כל מה שתמיד רציתם לדעת על מחיצות למשרדים ולא ידעתם את מי לשאול

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

שוקלים לעשות מהפך לחלל המשרדי שלכם? אם כן, ייתכן שכדאי לכם להוסיף מחיצות זכוכית. מחיצות זכוכית למשרד הפכו פופולריות יותר ויותר במשרדים, ולא בכדי. אם, למשל, יש לכם דילמה בין קיר זכוכית למשרד ובין קיר גבס, כדאי שתכירו את כל היתרונות של מחיצות זכוכית למשרד. חלק משמעותי מהתרומה של מחיצות מזכוכית למשרד קשור למעשה לאווירה. מחיצות שעשויות מזכוכית תורמות לאווירה שיתופים בין העובדים. אומנם כל אחד יכול להיות בחלל אחר, אך עדיין יש זרימה בין כולם ולכן שיתופי הפעולה רבים יותר. לא אחת קורה שבעלי משרדים חושבים על קירות זכוכית למשרד כאשר יש להם בעיה של מקום. כלומר, יש חלל אחד גדול ויש רצון לחלק אותו לחללים שונים, קטנים יותר. במקרה כזה ניתן לחשוב על בניית קיר גבס, אך אין ספק שמחיצה שעשויה מזכוכית יכולה להוות אופציה טובה, מודרנית ויפה יותר.

 

הכירו את היתרונות של מחיצות למשרדים שעשויות מזכוכית

אם ננסה להבין למה היום בהרבה מאוד משרדים נעשה שימוש במחיצות מזכוכית, אנחנו נראה שיש לכך כמה סיבות. קירות זכוכית למשרד הם בעלי יתרונות רבים, כמו למשל:

  • התקשרות ושיתוף הפעולה בין העובדים משופרים: עם מחיצות זכוכית, חברי הצוות יכולים לראות זה את זה בקלות ולהרגיש מחוברים יותר, גם כאשר הם עובדים בחללים נפרדים.
  • אור טבעי משופר: בעזרת קיר זכוכית למשרד אור השמש הטבעי ייכנס פנימה. זה יאיר את החללים השונים במשרד וגם יתרום מבחינת האווירה כולה.
  • עיצוב: אין ספק שמשרד שיש בו מחיצות מזכוכית נראה יותר אלגנטי ומרשים. אל תשכחו שהמשרד מהווה כרטיס ביקור מושלם לעסק שלכם ולכן ברור מדוע כדאי להשקיע בכך.
  • גמישות: מחיצות למשרדים ניתן להזיז בקלות. משמעות הדברים היא שבהתאם לצרכים ולדרישות שלכם תוכלו לשנות את המיקום של המחיצות בלי שום בעיה.

כך תבחרו מחיצות מושלמות למשרד

לבחור קיר זכוכית למשרד זו משימה מורכבת. הסיבה לכך היא שיש אפשרויות רבות. לכן ברור מדוע אתם עלולים קצת ללכת לאיבוד במהלך החיפוש. על מנת שתוכלו לבחור יותר בקלות, כדאי יהיה להגדיר תחילה את המטרות והשימוש הייעודי. האם המטרה היא ליצור סביבת עבודה פרטית? האם הרעיון הוא לחלק את המשרד למחלקות שונות? בנוסף, ברכישת מחיצות זכוכית למשרד, כדאי יהיה גם לבדוק את רמת הבידוד מרעשים שונים. חלק מהעניין הוא ליצור חללים שונים במשרד שיש בהם שקט ושבהם לא שומעים את הרעש מבחוץ. לכן חשוב לבדוק גם נקודה זו כאשר אתם בוחרים לכם קירות זכוכית למשרד. בנוסף, רצוי מאוד לבדוק האם מדובר על מחיצות שניתן יהיה לשלב בהן התאמה אישית. למשל, אם רוצים לשלב את הלוגו על מחיצות הזכוכית, כדאי לבדוק האם זה אפשרי.

מחיצות איכותיות שמחזיקות מעמד לשנים

אי אפשר לדבר בימינו על רכישת מחיצות למשרדים ולא לבדוק, בין היתר, את העמידות שלהן. אם אתם חושבים לשלב במשרד שלכם מחיצה, או מחיצות, בוודאי תרצו ליהנות ממוצר שמחזיק מעמד לשנים. לא תרצו יותר להתעסק בעניין ולא תרצו לתקן את המחיצה בגלל תקלות כאלה ואחרות. לכן חשוב מאוד לבדוק שאתם פונים אל החברה הכי טובה ומובילה בתחום המחיצות. מחיצות למשרדים וקירות זכוכית למשרד מבית דומאר גרופ זו בחירה נהדרת. החברה מביאה אליכם את הטוב ביותר בכל מה שקשור למחיצות וקירות זכוכית, והכול בהתאמה אישית. רוצים עוד פרטים? צרו קשר עם נציגי החברה עוד היום ותראו שלא תצטערו, כי כאן תקבלו מחיצות נהדרות למשרד.

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!