על החשיבות של ניטור אוויר במפעלים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

ניטור אוויר במפעלים הוא היבט חיוני בהבטחת סביבת עבודה בטוחה ובריאה לעובדים. כדי להשיג את המטרה, יש לבצע בדיקות רבות והערכה של איכות האוויר בתוך מבנים במטרה לזהות נוכחות של מזהמים שעובדים עלולים להיחשף אליהם במסגרת יום העבודה. על ידי התקנת מערכות ניטור אוויר איכותיות והקפדה על תקנות בטיחות, בעלי מפעלים יכולים להגן על עובדיהם מפני מזהמים מזיקים, למנוע בעיות בריאותיות פוטנציאליות ולשמור על סביבת עבודה פרודוקטיבית.

 

מקרים בהם יש צורך לבצע ניטור אוויר במפעלים

ישנם מזהמים שונים שעובדים עלולים להיחשף אליהם במפעלים, בהתאם לסוג התעשייה ולתהליכים המעורבים. כך או כך, ניטור אוויר יהיה הכרחי עבור חומרים אלו:

  • חומר חלקיקי – מדובר בחלקיקים זעירים המרחפים באוויר, כגון אבק, לכלוך ופיח. הם יכולים להיות בשאיפה עמוק לתוך הריאות, מה שמוביל לבעיות נשימה ובעיות לב וכלי דם.
  • תרכובות אורגניות נדיפות (VOC) – מדובר בכימיקלים שמתאדים בקלות בטמפרטורת החדר ונפלטים ממקורות שונים, כולל צבעים וחומרי ניקוי למשל. חשיפה לתרכובות אלו בריכוז גבוה, עלולה לגרום לגירוי בעיניים, באף ובגרון, כמו גם לכאבי ראש וסחרחורת.
  • סוגים שונים של גז – מפעלים עלולים לייצר גזים מזיקים, כגון פחמן חד חמצני, תחמוצות חנקן וגופרית דו חמצנית, כתוצאה מתהליכי בעירה או תגובות כימיות. גזים אלה עלולים לגרום לבעיות נשימה, גירוי בעיניים ואפילו נזק נוירולוגי אם העובדים נחשפים לרמות גבוהות לפרקי זמן ממושכים.
  • מזהמים ביולוגיים – עובדים בענפים מסוימים, כגון עיבוד מזון וייצור תרופות, עלולים להיחשף למזהמים ביולוגיים, כולל חיידקים, וירוסים ופטריות. אלה יכולים להוביל לזיהומים ומחלות, המשפיעים על בריאות העובדים ובאופן טבעי פוגעים גם בפרודוקטיביות.

 

אז מדוע ניטור אוויר הוא חשוב?

מעל הכל, ניטור אוויר קריטי להבטחת בריאות ובטיחות העובדים: כך, עלי מפעלים יכולים לנקוט באמצעים הדרושים כדי להגן על בריאות עובדיהם. בנוסף, חשוב לזכור שמדובר בדרישה של ממש על פי תקנות בטיחות שונות: מפעלים נדרשים לעמוד בתקנות והנחיות בטיחות שונות, הכוללות שמירה על רמות איכות אוויר מקובלות בתוך מקום העבודה.

חשוב לזכור גם כי איכות אוויר ירודה בתוך מבנים עלולה להשפיע לרעה על תפוקת העובדים, שכן חשיפה למזהמים עלולה להוביל לעייפות, כאבי ראש ובעיות נשימה. על ידי ניטור ושמירה על איכות אוויר טובה, מפעלים יכולים ליצור סביבת עבודה נוחה ופרודוקטיבית יותר עבור העובדים שיודעים שלמקום העבודה אכפת מהם.

 

חשיבות אדירה לסביבת עבודה נקייה ובריאה

בסופו של דבר אין ספק כי ניטור אוויר במפעלים ממלא תפקיד חיוני בהגנה על העובדים מפני מזהמים מזיקים ובהבטחת סביבת עבודה בטוחה, בריאה וטובה יותר. לכן, לכל הצדדים יש אינטרס ליצור את סביבת העבודה הזו ולעשות שימוש במכשור שיבטיח אוויר נקי ובריא יותר לנשימה, ללא פשרות. קחו נשימה!

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!