Site icon המרכז הישראלי למסגרות

שירותי ניסור בטון בפריסה ארצית עושים עם קל בטון

קרדיט תמונה: freepik

שירותי ניסור בטון כבר מזמן הפכו לברירת המחדל עבור מי שמעוניין לבצע שינויים במבני בטון קיימים. הדיוק, היעדר חוסר הוודאות לגבי התוצאה הסופית ומינימום הלכלוך והרעש – כל אלו מהווים יתרונות מובהקים לעומת השיטות הישנות שכללו שימוש בפטישים כבדים, מכשירי קונגו ומסורי דיסק רגילים. ואם כבר ניסור בטון מקצועי, אז רק באמצעות חברת קל בטון, אשר מספקת שירותי ניסור וקידוח בטון בכל הארץ במחירים משתלמים מאוד. עוד לא מכירים את החברה ואת שירותיה היעילים? הישארו עימנו.

 

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון מהווה דרך מצוינת לטיפול בבטון קיים, מבלי להשתמש בפטישים ואמצעים חובטים. השיטה כוללת שימוש במסורי דיסק עוצמתיים שמצופים באבקת יהלומים, מה שמאפשר להם לחתוך כל סוג של בטון ובכל עובי, בקלות ובדיוק מירבי. את המסורים ניתן אף להתקין על גבי מסילות בקיר, כך שאפשר להזיזם בקלות בתוואי שתוכנן ולהשיג תוצאת ניסור מדויקת. שירותי ניסור בטון מתאימים למגוון רחב של משימות – יצירת פתחי חלונות ודלתות חדשים בקירות פנימיים וחיצוניים ואף הרחבה של כאלה קיימים, ניסור של מדרגות, ניסור של קורות, עמודים וגדרות, ניסור של מרפסות שירות ומסתורי כביסה, ניסור של ממ"דים וחדרי ביטחון ואף ניסור לצרכי עבודות הריסה.

 

ניסור בטון – מדוע דווקא עם חברת קל בטון?

כאשר אתם מזמינים שירותי ניסור בטון מחברת קל בטון, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מתקשרים עם הטובים ביותר. הדבר מתבטא בכמה היבטים:

 

 

יתרונות ההתקשרות הנוספים שחברת קל בטון מציעה

חברת ניסור בטון מקצועית ובעלת מוניטין צריכה להציע לכם עוד כמה היבטים חשובים ובחברת קל בטון בהחלט תקבלו אותם:

 

 קבלת פרטים נוספים בטלפון: 055-9705135 או באתר או בדף הפייסבוק.

Exit mobile version