לשלב בגדר אלמנטים עיצוביים, פיתוחים ופרזולים מסוגים שונים.

לפרטים נוספים אודות עיצוב גדרות מתכת לגינה צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם ולענות לכם על כל השאלות.

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!