שער מתכת לגינה – טיפים לרוכשים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

התקנה של שער בפתחה של הגינה שלכם, מגדירה בצורה ויזואלית את האזור הזה בתור הכניסה הראשית. יש משהו מיוחד בכניסה מוגדרת אל מתחם פרטי, דרך שער שמעניק כבוד לרגע הזה, שבו אתם מגיעים אל הבית. הבחירה לרכוש שער מתכת לגינה מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של עיצובים ומהיכולת להתאים את השער לכל סגנון עיצוב של המבנה עצמו, בשל היותו של הברזל חומר גמיש הניתן לעיצוב ולצביעה בכל דרך שתחפצו בה.

שער בכניסה לחצר – קבלת פנים מושלמת לכל מי שמגיע הביתה

החזרה הביתה מיום ארוך בעבודה, הופכת לנעימה במיוחד כאשר אתם מרגישים שהבית ממש "מקבל אתכם בברכה" עם הגיעכם לפתחו. התקנת שער מתכת לגינה שעליו יש דוגמה מעניינת, הופכת את הכניסה לחגיגית והתחושה היא שנכנסתם הביתה, אפילו אם אתם עדיין נמצאים בגינה. לאורחים שתזמינו לסעודה או למסיבה, תהיה הרגשה מיוחדת במינה, כאשר הם ימתינו מחוץ לשער. הכניסה אל החצר הפרטית שלכם, כאשר היא עוברת דרך שער, מייצרת אווירה של התרגשות.
ראו גם: שער ברזל לחצר

מדוע כדאי לקנות שער מתכת לגינה?

היתרונות בהצבת שער כניסה לחצר הבית, הם בהיבט העיצובי והבטיחותי כאחד. ברזל הוא חומר גלם בעל יתרונות רבים ויש לו עמידות ללא תחרות – עובדה היא שגם במבנים עתיקים מאוד, עדיין ניתן לראות את הגדרות, הסורגים ומוצרי הברזל השונים, במצב נהדר ממש כפי שהם היו כאשר ייצרו אותם לראשונה, לפני שנים רבות.
אין ספק שבחירת דגם מיוחד ומעוצב של שער מתכת לגינה, תורמת ליופיו של החלק החיצוני שלה בית, בפרט אם השקעתם וטיפחתם את אזור הגינה כולה. בנוסף, היתרון הבטיחותי הוא ששער העשוי ברזל הינו יציב יותר, עמיד בפני פגעי מזג האויר וגם – ניתן לשלב במערכת הפתיחה והסגירה שלו, אמצעי אבטחה משוכללים שבעזרתם תוכלו לסנן את הנכנסים לביתכם ובכך להגן על ביטחונם של בני הבית.

סוגי גדרות

כיצד משלבים אמצעי בטיחות בתוך השער?

ישנם כמה דרכים לשלב מערכות של אבטחה בתוך שער מתכת לגינה, למשל להכניס מנגנון פתיחה הדורש קוד בכניסה – ממש כמו שקיים בשעריהם של מוסדות לימוד רבים, או לאפשר כניסה ויציאה באמצעות שלט. ישנם מי שיגדילו לעשות ויתקינו מצלמה בחלק העליון של השער, על מנת לזהות את הנכנסים וגם לייצר הרתעה. שער יציב וחזק, מונע את היכולת לפרוץ או לשבור אותו והוא ללא ספק הבחירה האולטימטיבית בכל הנוגע לאבטחת הבית.

האם ניתן לשלב מתכת מעוצבת במקומות אחרים מחוץ לבית?

השימוש בברזל אופייני לבתים פרטיים רבים וזאת מכיוון שניתן לייצר ממנו מעקות, שערים, גדרות ועוד. עבודת מסגרות היא אומנות בעצם, כאשר המשמעות היא שלכל תוצר ישנו שימוש אסתטי ופרקטי כאחד. מעקה למרפסת שיותקן בחלק החיצוני של הבית, גדר מתכת – אלו רק חלק מהמוצרים שתוכלו למצוא אצל המרכז הישראלי למסגרות. מדובר בתוצרי ברזל המספקים הגנה ותיחום בבתים, על מנת למנוע כניסה של זרים וכן להוסיף נוי והדר אל המבנה.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!