מדרגות ברזל ועץ

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מדרגות ברזל הן לא רק דקורטיביות מאוד, מדרגות אלה גם עמידות במיוחד במהלך השנים ולא מגלות בלאי כמו חומרי גלם אחרים (למשל מדרגות מרוצפות שנסדקות או נשברות לא פעם). אם אתם מעוניינים לבצע התקנת מדרגות ברזל או בניית מדרגות עץ בביתכם או במקום העבודה, ריכזנו עבורכם כאן מידע מועיל בנושא.

מתכננים בניית מדרגות ברזל? אולי מדרגות עץ? ומה לגבי שילוב בין מדרגות ברזל לבין מדרגות עץ? אלו האפשרויות הדקורטיביות שלכם, כאשר השילוב בין 2 הסוגים האלו יוצר מראה חדשני, עדכני וכפרי גם יחד. אין ספק שסוג המדרגות האלו מרשימות במיוחד, פרקטיות ומחזיקות מעמד זמן רב. אבל יחד עם זאת, בניית מדרגות ברזל ועץ גם עשויה להיות יקרה במידה מסוימת, ככה שחשוב לבחור נכון את איש המקצוע שלכם, את חומרי הגלם הנכונים, את סוג הבנייה וכדומה.

ממה מורכב המחיר של בניית מדרגות ברזל ועץ?

אם רוצים לדעת מהו מחיר מדרגות ברזל אשר נבנות בבתי אב ובמקומות עבודה, אפילו במפעלים, צריך לדבר על הגורמים המרכיבים את המחיר. המחיר של מדרגות ברזל מורכב מהעלות של המדרגות אמנם, אבל יחד עם זאת גם מהמחיר של המעקה עצמו.

באופן כללי, חשוב לזכור שנהוג לתמחר כל חלק בנפרד, כלומר את המדרגות בנפרד ואת המעקה בנפרד. אם קיבלתם הצעת מחיר לבניית מדרגות ברזל, תמיד תבררו במקביל אם הצעת המחיר אכן כוללת את בניית המעקה.

על ידי מי נבנות המדרגות והמעקה?

בפועל, גם המעקה וגם המדרגות נבנים על ידי מסגרים מקצועיים לבניית מדרגות ברזל, עץ ושילוב של שניהם. הסיבות לכך שהעבודות האלו מתומחרות בנפרד טמונות בכך שכל מדרגות מצריכות מעקה מעט שונה.

יחד עם מסגרים מומלצים לבניית מדרגות ברזל ועץ בבית, במקרים רבים המסגר גם ייעזר ברתכים חיצוניים לשם עבודות הריתוך והחיבור בין המדרגות לעצמן ולמעקה. יהיה חשוב לקבל הצעת מחיר אחת אשר כוללת את עבודות המסגרות, הריתוך וכל מה שצריך לשם בניית המדרגות והמעקה.

סוגי מעקות שיצריכו פחות ויותר זמן עבודת בנייה

יש סוגי מדרגות ברזל שיצריכו 2 מעקות, מדרגות אחרות יצריכו מעקה אחד. כמו כן, יש מדרגות שיצריכו עבודה פשוטה או מורכבת יותר של מעקה. זכרו, ישנן צורות שונות של מעקות. יש מעקה מעוגל, מעקה ישר, מעקה מסולסל ועוד.

ככל שתרצו מעקה יוקרתי יותר וייחודי מאוד, כך כמובן, באופן לא מפתיע, המחיר של בניית המעקה יהיה יותר גבוה. מסגרים מקצועיים לבניית מדרגות ברזל עשויים לגבות ממכם מאות שקלים על עבודת מעקה ועד אלפי שקלים ומעלה. אם אתם רוצים לנסות לחסוך בעלויות על בניית מדרגות ברזל, יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים בין נותני השירותים השונים ולקבל הצעה טובה.

לעריכת השוואת מחירים בין מסגרים, בקרו במסגרנט – www.masgernet.co.il

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!