שער כניסה לבית מחיר מבצע ב-15% הנחה!

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

כאשר יש לנו בית פרטי או בית פרטי עם חניה פרטית אחד הדברים החשובים ביותר שעלינו לדאוג להם הוא שער כניסה לבית ושער כניסה לחניה שלנו. הסיבה בגינה נרצה לדאוג לרכישת שער כניסה איכותי לבית הוא שבראש וראשונה לא נרצה שכל אחד יחנה לנו בחניה הפרטית שלנו אך מעבר לכך לא נרצה שכל אחד יכנס לנו אל הבית מבלי שנרצה בכך. שער כניסה לבית ולחניה מאפשר לנו לווסת את הכניסות אל הבית שלנו ובשליטה שלנו להכניס אך ורק את מי שנרצה להכניס אליו, בין אם באמצעות שלט או בין אם באמצעות חיבור למערכת האינטרקום של הבית.

מעקה ברזל עם כניסה למדרגות

המומחים של "המרכז הישראלי למסגרות“, שצברו נסיון רב בהתקנת שערי כניסה לבית ישמחו לעזור לכם בייעוץ ובחירת השער המתאים ביותר עבור הבית שלכם בהתאם לצרכים שלכם, בהתאם לתקציב שלכם אך כמובן בהתאם למציאות בשטח שכן לפעמים לא תמיד הפתרון אותו נרצה יכול להתאים לבית שלנו עקב מגבלות פני השטח או מגבלות מקום כאלה ואחרות שעליהן נפרט במאמר הבא.

שער כניסה לבית – מחיר שער על צירים

אפשרות אחת לשער כניסה לבית או לחניה היא התקנת שער על צירים כאשר ניתן כמובן לעצב ולפרזל אותו בכל צורה שרק נרצה תודות לגמישות הרבה של הברזל בתור חומר גלם. בהיבט הפרקטי ניתן לחבר את השער צירים למערכת האינטרקום ולפתוח אותו מתוך הבית או באמצעות קוד או אפילו באמצעות שלט מרחוק. הדלתות נפתחות הצידה ולכן עלינו לוודא שיש מספיק מקום לדלתות בצדדים על מנת להיפתח. מחירו של שער על צירים ינוע בדרך כלל בין 2000 ש״ח ל-2500 ש״ח למ״ר אך המחיר הסופי תלוי כמובן במורכבות ההתקנה, העיצוב וכדומה.
ראו גם: התקנת סורגים מחיר

שער כניסה לבית מחיר – שער נגרר

שער נגרר עשוי גם כן כמובן מברזל ונהנה מכל אותם יתרונות של של שער על צירים רק שלו יש יתרון אחד מובהק אל מול שער המורכב על צירים. היות והשער נגרר על מסילה הוא חוסך במקום רב היות והוא נגלל במקביל לחומה או במקביל לחלק אחר של השער וכך לא צריך שיהיה מקום לשער להיפתח לצדדים. בנוסף הוא יכול להיות מאסיבי יותר משער על צירים שכן הוא נגרר על מסילה ויכול לשאת משקל גדול יותר בניגוד לשער על צירים שחייב להיות קל יחסית.

מחירו של שער נגרר ינוע בין 2500 ש״ח ל- 3000 ש״ח למ״ר כאשר שוב המחיר הסופי יהיה תלוי בעוד מספר משתנים כמו צבע, עיצוב ומורכבות התקנה. חשוב מאוד לוודא במקרה של שער נגרר כי המסילה תותקן באיזור מישורי על מנת לא להקשות על תפעול השער. שער נגרר יכול להיפתח באמצעות שלט או טלפון.

יכול לעניין אותך גם: שער מתכת לגינה

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!