איך לבנות בית. הטיפים לפניי הבניה

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בניית בית במהירות ובזול אולי נשמעת כמו משימה מרתיעה, אבל אפשר לעשות אותה עם קצת תכנון, יצירתיות והומור. בין אם אתם בונים את בית חלומותיכם או סתם צריכים מקום מגורים, ישנן מספר דרכים לבנות בית שלא ישבור את הכיס.

מיקום בניה

בראש ובראשונה, אתה צריך לחשוב על המיקום של הבית החדש שלך. בונים בעיר או בחוץ בכפר? לכך תהיה השפעה גדולה על עלות הבנייה. אם אתם בונים בעיר, תצטרכו לקחת בחשבון את עלות הקרקע והיתרי הבנייה. מצד שני, אם אתם בונים באזור כפרי, ייתכן שתצטרכו להשקיע במערכת ספיגה ובבאר, מה שעלול להיות גם יקר.

עיצוב בית

ברגע שיש לכם מושג טוב היכן אתם רוצים לבנות, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על עיצוב הבית החדש שלכם. אחת הדרכים לחסוך כסף היא להשתמש בעיצוב קיים מראש, או מתוך ספר תוכנית או אתר אינטרנט. עיצובים אלה מאושרים לרוב על ידי מחלקות הבנייה המקומיות, מה שיכול לחסוך לך זמן וכסף בהיתרי בנייה. דרך נוספת לחסוך כסף היא להשתמש בעיצובים פשוטים ופשוטים שאינם דורשים הרבה עבודה בהתאמה אישית או חומרים מפוארים.

חומרים לבית

כשזה מגיע לחומרים שבהם אתה משתמש לבניית הבית שלך, יש לך הרבה אפשרויות. לדוגמה, במקום ציפוי לבנים או עץ מסורתיים, אתה יכול להשתמש בחומרים זולים כמו טיח או ציפוי ויניל. עבור חלונות ודלתות, שקול להשתמש בברזל או פלסטיק במקום עץ. כמו חלונות בלגיים של ולקס או חלונות מסוגים אחרים שלהם חומרים אלו לרוב זולים יותר ודורשים פחות תחזוקה לאורך זמן.

טיפים על מטבח

במטבח, אתה יכול לחסוך כסף על ידי בחירה במכשירי חשמל בסיסיים. במקום כיריים או מקרר יוקרתיים, בחרו בדגם בסיסי יותר שעדיין יעשה את העבודה. באופן דומה, אתה יכול להשתמש בארונות ובמשטחים זולים כדי להוזיל עלויות. גם כאן חברת ברין מטבחים יכולה לעזור לך בזה.

לבסוף, שקול לעשות חלק מהעבודה בעצמך. אם יש לך ניסיון בבנייה, תוכל לחסוך הרבה כסף על ידי ביצוע חלק מהעבודות בעצמך. לדוגמה, אתה יכול להתקין את הריצוף או לצבוע את הקירות בעצמך. גם אם אין לך הרבה ניסיון, יש שפע של משאבי עשה זאת בעצמך זמינים שיכולים לעזור לך להתחיל.

כמובן, בניית בית היא אף פעם לא פשוטה כמו רק לעקוב אחר כמה טיפים. יהיו הוצאות ומכשולים בלתי צפויים בדרך. אבל על ידי שמירה על גמישות ויצירתיות, אתה יכול לבנות בית שהוא גם זול וגם יפה.

אחד האתגרים הגדולים של בניית בית הוא להישאר במסגרת התקציב שלך. קל להיקלע להתרגשות שבבניית בית חדש ולהתחיל להוסיף עוד ועוד פיצ'רים. אבל בכל פעם שאתה מוסיף פיצ'ר חדש, אתה מוסיף לעלות הבנייה. כדי להימנע מכך, חשוב להתחיל עם תקציב ברור ולהיצמד אליו כמה שאפשר.

אתגר נוסף הוא ההתמודדות עם הבלתי צפוי. לא משנה כמה טוב תתכנן, תמיד יהיו הפתעות בדרך. אולי אתה מגלה שהאדמה בנכס שלך לא יציבה, או שאתה צריך לשדרג את מערכת החשמל שלך כדי לעמוד בקוד. ההוצאות הבלתי צפויות הללו יכולות להיות מתסכלות, אך הן גם חלק נורמלי מתהליך הבנייה. נסה להישאר גמיש ולהיות מוכן להתאים את התוכניות שלך לפי הצורך.

בסופו של דבר, בניית בית היא השקעה גדולה של זמן וכסף. אבל על ידי שימוש בעיצובים פשוטים, חומרים סבירים וקצת יצירתיות, אתה יכול לבנות בית שאתה אוהב מבלי לשבור את הכיס. ומי יודע, אולי אפילו תגלו על הדרך כישרון נסתר לבנייה. רק זכור לשמור על חוש ההומור שלך ואל תפחד לבקש עזרה כשאתה זקוק לה.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!