וילונות לבית מתקדמים ואיכותיים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

אין דבר נורא יותר מלשבת על הספה בסלון מול הטלוויזיה ובמשך דקות ארוכות לנסות למצוא את הזווית הנכונה שבה קרני השמש אינן מפריעות לחדות התמונה. במקום להסתבך, למה שלא תתקינו וילונות בחלונות מסביבכם? כיום האפשרויות הן רבות; ישנם וילונות קלאסיים, וילונות חשמליים מתקדמים ועוד רבים ונפלאים. במאמר זה, נרחיב על האופציה הטכנולוגית הנפלאה שהפכה לחלק בלתי נפרד מבתים רבים כיום. הוילונות החשמליים כמובן.

 

מאפיינים ויתרונות של וילונות חשמליים

כפי שוודאי ניחשתם, וילונות חשמליים מהווים פתרון איכותי להצללה, המשלב קידמה ונוחות ברמה הגבוהה ביותר. הם פועלים בעזרת מנוע שקט ומאפשרים כך לשלוט באופן קל ופשוט בכמות האור שתחדור אל תוך הבית. כך, ניתן לומר שהווילונות הללו הינם פתרון המשלב ומאזן באופן אידאלי בין אסתטיקה ופרקטיקה ומעלה עד מאוד את איכות החיים.

 

כך, יש לווילונות החשמליים מגוון יתרונות אשר לא ניתן להתכחש להם:

  • פונקציות מתקדמות – המערכת והמנגנון המרכיבים את הווילון החשמלי, מספקים אפשרויות מתקדמות כגון מהירות הפעלה מתאימה, מצב מעומעם או חצי מעומעם, סגירה מרחוק, סגירה חצי ידנית או אוטומטית לחלוטין ועוד רבים.
  • תפעול נוח – הווילונות החשמליים החדשים משלבים בין עיצוב יוקרתי לנוחות תפעול מצוינת ברמה הגבוהה ביותר. קיימים סוגים שונים של מנגנונים ומנועים אשר מטרתם לייצר חוויית משתמש נוחה ונעימה, לכל בני הבית אשר יעשו שימוש בווילונות הללו.
  • ואפרופו קידמה – כיום ניתן למצוא וילונות שאינם רק חשמליים, אלא אוטומטיים וחכמים. בעזרת חיישני אור ורוח ייחודיים, ניתן לקבוע פקודות ספציפיות עבור הווילונות בכל רחבי הבית. בהגדרה מראש של זמני החשכה והארה, ניתן לווסת את הטמפרטורה בבית לאורך כל שעות היממה. החיישנים החכמים מזהים מתי עליהם להחשיך או להאיר את החלל ואתם נהנים מסביבה המותאמת במיוחד לצרכים וההעדפות שלכם.
  • לא רק פרקטיקה – בעבר, וילונות חשמליים נחשבו לגסים וכבדים והיו בעיקר פרקטיים. כיום, כאשר הטכנולוגיה הולכת ומתקדמת, אי אפשר להתעלם מהעיצוב המרהיב שלהם. מנגנוני ההפעלה והמנועים נסתרים מהעין כך שכמעט ולא ניתן להבחין בהם, הווילונות עצמם משתלבים עם העיצוב הכללי והופכים לחלק ממנו.

 

בית חכם עד לפרטים הכי קטנים

בסופו של דבר, וילונות חשמליים הופכים את החיים לפשוטים הרבה יותר. על אף שמדובר בסך הכל בפעולה פשוטה, אם יש אפשרות להפוך אותה לפשוטה אף יותר – מה טוב! כיום, ניתן לשלוט על רמת התאורה והפרטיות במרחב בלחיצת כפתור אחת, מבלי להתאמץ ובהתאמה מלאה להעדפות האישיות שלכם. זה עד כדי כך קל!

רוצים גם? זה הזמן ליצור קשר עם חברה המתמחה בהתאמה והתקנה של וילון חשמלי, עם אחריות מלאה ושירות מצוין. בקרוב מאוד, תהנו גם אתם מאיכות חיים שמתאימה לכם בול עד לפרטים הכי קטנים. הווילונות בחלונות שלכם כמובן! כי למה לכם להתפשר?

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!