למצוא את הפרקט המושלם לבית שלכם – לא משימה בלתי אפשרית

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

גם אתם רוצים פרקט? מעולה – כך תעשו את זה נכון.


רבים מהישראלים נכנסו חזק לטרנד המתגבר שהינו פרקט עץ בעיצוב הפנים בבית, במשרדים, בתי עסק ובעצם המון חללים מעוצבים אחרים. הרי פרקט נותן לבית ולכל חלל המועצב עימו תחושה שקשה להסביר במילים – כאילו נכנסת למקום שנתנו בו תשומת לב משמעותית לפרטים הקטנים, שהשקיעו בו עבורך, שמזמין אותך להישאר בו כמה שיותר זמן, ושמעניק לך לא פחות ממה שאתה תעניק לו. פרקט עץ. הוא דרך לחבר את האורבניות העיצובית עם הטבע הקדום, ולהשאיר אותנו מאוזנים וקשובים לעולם. איך עושים את זה נכון? יש כמה דברים, וכולן פה עבורכם.

 

בחרו את הפרקט האיכותי והמשתלם ביותר

כניסה לאתר של סול פרקט תוכל להציג בפניכם לא מעט אופציות מצוינות לפרקט שלכם. אם אתם מעוניינים למצוא סוג פרקט באמת איכותי שיוכל לתת לכם מענה עיצובי, פרקטי ויעיל לבית ולעיצוב החללים בחיים שלכם לאורך זמן – שקלו כניסה לאתר של סול פרקט ובחינה של הקטלוג. אנו דיי בטוחים שלאחר בחינה מעמיקה בעת ביצוע כניסה לאתר של סול פרקט תגלו כמה אופציות מצוינות עומדות לרשותכם. אל תשכחו – המטרה בסופו של דבר היא למצוא את הפרקט המושלם, והנכון עבורכם ביותר. זה אומר שצריך להתחשב לא רק בנראות שלו אלא גם במחיר, ביעילות, בעמידות וכמובן במה החברה המספקת מבטיחה לכם וגורמת לכם להרגיש. מחיר פרקט פישבון משתלם הוא גם אופציה מצוינת לאלו שמעוניינים להגשים את חלום הפרקט בלי לשבור את הכיס, שכן יש מחיר פרקט פישבון משתלם שממש מבטיח לכם איכות ומחיר יחד בלי שתצטרכו להתפשר על אף אחד מהם. אנו ממליצים לבחון מחיר פרקט פישבון משתלם באינטרנט ובקטלוגים שונים עוד היום ולשקול את פרקט הפישבון עבור צרכי הפרקט שלכם. 

 

פרקט איכותי קונים רק ממומחים


החלק החשוב ביותר בעיצוב חללים בכלל ובחירת פרקט בפרט – אל תתפשרו. בחרו את הפרקט הנכון, את הספק הנכון ואת החומרים הנכונים לעבודה על מנת שתקבלו בדיוק מה שאתם ראוים ומצפים לקבל תמורת הכסף שתשקיעו. 

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!