שער כניסה לגינה – איך לבחור את הדגם המושלם?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בתים הצמודים לקרקע הם שאיפה גדולה של אנשים רבים, המשתוקקים ליהנות מחצר פרטית משלהם, בנוסף למגורים בתוך בית גדול ומרווח. אין ספק כי טיפוח של גינה יפה ובה צמחים ואולי אפילו עצי פרי, היא הרבה מעבר לתחביב – מדובר בדרך חיים ואי רצון להתפשר על איכותם. הצבת שער כניסה לגינה יפה כזו, למעשה הופכת אותו למתחם מוגדר יותר ומייצרת התרגשות לקראת ההגעה אל הבית, בין אם אתם מתגוררים בו בעצמכם ובין אם אלו אורחים שלכם שבאים לבקר.

גדר ברזל

למה צריך שער כניסה לגינה?

יש מי שבוחרים להשאיר את החצר שלהם "פתוחה", ללא גידור ומבלי להציג שער ואז הכניסה אל החצר מתאפשר על ידי כל מי שחפץ בכך. הסכנות בוויתור על גדר ושער, הן בכניסה חופשית של אנשים בלתי רצויים אל המתחם הפרטי שלכם, כך שניתן להתקרב לדלת של הבית עצמו בקלות רבה. שער כניסה לחצר או לגינה והתקנת גדר מסביב לה, מייצרים תיחום מקשים על פורצים להיכנס.
כאשר משלבים מערכות מתוחכמות לזיהוי וכן מנגנון ייחודי לפתיחה ולסגירה של שער כניסה לגינה, הוא הופך ליותר מפריט יפה שרק מסתכלים עליו – זהו השומר הפרטי שלכם, המגן עליכם ועל בני הבית כולם. היתרון ברכישת שער כניסה העשוי ברזל, הוא בשילוב בין פרקטיקה ושימוש כמחסום מפני אנשים לא רצויים, לבין עיצוב משגע המותאם בדיוק לרצונות של בעלי הבית.

מהם ההבדלים בין השערים השונים?

יש הבוחרים להציב שער כניסה לגינה שניתן לנעול ולפתוח אותו, באמצעות מפתח פשוט. זה אמנם יכול לעכב את כניסתם של זרים לגינתכם, אבל בקלות ניתן לעקוף את המנגנון הזה. מסיבה זו, מומלץ לחשוב על שילוב מערכות אבטחה בתוך השער עצמו, למשל קודן או שליטה מרחוק, על מנת להגביר את יכולת הסינון שלכם כלפי האנשים שאתם מסכימים שייכנסו לשטח הפרטי שלכם.
ההבדלים בין השערים יכולים גם להיות ויזואליים – כאשר שער ברזל אחד יהיה שונה לגמרי מהשני. ניתן לייצר שער מתכתי בסגנון חדשני, עם חריטה באמצעות לייזר ויצירת דוגמאות הנדסיות מדויקות להפליא. לעומת זאת, יש שיעדיפו פרזול בדרך הישנה והטובה, משמע כיפוף והגמשת הברזל באמצעות חום עז וסיבובו עד ליצירת דוגמה מעניינת. תוכלו לשאוב רעיונות מגלריית תמונות ברשת וכך להבין איזה דגם של שער יוכל להתאים לביתכם הפרטי, בצורה שתשתלב היטב עם הגינה.
ראו גם: בניית גלריה מברזל

מי יכול לבצע התקנה של שער מאסיבי במיוחד?

המרכז הישראלי למסגרות מייצר ומתקין שערי ברזל, במקביל לייצור והתקנה של מוצרי מתכת נוספים החיוניים לבית – מעקה למדרגות או למרפסת, גדרות לגינה ועוד. מלבד ייצור וגימור של חומר גלם משובח שטופל היטב, חשוב לשים דגש גם על התקנה מיטבית. התקנה וחיזוק השער, או כל תוצר ברזל אחר שתרכשו, היא קריטית למניעת תקלות ותאונות ולצורך שמירה מיטבית על נראות השער ועל עמידותו בפני מפגעים שונים, על מנת שתוכלו להשתמש בו וליהנות ממנו לשנים רבות.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!