שערים לחצר בית

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

 

שער לחצר ביתמחפשים שער לחצר הבית? במרכז הישראלי למסגרות יש את כל המומחים, המסגרים והאמנים שיסייעו לכם בתכנון ועיצוב השער לחצר ביתכם. כן כן היום ניתן לייצר שער שהוא ממש יצירת אמנות לכל דבר ועניין בהתאמה אישית. היום ניתן לייצר שערים מרהיבים מחומרים איכותיים ועמידים שיחזיקו מעמד לאורך השנים כמו למשל שערים לחצר הבית מברזל, שערים מאלומיניום, שילוב של מתכת עם חומרים אחרים כמו עץ או זכוכית ועוד. זה כבר לא אותם שערים שהיו פעם, זו יצירת אמנות.

 

תפקידו של שער לחצר הבית

כאשר אנו בוחרים להתקין שער בכניסה לביתנו, לרוב המטרה היא לבודד בין החלק החיצוני של הבית כלומר הרחוב, לבין החלק הפנימי שלו. כלומר, התפקיד המרכזי של השער הוא לשמור על הפרטיות שלנו בני הבית ולמנוע מצב שבו אנשים שעוברים ברחוב מציצים אל תוך החצר. כמובן שבהיבט הבטיחותי השער תורם גם כן ומונע ניסיון של גנבים ופורצים לחדור אל תוך הבית עצמו ולשטח החצר בכלל. השער גם מונע כניסה של כלבים משוטטים, חתולים ושאר אורחים בלתי רצויים.

 

בעזרת השער אנו יכולים לשלוט בכל מי שנכנס ויוצא לאזור הפרטי שלנו, הבית. ניתן כמובן גם לשלב מנגנון חשמלי וכך ניתן יהיה לפתוח את השער עם שלט או אפילו בעזרת הסמרטפון שלנו, ניתן לשלב עם השער למכוניות גם שער כניסה ויציאה להולכי רגל, ניתן להתקין קוד בשער וכך רק מי שיודע את הקוד יכול להיכנס. כמובן שאם יש לנו גינה, השער מונע מהילדים לצאת לכביש וזה כמובן מאוד חשוב בהיבט הבטיחותי.

 

איך מתכננים שער לחצר הבית

בשלב הראשון עלינו להבין מאיזה חומרים אנחנו רוצים שהשער שלנו יהיה מיוצר. לברזל ולאלומיניום למשל יש מגוון של יתרונות גם בהיבט הפרקטי וגם בהיבט של הגמישות העיצובית ובעזרתם ניתן לייצר איזה שער שרק נרצה.

 

לאחר מכן צריך להבין את המטרות של השער, האם מדובר בשער ידני, שער חשמלי, שער לרכבים או להולכי רגל או שילוב בין שניהם. בשלב הבא יש למדוד בצורה מדויקת את מפתח השער, להחליט באיזה גובה אנחנו רוצים את השער והאם הוא משתלב ביחד עם הגדר של החצר שלנו או מיוצר בפני עצמו. הדרך הטובה ביותר לרכוש שער לחצר הבית היא לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתכנון, עיצוב וייצור שערים.

שערים לחצר בית כמה זה עולה?

המחיר של שערים לחצר משתנה ותלוי בגורמים רבים כמו למשל חומרי הגלם מהם השערים עשויים, איכות החומרים, הצבע בו אנו צובעים את השער, רמת העמידות של השער, הגודל והגובה של השער, המנגנון של השער ועוד. המחיר נע בין 700-2,500 שקלים למטר.

לפרטים נוספים אודות שערים לחצר הבית, צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה מלא לכל השאלות.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!