שערים וגדרות לבתים פרטיים: +20 סוגי שערים וגדרות

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

שערים וגדרות לבתים פרטיים נועדו בראש ובראשונה לסמן בצורה ברורה שלא משתמעת לשתי פנים את הגבולות של הבית שלנו. אין להמעיט בחשיבות של הצגת הגבולות של הבית שלנו באופן ברור על מנת למנוע משכנים להשתלט על השטח שלנו בכוונה או בטעות, אך גם ישנם טעמים של שמירה על הפרטיות שלנו היות ואנו לא רוצים שאנשים זרים יסתובבו לנו בשטח הבית מבלי שקיבלו מאיתנו הזמנה להיכנס לשטח שלנו.

מסגר מקצועי

במידה וגם אתם רוצים לגדר את השטח של הבית שלכם ולהקים שער כניסה שיצור בקרה יעילה על כניסת מבקרים לשטח, ”המרכז הישראלי למסגרות" מציע לכם מגוון רב של פתרונות הקשורים בשערים וגדרות לבתים פרטיים על מנת להתאים עבורכם את הפתרון האידיאלי שמתאים לצרכים שלכם, וכאשר אנו מדברים על הצרכים שלכם אנו לא מחשיבים רק את הצרכים הבטחוניים ושמירה על הפרטיות שלכם אלא גם צרכים עיצוביים.

מאילו חומרים ניתן לייצר שערים וגדרות לבתים פרטיים?

אנו רואים חומרים רבים מהם עושים גדרות בבתים רבים כאשר בין היתר אנו נתקלים לא מעט בגדרות עץ, גדרות מבטון, גדרות העשויות משיחים אך אחד החומרים הפופולריים ביותר מהם ניתן להכין שערים וגדרות לבתים פרטיים הוא כמובן הברזל. אנו רואים מוצרי ברזל רבים שעוברים פרזול לצורות שונות ולגדלים שונים ומהווים גם את הגדר עצמה וגם את השער של הבית יחד. תודות לגמישות הרבה שהברזל מקנה לנו ניתן ליצור איתו כל צורה שאנו רוצים ליצור או להתביע על שער הברזל שלנו וכמובן ליצור גדר בכל גובה שרק נרצה.

הברזל נחשב לעמיד מאוד בתנאי חוץ כאשר גם בעונת הקיץ וגם בעונת החורף הגשומה לא יעונה לו כל נזק. הברזל למעשה עובר תהליך של גלוון שמקנה לו חוזקה בפני פגעי מזג האויר השונים ולכן גם אינו יחליד. העובדה שהתחזוקה השוטפת שלו היא מאוד נמוכה הופכת את הברזל לחומר גלם מאוד מבוקש כאשר מדובר על שערים וגדרות לבתים פרטיים.

שערים וגדרות לבתים פרטיים בתור אלמנט מרתיע

בתים פרטיים רבים פונים אלינו במטרה להקים גדר על מנת שזו תרחיק כל גורם עוין פוטנציאלי מהבית שלהם. אותם גורמים יכולים להיום פרוצים שיחשבו פעמיים אם כדאי להם לפרוץ אל הבית שמוקף גדר ויש בו שער שקשה לעבור אותו בדרך פנימה וגם בדרך החוצה. בנוסף גדר מרחיקה מציצנים וסקרנים מלהסתכל פנימה אל תוך הבית שלנו ובכך אנו למעשה שומרים על הפרטיות שלנו ושל כל דיירי הבית בצורה המקסימלית.

ראו גם: +20 סוגי גדרות שונים

שערי ברזל עלויות

מחיר שער מברזל ינוע בין 1000 ש״ח למ״ר ועד 2500 ש״ח למ״ר בשערים מעוצבים. מחיר גדר מברזל ינוע בין 400 ש״ח למ״ר ועד 1000 ש״ח למ״ר.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!