עבודות חיפויים ששווה לכם להכיר

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מתכוונים לחפות את הבית שלכם? לפני שאתם מקבלים החלטות, חשוב שתעשו שני דברים: א' שתחשפו לכמה שיותר אפשרויות ורעיונות שאולי לא הכרתם וב' שתשבו עם עצמכם ותחליטו מהו הפתרון המתאים ביותר לכם, גם אם הוא שונה וחריג מהנורמות המקובלות. כדי לסייע לכם במשימה זו, ריכזנו עבורכם כמה עבודות חיפויים שכדאי לכם להכיר, מעבר לחיפויי האבן הסטנדרטיים שאפשר למצוא בכל בית וכן רעיונות לחיפוי פנים של קירות הבית.

מאמר בשיתוף אתר https://enterdor.co.il/ 

חיפוי אלומיניום

אחד מסוגי החיפויים שמתחילים לתפוס תאוצה רבה גם בשוק הפרטי הוא חיפוי האלומיניום ואת סוג החיפוי הזה אתם בהחלט רוצים להכיר. את חיפוי האלומיניום רובנו מכירים בעיקר ממגדלי המשרדים, אבל עבודות חיפויים באמצעות אלומיניום במגזר הפרטי לחלוטין אינן דומות למראה הקלאסי של מגדלי משרדים. אלומיניום היא מתכת חזקה שקל מאוד לעבד אותה במגוון רחב של מרקמים, גוונים, תצורות ודוגמאות עיצוב. באמצעות חיפוי אלומיניום תוכלו להעניק לבית שלכם כל מראה שרק תרצו, לרבות חיפויים דמויי אבן או עץ, חיפויי בסגנון מודרני או כפרי ובגוון המדויק ביותר עבורכם. חיפוי האלומיניום נחשב גם לעמיד מאוד בפני כל פגעי מזג האוויר לרבות גשמים, רטיבות, לחות וקרינת שמש ישירה.

 

חיפוי עץ

מודל חיפוי נוסף שזוכה לתנופה רבה בשנים האחרונות הוא חיפוי עץ, המבוצע באמצעות סוגים ספציפיים של עצים עמידים ורובסטיים, המספקים לכם גם איטום ברמה גבוהה וגם בידוד יוצא דופן מפני חום וקור. חיפוי עץ ניתן לביצוע בכל חזיתות הבית, בחזית ספציפית או בחלקי חזית למטרות דקורטיביות לחלוטין. שיטת חיפוי זו מבוססת על עצים שעברו עיבוד ייחודי שמעניק להם רמה גבוהה של איטום עצמי ולכן חשוב מאוד להקפיד בבחירת הספק ובבחינת המוצר שאתם מזמינים.

 

חיפוי פנים עם שלל פתרונות מודרניים

חיפוי פנים, גם הוא תחום שהולך ותופסת תאוצה בשנים האחרונות, במיוחד באמצעות מספר פתרונות בולטים ובראשם בריקים וחיפויי אלומיניום דמויי בטון, עץ או פולימר מוקשח. הבריקים הן אותן לבנות דקות וארוכות המאפיינות את הבנייה האירופאית הקלאסית, והם מגיעים במגוון רחב של צבעים ומרקמים אותם תוכלו להתאים לכל חלל בביתכם כחלק מהעיצוב הכולל של הבית. חיפוי פנים באמצעות אלומיניום פותח בפניכם פתח לעיצוב הבית בכל סגנון שתבחרו, לרבות עיצוב מודרני עם מראה של בטון מוחלק או פולימר מוקשח וכן עיצוב כפרי המבוסס על חיפויי עץ ואבנים פראיות. חיפויים אלה יכולים לשמש לכם גם להגברת רמת הבידוד והאיטום של קיר ספציפי וגם כמובן לצרכים דקורטיביים בעיצוב הכולל של הבית.

לבסוף, עבודות חיפויים מנצחות כוללות בדרך כלל שילובים של סוגי החיפויים השונים, אם כי בכדי לא לאבד את המראה האלגנטי ובכדי לא להפוך את הבית שלכם לבעל מראה מצועצע, חשוב מאוד שתקבלו את הייעוץ העיצובי והמקצועי הנדרשים לפני כל החלטה שאתם מקבלים.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!