מתי משתמשים באיתור נזילות בגז?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מדינת ישראל לא ערוכה לחורף. אף על פי שהחורף כולו נמשך פה בדיוק ימים ספורים, ולמקפידים אפשר אולי למתוח את תקופות הגשם שלנו לכמה שבועות, בשנים קשות במיוחד, אבל הפרופורציה בין כמות הנזקים שנוצרת בעקבות המשקעים לבין כמות הגשם שיש פה היא לא פרופורציונלית בעליל. זאת ועוד, ישנן תקלות שקשה מאד להגיע אליהן, מה שהכניס את הטכנולוגיה לתמונה ואיתה פתרונות חדשניים לאיתור נזילות, כמו למשל איתור נזילות בגז.

בנייה קלוקלת מתחילת הדרך והקושי לשקם את פני הארץ כולה, בצורה תקינה וסדירה, על מנת לאפשר ליסודות שבמילא לא תומכים באופן אופטימלי, לתמוך במבנים תקינים שמאפשרים איטום וניקוז מלא. כמובן שבמדינה מתוקנת היינו יכולים לנצל את מי הגשמים לחקלאות והכל היה נראה פה אחרת, אבל המציאות היא הצפות איומות בכל מקום בארץ. עם השנים נראה שהנזקים קשים יותר והתופעה נרחבת יותר, כאשר היא מקבלת ביטוי ביותר ויותר מקומות בארץ.

ייבוש תת רצפתי הוא הפתרון המהיר, היעיל והטוב ביותר להתמודדות עם התופעה שכמעט כל בית בישראל עתיד לעמוד בה בשלב כזה או אחר של הקיום שלנו- הצפה, כאשר איתור נזילות בגז יאפשר לכם לאתר את המקרו במהירות ובקלות. הצרה היא שהצפה לא מתרחשת כתוצאה ישירה של משקעים בלבד, וכמובן שנזילות, אלו מהוות את הרעה הגדולה הנוספת שלנו. כמו הרוצח השקט, אפשר לחיות אתו שנים רבות. נזילות שמאפשרות למים לחלחל, בין אם זה צינור תקול, ובין אם אלו מי גשמים, אפילו אם זה בגלל ליקויי בנייה אחרים שמייצרים תנאים שמטפחים רטיבות, בפועל כולנו חיים אתה בצורה כזו או אחרת, והיא נסבלת לאורך זמן, מה שהופך את הרטיבות למסוכנת כל כך. היא גם קשה מאד לטיפול ופתרון של ייבוש תת רצפתי הוא באמת נס גדול שקרה למדינה מאותגרת תשתיות כמו שלנו.

על נזילות מגלים לרוב לפני שיפוץ או כשקורה אסון, ובהחלט כדאי לא לחכות לאף אחד משניהם, אבל בכל מקרה כשאתם מגלים ונחשפים לנזילה בבית ורטיבות כתוצאה ממנה חשוב שתדעו שייבוש תת רצפתי יעניק את הפתרון האופטימלי לאורך זמן. כמובן שתצטרכו לטפל במקור הבעיה, אבל פתרון השיקום הזה הוא לא פחות ממהפכני והוא ממש יציל לכם את הנכס ואת איכות החיים.

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!