כמה עולה מטר גדר ברזל

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

כשאנחנו רוצים להרכיב גדר חדשה לבית, זה אך טבעי שהשאלה הראשונה שתעלה במוחנו היא כמה עולה מטר גדר ברזל. האם אנחנו צריכים לצפות להוצאה של מאות שקלים, להוצאה של אלפי שקלים וכמה אלפי שקלים, או אולי להוצאה של עשרות אלפי שקלים? ובכן, כבר עכשיו נאמר את האמת הפשוטה ולפיה את התשובה הסופית לכל השאלות שלכם תוכלו לקבל רק אחרי שתדעו איזו גדר בדיוק אתם רוצים להזמין, באיזו תצורה ובאיזה עיצוב ומהו אורך הגדר וגובה הגדר שתרצו להתקין. כפי שמסבירים לכם בשורות הבאות המומחים של המרכז הישראלי למסגרות, הפערים בין מחיר מטר גדר אחת למטר גדר אחרת יכולים להצטבר לאלפי שקלים כשמחשבים את כל אורך הגדר ואת כל האלמנטים העיצוביים והטכניים שמשלבים בגדר.

אז כמה עולה מטר גדר ברזל?

ובכן, אם תרצו להזמין גדר רשת פתוחה, זה יעלה לכם כ-150 שקל לגליל של 25 מטר גדר. מחיר זה יכול לגדול או לקטון במספר עשרות אחוזים בהתאם לגובה הגדר שתבחרו ובהתאם לדגם הספציפי של גדר רשת. אם תרצו להזמין גדר מתכת, המחיר כבר יכול להגיע ל-450 ₪ למטר גדר ברזל, דרך 800 ₪ למטר גדר אלומיניום ועד 1000 ₪ למטר גדר נירוסטה. על כך אפשר להוסיף או לגרוע בהתאם למורכבות העיצובית של הגדר, הגוון, המרקם, שילובי חומרי גלם נוספים וכמובן גובה הגדר והפרישה שלה בשטח. כשאתם מקבלים מידע לגבי כמה עולה מטר גדול ברזל, חשוב שתעשו את החישוב של אורך הגדר כולה על ידי הכפלת המחיר למטר במספר המטרים של הגדר הדרושה לכם. אורך זה יכול להגיע בקלות לעשרות מטרים ופער של מאות שקלים יכול להפוך בקלות לפער של אלפים רבים של שקלים בין דגם לדגם גדר.

איך תבחרו את איש המקצוע שייצר וירכיב לכם את הגדר?

ובכן, כמו בכל שירות דומה, גם במקרה של הרכבת גדר ברזל, הדרך הטובה ביותר לצאת לדרך היא דרך המלצות וחוות דעת מקצועיות ואתם רוצים לנסות ולהשיג כמה שיותר כאלה, גם מחברים, בני משפחה, מכרים ושכנים וגם מאנשי מקצוע בתחומים משיקים שיכולים להמליץ לכם על מסגר מקצועי. אם יש לכם איש מקצוע שאתם סומכים עליו, חשוב מאוד שתישארו איתו אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים לשאול גם מסגרים אחרים כמה עולה מטר גדר ברזל אצלם. השוואת מחירים הוא תמיד צעד חכם ונכון לעשותו, בין שלצורך בחירת הספק הזול ביותר ובין שלצורך יצירת כוח מיקוח אל מול הספק שעליו אתם סומכים ובו אתם מתכוונים לבחור בלאו הכי.

המרכז הישראלי למסגרות מציע את כל סוגי גדרות הברזל, כל סוגי המתכת עם אפשרות לשילובי חומרי גלם נוספים ובמחירים אטרקטיביים ותחרותיים ביחס למחירי השוק.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!