שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מחיר להתקנת סורגים

קיימים שני סוגים של פחד ששניהם מביאים אותנו למסקנה שכדאי להתקין סורגים על חלונות הבית. הראשון הוא פריצה של גורם בלתי רצוי אל תוך הבית וגרימת נזק או גניבת רכוש יקר, והשני הוא נפילה של מי מבני הבית כאשר במקרים רבים מדובר על ילדים. התקנת סורגים מחיר היא ללא ספק החלטה נכונה שעשויה לספק תחושת ביטחון רבה לדיירים ולאפשר להם לישון בשקט תוך הסתמכות על חוזקם ועמידותם של סורגים איכותיים ויעילים.

התקנת סורגים מחיר – ההבדלים שבין הסורגים

קיים הבדל גדול בין סוגי סורגים ואין כל קשר בין סורג שנועד למנוע נפילה לזה שמטרתו לבלום פורצים לבית. על כן כאשר אנו מעוניינים להתקין סורגים מעוצבים בבית יהיה עלינו להבין מה היא מטרת ההתקנה. בעל המקצוע שאליו נפנה ישאל שאלה זו לפני הכול ורק אז הוא יוכל להציע לנו סוגים שונים של סורגים. מטרת ההתקנה עשויה להשפיע גם על עיצוב הסורגים שכן ישנם סורגים שמיועדים בעיקר ליופי ואסתטיקה אך לא בהכרח יתפקדו בתור סורג ביטחון. ישנם שלושה סוגים עיקריים של סורגים: סורג מתקפל, סורג ישר וסורג עם בטן.

מה משפיע על התקנה סורגים מחיר

כאמור ישנם סוגים שונים של סורגים לבית או למשרד ועל כן גם המחירים יהיו שונים מאוד, סורג בסיסי שמיועד לחלון בגודל של מ"ר יעלה בין 350- 500 ₪, אבל קיימים גורמים שישפיעו על המחיר וייקרו גם סורג בסיסי בעשרות אחוזים. לדוגמה, הצורה של הסורג עשויה לגרום לעליה במחיר של בין 25% – 35% בהתאם לסוג העיצוב שבו תבחרו. ככל שמדובר על עיצוב יותר מורכב ומיוחד כך המחיר יעלה עוד ועוד. בכל מקרה על מנת שלא נחוש בבית כמו בבית כלא ניתן להוסיף לסורגים דוגמאות ופיתוחים שונים שיקנו להם יופי וייחוד. מומלץ לבקש מהמסגר להביט בקטלוג של דוגמאות ולבחור את הסגנון שמתאים לכם. בעבור עיטורים מיוחדים ומורכבים תשלמו יותר כסף שכן התקנת סורגים מחיר מושפעת מאוד מהעיצוב.

  1. ככל שתעשו את העבודה, התכנון, הייצור וההתקנה אצל אדם אחד, כך תחסכו כסף
  2. ככל שתעשו את העבודה מהחומר המדויק, ככה תוכלו לחסוך כסף. אל תלכו על טרנדים סתם: עשו מה שבאמת מתאים לצרכים שלכם.

צביעה של הסורג

  1. הצביעה עשויה להעלות את המחיר של הסורג באחוזים ניכרים בהתאם לסוג הצביעה  שבה נבחר. אם תחליטו לחסוך אז תוכלו לבחור בצבע סיליקון, אמנם מדו בר על צבע שנחשב לפחות עמיד אבל הם זולים בהרבה. אם תרצו בצבע משודרג תוכלו לבחור בצבע פוליאורתן  אקרילי שיחזיק מעמד זמן רב יותר. מי שירצה לקבל את הטוב ביותר יוכל לבקש צביעה בסגנון איבוק אפוקסי שמתבצעת בתנור. צביעה מסוג זה תחזיק מעמד שנים רבות מאוד וגם במזג אוויר קשה.
  2. סורגים נפתחים, שמתאימים יותר למרפסות שירות או חנויות בקומת קרקע, עולים בערך 800-1200 שקלים, לא כולל ייצור, וזה תלוי בעיקר בסוג הבריח שבחרתם ובסוג המסילה. בכל מקרה זו לא הוצאה זולה, אבל היא שווה את זה.
  3. סורגים שקופים, עולים בממוצע לחלון רגיל כ-600 שקל, אבל העבודה עולה גם כ-600 שקלים, כל שחלון ממוצע עולה כ-1200 שקלים פחות או יותר גם הוא.
  4. כאמור, ככל שתעשו יותר חלונות, ככה תקבלו מחיר טוב יותר. אז במקרה זה, רצוי בהחלט לשקול להחליף סורגים ברוב / כל הבית, בפעם אחת, אצל אדם אחד. חשוב לבדוק שהוא מעניק אחריות בכתב, שראיתם תיק עבודות שלו ואתם מרוצים מהחיבורים והגימורים, ושהוא לא מחפף בפינות. חשוב מאד, בעיקר כי זו הוצאה בסוף של אלפי שקלים, ויש פה עניין בטיחותי מעל לכול.

מגלוון או לא

מומלץ לברר שמדובר על סורג מגלוון ולא בעבודה של חאפר, סורג לא מגלוון יפגע תוך זמן קצר מחלודה ובסופו של דבר יתפרק וייפול. לא כדאי להתפשר על נושא זה שכן הוא קריטי וחשוב מאוד. בכל מקרה מחיר סורגים הוא לא נמוך וכדאי לבצע סקר שוק ולראות  מה הכי משתלם.

מעוניינים בשירותים שלנו?

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!