דקים, שערים וגדרות מעץ בגינה

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

שערי עץ עשויים מעץ ושילובים אחרים, כמו עם מתכת, ברזל, אלומיניום ועוד. ניתן למצוא אותם מסביב לגינות, בעוד שהם מספקים מענה עיצובי ומענה פרקטי גם יחד. הם יכולים לשמש כמחסום לכניסה או יציאה, או כקישוט מסביב לגינה, כדי להגביר פרטיות, להנות מקצת ירוק בעיניים ועוד. 

מהן עבודות עץ לגינה? עבודות עץ מתייחסות לכל סוג עבודה שנעשה בעץ, כגון גדרות, אדניות, קשתות או פרגולות, דקים מעץ ועוד. אם מדברים על עיצוב, הרי שגדרות ושערים מעץ הם חובה בגינה. הם לא רק נראים אלגנטיים, אלא יש להם גם הרבה שימושים מעשיים. עבודות עץ לגינה מספקות פרטיות ולא מתפשרות על הפן העיצובי של החצר שלכם, בואו נדבר על זה יותר לעומק. 

למה משמשות עבודות עץ לגינה? 

דקים מעץ הם סוג עבודות העץ הנפוצות ביותר בגינה. הם מגיעים בצורות וגדלים שונים ולרוב עשויים מעץ, אבל ניתן לשלב את הדקים עם מסגרות שונות (כמו אלומיניום, מתכת ועוד). בדומה לדקים, גם שערי עץ נפוצים בגינות וניתן להשתמש בהם ליצירת שביל או חלוקת אזורים בגינה. 

כמו כן, שערי העץ משמשים גם כדי להגדיר את השטח שלכם אל מול שטח פומבי. בעוד שחלק מהאנשים משתמשים בעבודות עץ למטרות דקורטיביות, אחרים ישתמשו בעבודות אלו למטרות פרקטיות. וזה בעצם היופי בעבודות העץ הללו, הן רבגוניות ומאפשרות "משחק" רב איתן ושימושים שונים. 

מה היתרונות של עבודות עץ אומנותיות לגינה?

עבודת עץ היא דרך יפה, טבעית ובת קיימא לשפר את העיצוב הכללי של הגינה. עבודות אלו יכולות לשמש כגדרות או שערים, או אפילו כדקורציה קלה של ריהוט בגינה. זוהי גם דרך מצוינת להוסיף קצת צבע ומרקם לגינה שלכם, לא משנה מה גודלה. יש אנשים שאוהבים להשתמש בעבודות עץ כקישוט בחדרי המגורים שלהם, בעוד שאחרים נהנים להציב עבודות עץ בגינה, הכול תלוי בסגנון שלכם. 

כמו כן, להרבה אנשים יש תפיסה שגויה ששערי עץ הם רק לאסתטיקה ולא פונקציונליים. עם זאת, זה לא נכון. שערי עץ הם פונקציונליים ויכולים להציע הרבה יתרונות לגינה שלכם. ניתן להשתמש בהם כדי למסגר שביל או לחלק את הגינה למקטעים שונים, כשם שניתן להשתמש בהם כדי ליצור נקודת כניסה או יציאה בגינה שלכם. ומעל להכול, הם יכולים לשמש כיצירה דקורטיבית בגינה.

עבודות עץ לגינה משולבות חומרים אחרים 

עבודת עץ היא דרך מצוינת להוסיף עניין לגינה. זה יכול להיעשות בסגנונות רבים ושונים ויכול להיות עשוי מחומרים שונים, כלומר שילובים של חומרים שונים. בתוך כך, ישנן דרכים רבות שבהן תוכלו להתאים אישית את עבודת העץ שלכם כך שתתאים להעדפות או לצרכים שלכם. 

כמו כן, שערי עץ למשל, דורשים פחות תחזוקה מאשר גדרות ברזל והם מהווים נקודת מוקד נהדרת כשהם בולטים מול נופים סביבם. וככל שתקיפו את עצמכם בעץ, התחושה תמיד תהיה כפרית יותר. מי שזהו טעמו, תמיד ייהנה מכך. 

קרדיט מיוחד לאתר – דקים פלוס.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!