פתרונות הצללה למרפסת

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

ישנם סוגים רבים ושונים של עיצובי פרגולה מהם תוכלו לבחור את הנכונה לכם ביותר. איזה מהם הוא הטוב ביותר עבור המרפסת, הגג או החצר שלכם? מאמר זה דן ביתרונות ובחסרונות של כל עיצוב, במשמעות של פתרונות הצללה, סוככים, פרגולה מעץ, מאלומיניום ועוד. 

אם יש את האפשרות, כל בית צריך מקום להירגע וליהנות מהחוץ. אבל במדינות חמות כמו ישראל, אתם צריכים לשמור על האזור החיצוני מוצל מאור שמש ישיר. פרגולה היא דרך מצוינת לעשות זאת מבלי לחסום אור טבעי או לחסום את הנוף. והדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים פתרון הצללה למרפסת או לכל מקום אחר הוא גודל השטח. את הפרמטר הזה צריך לקחת בחשבון הרבה לפני הפקטור של עיצוב הפרגולה. 

פרגולה מאלומיניום לעומת פרגולה עץ – מה עדיף? 

פרגולת האלומיניום היא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר, מכיוון שהיא קלת משקל ונוחה להתקנה. עם זאת, אם מדובר על עץ איכותי, פרגולת עץ תוכל לעמוד בפגעי מזג האוויר טוב יותר מאשר אלומיניום, מה שהופך אותה לבחירה טובה יותר לשימוש לטווח ארוך. הן עץ והן אלומיניום, לשני החומרים יש יתרונות וחסרונות משלהם. 

לדוגמה, אלומיניום קל יותר להרכבה, אך הוא עשוי להיות יקר יותר מפרגולות עץ בחלק מהמקרים. מבחינת יתרונותיה של פרגולת האלומיניום, היא משתלמת יותר מפרגולת עץ; קלה יותר להתקנה; נדרשת פחות תחזוקה; דורשת פחות זמן להתקנה; ניתן להשתמש בכל סביבה חיצונית. מבחינת יתרונותיה וחסרונותיה של פרגולת העץ, היא מציעה עיצוב מסורתי יותר; דורשת יותר זמן להתקנה; יקרה יותר מפרגולת אלומיניום, אבל מציעה איכות רבה בתמורה לעלותה, כמו כן – יש פתרונות נוספים כמו פרגולה חשמלית נאספת שנותנת מענה ייחודי. 

מה היתרונות של סוככים כפתרונות הצללה?

סוכך הוא מבנה דקורטיבי ופרקטי, המכסה את חזית המבנה בגג משופע המשתרע החוצה מהקיר. סוככים עשויים מלוחות אופקיים, נתמכים על ידי עמודים אנכיים, ומכוסים בקנבס או פלסטיק, בד וחומרים אחרים. בתוך כך, סוככים משמשים להצללה והגנה מפני השמש באקלים חם. הם גם מספקים פרטיות וצל במהלך היום כאשר ניתן גם לקפל את חלק מהסוככים למצב סגור. 

סוככים משמשים לעתים קרובות כחלק מפרויקטים של בנייה חדשה או שיפוץ כדי לספק צל על פטיו, מרפסות, מרפסות ושבילים. עם זאת, לא חובה להיכנס לפרויקט שיפוץ כדי להתקין סוכך. אם תרצו, תוכלו להזמין איש מקצוע להתקנת הסוכך ולהנות מצל קריר. 

מציאת אנשי מקצוע להתקנת פתרונות הצללה

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כשמחפשים איש מקצוע שיתקין את פתרון ההצללה שלכם הוא שעליו להיות בעל ניסיון או רישיון בתחום. זה יבטיח שההתקנה תתבצע כמו שצריך וגם יספק לכם שקט נפשי בתהליך ההתקנה. 

טיפ מאיתנו, בדקו עם השכנים שלכם ותראו אם הם מכירים מישהו שמתקין פתרונות מסוג זה. אם כן, שאלו אותם אם הם ימליצו לכם עליהם, או אם יש להם המלצות כלשהן אחרות. ולא פחות חשוב, תערכו השוואת מחירים להתקנת פתרונות הצללה. השוואת מחירים להתקנת פרגולה או סכך יכולה לחסוך לכם לא מעט בכיס.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!