גדרות לגינה מחירים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

חושבים על גידור הגינה שלכם על כל ההיקף שלה עם שער דקורטיבי בשביל הכניסה לבית? בהזמנת גדרות לגינה מחירים יכולים לקבל תנודתיות גבוהה מאוד עם כל שינוי שאתם מעוניינים לבצע בהזמנה, פשוט מכיוון שבמרבית המקרים מדובר בגדרות באורך של עשרות מטרים וכל שינוי קטן במחיר למטר הופך לשינוי דרמטי במחיר הכולל. גם במקרה של גדר קצרה יחסית לגינה קטנה יחסית, יכול המחיר להשתנות מאוד בין הדגמים השונים, בשל פערי המחיר למטר. אז למה עליכם לצפות מבחינת מחיר כשאתם מזמינים את הגדר לגינה שלכם? על כך עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז הישראלי למסגרות.

אז כמה עולה גדר לגינה?

ובכן, המחיר לגדר לגינה שלכם יכול לנוע בין מספר שקלים למטר ובין 1000 שקלים למטר ויותר. אם אתם מוכנים להסתפק בדגם זול של גדר רשת, תוכלו למצוא גלילים של 25 מטר גדר ב-150 שקלים. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים בדגם משופר מאלומיניום או נירוסטה, המחיר יכול להגיע עד ל-800 או 1000 שקלים למטר רץ אחד, כשגדר הברזל מוצעת לכם במחיר מעט זול יותר של כ-450 שקלים למטר רץ. אתם יכולים גם לגדר את הגינה שלכם עם קני במבוק בעלות של 3-5 שקלים לקנה אחד ואתם אפילו יכולים להזמין גדר זכוכית שמחירה יכול להשתנות מאוד בהתאם לסוג הזכוכית, העובי שלה והעיטורים שתרצו לשלב בה, והכל בטווח של 500 עד 1000 שקלים למטר רץ אחד.

ואחרי שאמרנו את כל זה, כפי שאמרנו בהתחלה, בהזמנת גדרות לגינה מחירים יכולים להיות מאוד תנודתיים. קחו למשל את גדר הבמבוק. כל קנה עולה לכם בין 3 ל-5 שקלים וזה אומר שאם אתם זקוקים ל-500 קני במבוק, המחיר יכול לקפוץ מ-1500 שקלים ל-2500 שקלים לגדר כולה. אם יש לכם גדר גדולה עם היקף של עשרות מטרים ואתם מזמינים גדר אלומיניום מעוטרת, ההשפעה של כל תוספת או מאפיין בגדר, יכולה לייצר לכם שינוי של אלפים רבים של שקלים במחיר הכולל.

אז איך אפשר לקבל ככה החלטה?

ובכן, אי אפשר. כדי לקבל החלטה על הגדר שאתם רוצים להזמין, אתם צריכים תחילה להבין מה אורך הגדר שאתם רוצים להזמין, באיזה גובה היא אמורה להיות, מאיזה חומר או חומרי גלם אתם רוצים שהיה תהיה עשויה, מה יהיה העיצוב שלה וכן הלאה. לאחר מכן, יהיה עליכם לפנות למספר ספקים בכדי לקבל מספר הצעות מחיר, ואז כבר יהיה בידיכם מספיק מידע שעל בסיסו תוכלו לקבל החלטה לגבי מה אתם רוצים להזמין וממי. בכל מקרה, המרכז הישראלי למסגרות מציע לכם את האפשרות להזמין כל סוג של גדר לגינה במחירים אטרקטיביים ותחרותיים, ועל אף שבהזמנת גדרות לגינה מחירים יכולים להיות מאוד תנודתיים, במרכז עושים את הכל כדי שתשלמו את המינימום על המקסימום שאתם רוצים לעצמכם.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!