למה חשוב לקחת חברת ניהול מבנים?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

חברת ניהול מבנים הינה חברה המספקת שירותים לענף הבנייה. הם מספקים שירותים כמו ניהול פרויקטי בנייה, ניהול קבלנים וניהול תפעול הבניין. החברה התחילה בשנת 2009 וצמחה להיות אחת החברות הגדולות בתעשייה. זה בעיקר בגלל הגישה החדשנית שלהם לטכנולוגיה והאופן שבו הם משתמשים בה כדי לשפר את העסק שלהם. כתוצאה מהחדשנות הזו, הם הצליחו לצמוח מ-100 עובדים ליותר מ-2500 עובדים תוך חמש שנים בלבד. חברת ניהול מבנים היא סטארטאפ המספק שירותים המסייעים לבעלי מבנים לנהל את הנכסים שלהם. החברה מציעה מערך שירותים, לרבות אחזקת נכסים, ליסינג וניהול נכסים. החברה נוסדה ב-2003 על ידי שלושה חברים שהיו להם רעיון לעסק שיעזור לבעלי בניינים לחסוך כסף ולנהל את הנכסים שלהם בצורה יעילה יותר. הם התחילו עם שלושה בניינים בלבד ומאז גדלו לשרת למעלה מ-100 בניינים ברחבי קנדה וארצות הברית.

חברת ניהול מבנים

חברות ניהול מבנים כמו למשל היחידה לניהול בניינים הן דרך חדשה לנהל את תהליך הבנייה. הם שירות שדואג לכל הבניין מתחילתו ועד סופו על מנת לוודא שהוא יתבצע בזמן ובתקציב. זה כולל הכל, החל ממציאת קבלנים, קבלת אישורים, תזמון עבודה, ניהול חומרים וכו'. החלק הטוב ביותר בשירות זה הוא שניתן להתקשר אליהם על ידי עסקים קטנים שאינם יכולים להרשות לעצמם צוותים גדולים של אנשים או על ידי חברות גדולות יותר שרוצות יותר גמישות בלוח הזמנים שלהם. חברת ניהול מבנים הינה חברה מוכרת המתמחה במתן שירותי ניהול מבנים. החברה קיימת מאז סוף שנות ה-90, ומאז היא משרתת לקוחות. היא מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים, כגון ניהול נכסים, אחזקת נכסים, תפעול מתקנים וניהול בנייה. המטרה העיקרית של החברה היא לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה במחיר משתלם. אחד היתרונות העיקריים שלה הוא שהיא מציעה שירותים באתר לכל לקוחותיה. המשמעות היא שהיא יכולה לספק שירותים 24/7 ללקוחות שלהם.

ניהול מבנים

חברת ניהול מבנים היא ארגון המנהל את התפעול השוטף של המבנה, כגון ניהול צריכת האנרגיה ואבטחת המבנה. חברה כזו יכולה להיות ארגון גג למספר בניינים או רק אחד. זו יכולה להיות גם חברה שמנהלת את המבנים בעיר או באזור אחד. חברה זו אחראית על גיוס ופיטורי עובדים ודאגה לצרכיהם. חלק מהחברות מציעות שירותים לדיירים, כגון גינון, שירותי ניקיון, או אפילו שטחי משרדים וירטואליים. חברות ניהול מבנים קיימות כבר זמן מה. הם אלו שדואגים לתפעול השוטף של מבנים ודואגים שהם פועלים בצורה חלקה. בשנים האחרונות, ניהול הבניין עבר מהפכה על ידי AI. התוכנה מסוגלת לזהות כל בעיה בבניין ולתקן אותה בזמן. יש גם אפליקציה שיכולה לשמש את הדיירים כדי לדווח על כל בעיה בדירות שלהם וכן לעזור להם למצוא פתרונות עבורם. ישנם גם יתרונות נוספים של AI – כמו לוודא שאין מזיקים או באגים בבניין, או מעקב אחר נתונים מסוימים כמו צריכת אנרגיה, צריכת מים וכו'.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!