איך בוחרים סורגים לבית?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

סורגים לבית מהווים דבר חשוב ביותר. יש להם שני תפקידים מרכזיים והם: לשמור על הילדים שבבית מפני נפילה וכן לספק את ההגנה והבטיחות הנדרשת לדיירי הבית בביתם ולהגן עליהם מפני פריצה לבית. חשוב כמובן לבחור סורגים בצורה נכונה שכן, כיום קיימים מגוון רחב של סורגים שניתן לרכוש.

איזה סורגים יתאימו לבית שלכם?

ישנם כמה סוגי סורגים שיכולים להתאים לבית: סורג ראשון הוא סורג בטן. מדובר על סורג שאיננו סוגר את המרחב ותוחם את החדר בניגוד לסורג ישר. הוא מאפשר להניח עליו עציצים, לתלות עליו כביסה ועוד. כמו כן, ניתן לשנות את גודל הבליטות של הסורג החוצה.

קרדיט תמונה: freepik

סורג ישר הוא סורג מתכת ישר שמתחם את חלל החדר. מדובר על סורג שמקנה בטיחות, אך הוא יוצר תחושה של תיחום החלל ולא כולם אוהבים את זה.

סוג נוסף של סורג הוא סורג מתקפל. מדובר על סורג ישר שיש לו אלמנט פתיחה בהזזה או פתיחה החוצה והוא מתאים מאוד לחלומות שבהם יש חבלים לכביסה וכן הוא מתאים גם לחדרי ממ"ד.

אם אתם מחפשים סורגים שיעניקו את הבטיחות המקסימלית לילדים שלכם, חשוב שתדעו כי בהתאם לתקן הרווח של סורגים לא יכול לעלות על 10 ס"מ ועובי הסורג צריך להיות 10 עשרה מ"מ לסורג והוא צריך לעמוד בעומס של 69 ק"ג. סורג ישר הוא הסוג הבטוח ביותר עבור ילדים שכן, לא תהיה להם אפשרות כלשהי לשבת על הסורג או להפעיל עליו לחץ ועל כן, אם אתם מחפשים סורגים שיעניקו בטיחות לילדים שבביתכם מפני נפילה, כדאי שתרכשו סורג ישר שעומד בתקנים,

סורגים שמגינים בפני פריצות

אם אתם מחפשים סורגים שיגנו על ביתכם מפני פריצות, חשוב שתדעו כי עובי סורג מעין זה חייב להיות לפחות 12 מ"מ. חשוב להתקין סורג מברזל וחשוב שהוא לא יהיה חלול וזאת בכדי שלא תהיה אפשרות כלשהי לחתוך אותו. מעבר לכך, ההתקנה של הסורג לקיר חייבת להתבצע באמצעות ברגי ג'מבו וזאת בכדי שהוא יהיה חזק ולא יאפשר פריצה. יש צורך לרתך את הברגים למסגרת.

התקנת סורגים

התקנת סורגים מהווה דבר חשוב ביותר הן כאשר מדובר על סורגים הרלוונטיים לשמירה על הבטיחות של הילדים בבית והן כאשר מדובר על סורגים הרלוונטיים למניעת פריצות. על כן, יש לבחור במתקין מקצועי ומנוסה שיתקין את הסורגים בצורה הטובה ביותר. ניתן למצוא כיום סורגים להרכבה עצמית, אך אם אתם לא בטוחים לגבי איך בדיוק להרכיב אותם, כדאי שלא תיקחו סיכון.

בתהליך ההתקנה, אם קיימת נקודת עיגון בקיר מתקין הסורגים יחבר אליה עוגן. אם אין נקודת עיגון, מתקין הסורגים יידרש לקדוח חורים בקיר באמצעות מקדח בטון או פטישון. לאחר שהוא יקדח את החורים הוא יתקין את הרגליים של הסורג בתוך החורים ויבריג את הברגים.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!