איך הוספת מדרגות יכולה להוסיף לערך הכלכלי של הבית שלכם

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

אם אתם מחפשים דרך לשדרג את הבית שלכם, להפוך אותו לפונקציונאלי יותר ובד בבד, להעלות את הערך שלו, אין ספק כי בניית מדרגות לעליית גג מהוות את הדבר האידיאלי עבורכם שיענה על כל המטרות המדוברות. בין אם מדובר על מדרגות פנימיות לעליית גג ובין אם מדובר על מדרגות חיצוניות, הרי שהן יכולות לשדרג את ביתכם ולהעלות את ערכו. כמובן שחשוב מאוד שתבחרו עבור הוספת המדרגות את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וזאת בכדי שהעבודה תתבצע בצורה מדויקת, איכותית ומקצועית.

כיצד מוסיפים מדרגות לעליית גג?

ניתן להוסיף לעליית גג מדרגות מסוגים שונים לרבות: מדרגות מברזל או מדרגות בטון. יחד עם זאת, כיום רבים בוחרים דווקא במדרגות מברזל שכן קל, נוח ומהיר להתקין אותן והן לא פחות טובות ממדרגות בטון. בכדי להתקין מדרגות יש לבצע כמה שלבים חשובים:

בשלב הראשון יש למדוד את השטח על מנת להבין האם מדרגות קבועות במקום יכולות להתאים. לאחר המדידות, תוכלו לקבל הצעת מחיר על הוספת המדרגות.

אם בחרתם במדרגות ברזל, הרי שמדובר על עבודה הרלוונטית עבור מסגר, אשר ייצור במסגרייה את המדרגות. כל החלקים של המדרגות יעברו תהליך גלוון שמטרתו היא למנוע מהברזל להחליד.

בשלב הבא יתבצע תהליך הרכבת המדרגות בתוך הבית. התהליך חייב להתבצע בצורה מקצועית וזאת בכדי שהמדרגות יהיו יציבות וכן ימוקמו בצורה נכונה.

טיפים להוספת מדרגות לעליית הגג

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להוסיף מדרגות לעליית הגג שלכם בצורה הטובה ביותר:

ראשית כל, אם אתם מעוניינים לחסוך עד כמה שניתן במקום, אתם יכולים לבחור במדרגות לולייניות שמצד אחד מעניקות עיצוב ייחודי לבית ומצד שני מציעות חיסכון במקום.

אם מדובר על מדרגות ברזל, אתם יכולים לבחור עבורן בחיפויים שונים לרבות: עץ, פרקט או שיש. החיפוי יאפשר לכם לעלות במדרגות ללא רעש וכן, הוא מסייע בעיצוב המדרגות.

חשוב מאוד לתחזק בצורה הטובה ביותר את המדרגות, לבצע את פעולות הניקיון הנדרשות בכדי להעניק להן מראה נקי וכן לוודא שהן תקינות ובטוחות לשימוש.

כיצד מדרגות יעלו את ערך ביתכם?

אין ספק כי הוספת מדרגות לעליית הגג של הבית, בין אם מדובר על מדרגות פנימיות ובין אם מדובר על מדרגות חיצוניות, זהו תהליך שיכול להעלות את ערך הבית שלכם באופן ניכר. בית שיש בו מדרגות הוא פרקטי ופונקציונאלי יותר. מלבד זאת, הוא מעוצב יותר, ייחודי יותר ויוקרתי יותר. כל אלה בוודאי יעלו את ערך הבית שלכם ויאפשרו לכם למכור אותו במידה ותרצו בעתיד, במחיר גבוה יותר מהמחיר שבו תמכרו אותו ללא מדרגות. מדובר על תהליך שיכול לסייע לכם לשדרג בצורה ניכרת את ביתכם, להעניק לבני הבית נוחות ואיכות חיים, להוסיף בעיצוב ובאווירה של הבית ולהעלות את ערכו.

כיצד תבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור הוספת מדרגות לבית?

אם אתם מעוניינים להוסיף מדרגות לביתכם, חשוב שתדעו שמדובר על תהליך שחייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. הוספת מדרגות איננה עניין של מה בכך ויש להבטיח כי המדרגות יהיו איכותיות, עמידות, יציבות ובד בבד, שהן יענו על הפן הדקורטיבי והאסתטי הנדרש מהן. על כן, חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה. עליכם לבדוק איזו חברה ידועה כמומלצת, מנוסה ומקצועית בתחום זה, לבחון עבודות שונות של החברה בתחום הוספת מדרגות ולקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר בהתאם לכל הפרמטרים המדוברים.

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!