המדריך השלם להחלפת הסורגים בבית

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בנייני מגורים גבוהים או בתים פרטיים – כולם זקוקים לסורגי איכותיים בימנו ומסיבות רבות. אם בעבר הסורגים היו עשויים מברזל פשוט והיה קל לחתוך אותם כדי להיכנס לבית, הרי שהיום התחום עבר מהפך וקיימים סוגים שונים של סורגים עליהם נסביר בהמשך. אז מי צריך סורגים ומדוע וכיצד תבחרו את הסורג המתאים לכם ביותר? הכנו לכם מדריך מקיף.

 

מי צריך סורגים לחלונות ומדוע?

פעם היה נהוג לחשוב כי אנשים המתגוררים באזורים עירוניים עם שיעורי פשיעה גבוהים יותר יכולים ליהנות מהביטחון המוסף שמספקים סורגים לחלונות, הפועלים כגורם מרתיע בפני פורצים פוטנציאליים. כיום כולם גם מבינים שמדובר על הכרח גם באזורים הכפריים שכן אין מי שחף מפני פריצות, לכן הם מומלצים כאמצעי הגנה לכל קומה בבית. כדאי גם לדעת – מעבר לעובדה שהם מהווים מכשול של ממש בפני פורצים, הם גם משמשים להרתעה, כי פורצים תמיד יעדיפו לפרוץ למקומות ללא סורגים.

סיבה נוספת להתקנת סורגים היא למניעת נפילה של ילדים מקומות בניין גבוהות, הסורגים יכולים למנוע את הנפילות כאשר הם מותקנים בהתאם לתקנות.

 

סוגי סורגים לחלונות

אם אתם מתכננים שיפוצים בחיפה בזמן הקרוב כדאי שתחשבו על נושא הסורגים ותבחנו לעומק האם הם זקוקים להחלפה או שדרוג. סורגים לחלונות מגיעים במגוון רחב של סגנונות וחומרים, העונים להעדפות אדריכליות וצרכי אבטחה שונים. שתי הקטגוריות העיקריות כוללות סורגים קבועים ונשלפים. סורגים קבועים מספקים פתרון קבוע, המבטיח הגנה רציפה, מצד שני, סורגים נשלפים מציעים גמישות, ומאפשרים לבעלי בתים להסיר אותם לצורך ניקוי או במקרי חירום.

סורגים לחלונות מברזל – סורגים מברזל יצוק ידועים בעמידותם, הם מציעים אסתטיקה קלאסית תוך מתן רמת אבטחה גבוהה.

סורגי אלומיניום לחלונות – סורגים מאלומיניום קלים ועמידים בפני קורוזיה הם בחירה פופולרית עבור בתים מודרניים. הם יכולים להיות מותאם אישית כדי להתאים את ערכת הצבעים של הבית.

סורגים דקורטיביים לחלונות – למי שמחפש גם ביטחון וגם אסתטיקה, סורגים דקורטיביים משלבים עיצובים מורכבים עם חומרים חזקים, ומציעים פתרון מסוגנן לאבטחת חלונות.

סורגים שקופים – היום אחד הטרנדים המובילים בעיצוב הוא של סורגים שקופים, לא רואים אותם כמעט והם מאפשרים לבית ליהנות ממראה אסתטי נקי לחלוטין, מבלי לוותר על בטיחות ואבטחה.

 

ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הסורגים

מלבד האפשרות להתקין סורגים מעוצבים המותאמים בצורה מדויקת לבית מבחינת בטיחות ואסתטיקה, ההתקדמות הטכנולוגית בתחום שיפרה בצורה משמעותית את איכות הסורגים ואת השימוש בהם. השימוש בסגסוגות מתקדמות שיפר את החוזק והעמידות של סורגי חלונות, מה שמבטיח שהם עומדים בתנאי מזג אוויר שונים ואף ניסיונות פריצה, סורגים מסוימים מגיעים עם טכנולוגיות מתקדמות של נעילה מרחוב באמצעות הסמארטפון ואף קיימים סורגים בהם חיישנים המתריעים על מגע עם הסורג בזמן אמת. אז לפני שאתם מזמינים קבלן שיפוצים בחיפה מומלץ שתבחנו את הטכנולוגיות, המחירים ואת הצורך שלכם בסורגים חדשים והכינו את תוכניות השיפוצים תוך התחשבות בנושאים אלו.

שיפוץ

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!