שירותי ניסור בטון בפריסה ארצית עושים עם קל בטון

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

שירותי ניסור בטון כבר מזמן הפכו לברירת המחדל עבור מי שמעוניין לבצע שינויים במבני בטון קיימים. הדיוק, היעדר חוסר הוודאות לגבי התוצאה הסופית ומינימום הלכלוך והרעש – כל אלו מהווים יתרונות מובהקים לעומת השיטות הישנות שכללו שימוש בפטישים כבדים, מכשירי קונגו ומסורי דיסק רגילים. ואם כבר ניסור בטון מקצועי, אז רק באמצעות חברת קל בטון, אשר מספקת שירותי ניסור וקידוח בטון בכל הארץ במחירים משתלמים מאוד. עוד לא מכירים את החברה ואת שירותיה היעילים? הישארו עימנו.

 

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון מהווה דרך מצוינת לטיפול בבטון קיים, מבלי להשתמש בפטישים ואמצעים חובטים. השיטה כוללת שימוש במסורי דיסק עוצמתיים שמצופים באבקת יהלומים, מה שמאפשר להם לחתוך כל סוג של בטון ובכל עובי, בקלות ובדיוק מירבי. את המסורים ניתן אף להתקין על גבי מסילות בקיר, כך שאפשר להזיזם בקלות בתוואי שתוכנן ולהשיג תוצאת ניסור מדויקת. שירותי ניסור בטון מתאימים למגוון רחב של משימות – יצירת פתחי חלונות ודלתות חדשים בקירות פנימיים וחיצוניים ואף הרחבה של כאלה קיימים, ניסור של מדרגות, ניסור של קורות, עמודים וגדרות, ניסור של מרפסות שירות ומסתורי כביסה, ניסור של ממ"דים וחדרי ביטחון ואף ניסור לצרכי עבודות הריסה.

 

ניסור בטון – מדוע דווקא עם חברת קל בטון?

כאשר אתם מזמינים שירותי ניסור בטון מחברת קל בטון, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מתקשרים עם הטובים ביותר. הדבר מתבטא בכמה היבטים:

  • בטיחות מעל לכל – ממש לא מומלץ לבצע עבודות ניסור בטון לפני ווידוא כי העבודה אכן אפשרית מבחינת בטיחות. על מנת שלא לפגוע בקירות תומכים, חברת קל בטון דואגת כי העבודה תתבצע רק לאחר ביקור של קונסטרוקטור במקום, על מנת שייתן את האישור שלו לתחילת העבודות. לעיתים הדבר מחייב גם בירוקרטיה מול הרשויות המקומיות, מאחר וחלקן דורשות להעביר אליהן את מסקנות הקונסטרוקטור, על מנת שיעניקו את האישור הסופי לתחילת העבודות. לא כל חברה לניסור בטון מלווה את לקוחותיה בבירוקרטיה הנדרשת וזהו יתרון חשוב בהתקשרות עם החברה.

 

  • תשתיות נדרשות – על מנת לבצע ניסור בטון במסורי יהלום, יש הכרח בתשתיות מתאימות דוגמת חיבור חשמל תלת פאזי וחיבור למים. ללא חיבור תלת פאזי המסורים העוצמתיים לא יוכלו לעבוד וללא חיבור למים הם יתחממו מהר ולא יוכלו לפעול בצורה רציפה, מה גם שהמים משמשים לביצוע עבודה נקייה ולכידת הלכלוך תוך כדי העבודה. כאשר אתם מתקשרים עם חברת קל בטון, אתם יכולים להיות בטוחים שימצא הפתרון גם אם אין תשתיות מתאימות בשטח. בתוספת תשלום שאינה גדולה מידי, החברה תספק לכם גנרטור מתאים וגם חיבור למים במקום.

 

יתרונות ההתקשרות הנוספים שחברת קל בטון מציעה

חברת ניסור בטון מקצועית ובעלת מוניטין צריכה להציע לכם עוד כמה היבטים חשובים ובחברת קל בטון בהחלט תקבלו אותם:

  • ביטוח מתאים – החברה מקפידה על כל כללי הבטיחות המחמירים, אך בכל מקרה מחזיקה בביטוח שיכסה אתכם מכל הכיוונים.
  • פינוי הפסולת – כך שלא תסתבכו מול הרשויות בשל פסולת בניין שנשארה בשטח או הושלכה במקום ללא אישור.
  • מחירים נוחים – חברת קל בטון מציעה לכם שירותי ניסור בטון במחירים נוחים והוגנים, גם כאשר מדובר בעבודות מורכבות במיוחד.
  • קידוח בטון – מלבד שירותי ניסור בטון, החברה מתמחה גם במתן שירותי קידוח בטון באמצעות מקדחי יהלום, מה שמתאים במקרים בהם תירצו ליצור תשתיות בתוך קירות בטון קיימים.

 

 קבלת פרטים נוספים בטלפון: 055-9705135 או באתר או בדף הפייסבוק.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!