שער ברזל לגינה מחיר מבצע ל-2020!

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר בבית פרטי הוא שער ברזל לגינה, כזה ששומר עלינו מפני כניסה של אנשים לא רצויים לשטח הבית שלנו וכזה ששומר על הפרטיות שלנו. כיום כמעט לא ניתן למצוא בית פרטי בארץ או בעולם שלא מתוחם היטב בגדר שמקיפה את כל שטח הבית והחצר ובמרכזה של הגדר שער שמונע כניסה של אנשים לא רצויים אלינו הביתה. הדבר הראשון שעולה לראשכם כאשר אנו מדברים על שער מברזל הוא שער סורגים כמו של מתנ”ס או בית ספר אך בפועל שערי ברזל לבית יכולים להיות פריט מעוצב בצורה מרהיבה ולהוסיף לא מעט לניראות של הבית והחצר.

מעקה ברזל

מהם היתרונות של שער ברזל לגינה?

אז כפי שציינו השער הוא למעשה זה שאחראי, בעזרתכם כמובן, לווסת את הכניסה והיציאה של כל באי הבית אך בדגש על לעזור לנו למנוע כניסה של אנשים שלא צריכים להיכנס אלינו הביתה. כלומר, השער הוא סוג של אמצעי הרתעה בפני גנבים היות וכאשר גנב רואה בית עם שער שיהיה קשה לעבור אותו בכניסה וגם ביציאה הוא ככל הנראה יוותר על פריצה לאותו בית אם הוא יראה שיש בית אחר שנחשב בעיניו למטרה נוחה יותר.

בנוסף, כאשר הבית שלנו מוקף גדר ושער כניסה שלא כל אחד יכול לעבור דרכו אנו מונעים כניסה של אנשים בלתי רצויים שרוצים להסתכל על הגינה, או להסתכל על הבריכה, לראות את המכונית ולמעשה להפריע לפרטיות שלנו. השער הוא האמצעי היעיל ביותר על מנת למנוע מקרים שכאלה לאור העובדה שהוא שומר על הבית שלכם סדור באופן הרמטי בעזרת הגדר כמובן.

ראו גם: מחירי התקנת גדרות לגינה

שער ברזל לגינה מחיר

המחיר של שער המתכת לגינה נגזר כמובן מכמה משתנים כאשר בראש ובראשונה יש את האלמנט של הגודל שלו ולכן לרוב המחירים יהיו מצויינים במ״ר.

מעבר לכך משתנה נוסף שישפיע רבות על המחיר הוא התחכום של השער ברזל כלומר האם הוא נפתח לבד או אנו צריכים לפתוח אותו. לדוגמא מחיר של שער ברזל פשוט לגינה כמו דלת ינוע בין 800 ל- 1000 ש״ח למ״ר. מחיר של שער מתקדם יותר על צירים בו גם ישנה אפשרות לנעילה ופתיחה אלקטרונית מרחוק יעלה בין 1500 ל-2000 ש״ח למ״ר, בעוד שער מתקדם יותר שנגרר על גבי מסילה מחירו יהיה בין 2000 ל- 3000 ש״ח למ״ר.

המומחים של המרכז הישראלי למסגרות צברו נסיון רב באינספור פרויקטים של שערי ברזל לגינה ולכן יוכלו לעזור לכם להתאים את השער שהכי מתאים לפרויקט שלכם ממגוון השערים הרב שקיים וכמובן גם יוכלו לתת לכם ייעוץ לפני, במהלך ולאחר הפרויקט בנוגע לשערי כניסה כאלה ואחרים.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!