שערי ברזל לבית

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

כאשר אנו בונים בית פרטי אחד הדברים החשובים ביותר הוא שמירה על הפרטיות של כל יושבים הבית וכמובן הרחקת משיגי גבול. משיגי גבול הם לאו דווקא תמיד יהיו פורצים או גנבים אלא לעיתים עוברי אורח שעושים קיצור דרך שעובר בשטח הבית שלנו, ילדים שרוצים לקטוף פרי מהעץ שבחצר שלנו, רכב שחונה בחניית הבית שלנו או סתם אדם שמטריד את הכלב שלנו שנח בחצר. את כל אותם אנשים נרצה להרחיק משטח הנכס שלנו ועל מנת לעשות זאת בצורה בטובה ביותר מומלץ להתקין שערי ברזל לבית.

שער כניסה ברזל לבית ב{HEBROW}

במה מסייעים לנו שערי ברזל לבית

אז בראש ובראשונה כפי שציינו שערי ברזל לבית בתוספת חומת ברזל לאורך כל החזית של הבית בגובה של כשני מטרים יאטמו באופן את קו הראיה לתוך ביתנו. במידה ויש לנו חלונות רבים בבית אנו לא נרצה שכל עובר אורח יביט פנימה לתוך ביתנו ולכן נרצה לעשות הגנה כלשהי לפרטיות שלנו מפני מציצנות. בנוסף שערי ברזל לבית וחומת ברזל שמקיפה אותו מתחמת את שטח הבית שלנו בצורה מאוד ברורה וכך גורמת לכל אחד להבין מהו השטח הפרטי של הבית שלנו ומהו השטח הציבורי סביב הבית שלנו ובעזרתן כמובן אנו נחסום את הגישה לכל השטח הפרטי שלנו.

את שער הברזל כמובן נוכל לחבר לאינטרקום של הבית ונוכל אף להוסיף לו מצלמה ועל ידי כך לווסת את הכניסות אל תוך הבית שלנו תוך כדי שאנחנו מוודאים באמצעות מצלמת השער כי האדם שאנו מכניסים אלינו הביתה אנו אכן רוצים להכניס אותו. מעבר לכך שזה שומר על הפרטיות שלנו גם מרחיק פורצים שלא ירצו להסתבך עם הקוד של שער הברזל ובנוסף יעדיפו שלא להיראות בעדשת המצלמה בשער ביתנו.

עיצוב שערי ברזל לבית

יתרון נוסף ולא מבוטל שיש לשערי ברזל לבית הוא הגמישות העיצובית הרבה שהוא נותן לנו. את שער הברזל ניתן לצבוע במגוון רב של צבעים ולעשות אותו עמיד בפני פגעי מזג האוויר כמו גשם ושמש על ידי ציפוי מיוחד אותו ניישם על הצבע שבחרנו לשער.

מעבר לכך יש לוודא כי שער הברזל עשוי מברזל מגולוון ועל ידי כך נהיה בטוחים שהוא לא יחליד ויקבל בלאי עם השנים. בנוסף לצבע ניתן להוסיף לשערי הברזל לבית מגוון רב של עיטורים על גבי השער או על גבי החומה על מנת לבדל אותה מחומות ברזל או בטון אחרות ושתיארה מיוחדת יותר. שער ברזל חומת ברזל יתאימו לכל קו עיצובי שברחנו תודות לגמישות העיצובית שהם מביאים עימם ולכן עבור כל סגנון עיצוב נוכל לבחור שער ברזל בצבע כזה או אחר או בסגנון עיצוב מיוחד של הברזל שיתאים לקו העיצובי אותו בחרנו לבית.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!