סורגים בקריית עקרון

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

גרים בקריית עקרון? חשוב לכם להנות משקט נפשי אמיתי ולדעת שהילדים שלכם בטוחים מצד אחד אך מצד שני שפורצים וגנבים יחשבו כמה פעמים לפני שהם ניגשים לבית שלכם? סורגים בחיפה זה בדיוק מה שאתם צריכים. בפוסט הבא נציג בפניכם את כל המידע שצריך לדעת על סורגים בחיפה לפני שמזמינים ומתקינים סורגים. סוגי סורגים, איך מתקינים, כמה זה עולה ועוד.

סורגים בקריית עקרון – המדריך לבחירת סורגים לבית

בהיותכם מתעניינים לגבי סורגים קריית עקרון, עליכם קודם כל להבין מה הם הצרכים שלכם, כלומר האם אתם מעוניינים בסורגים שימנעו מהילדים גישה החוצה, בכאלה שהמטרה שלהם להרחיק פורצים וגנבים או בשילוב של שתי המטרות. לכן, כדי לבחור את הסורגים המתאימים, עליכם להבין אילו סוגי סורגים קיימים.

סורגים בקריית עקרון
  1. סורג בטן – סורג בטן הוא סורג שיש לו סוג של בליטה לכיוון החיצוני. היתרון של סוגי בטן הוא בכך שאנו יכולים להניח עליו אדניות או עציצים. נוסף, מבחינה אסטטית הוא נחשב ליותר מעוצב ומעניק תחושה של מרחב. יחד עם זאת, אם המטרה העיקרית שלכם להתקנת סורגים בקריית עקרון היא כל נושא הבטיחות והשמירה על הילדים, הוא פחות מומלץ, משום שהילדים מנצלים את המרחב שיש בו ומתיישבים על הבסיס של הבטן. סורג בטן מותקן במרחב מסוים מהקיר. חשוב לבחור בסורג בטן שעבר צביעה בתנור ועבר תהליך גילוון מה שישמור עליו לאורך השנים וימנע כמובן היווצרות של קורוזיה. המחירים של סורגי בטן נעים בין 500-1,200 שקלים למטר רבוע, תלוי בסוג הסורג ובסגנון העיצובי שלו. שימו לב לפני הבחירה וההתקנה כי הסורגים שאתם בוחרים מחזיקים בתו תקן ישראלי. כך תוכלו לדעת בוודאות כי המרווחים בין כל סורג בטיחותיים ומתאימים לעובי הסורגים. בנוסף, מומלץ להעדיף סורגים מרובעים, משום שסורגים עגולים, קל בהרבה לנסר.
  2. סורג ישר – סורג ישר הוא סורג במותקן עם הקו של החלון ובשונה מסורג בטן, אין לו בליטה. בעיקרון, מדובר בפתרון הכי זול שיש בשוק לסורגים והוא לא נותן שום מענה בפן האסתטי. הוא מתאים לאנשים שרוצים לחסוך בעלויות או לכאלה שגרים במקום לתקופה זמנית ולא רוצים להשקיע יותר מדי. גם כאן יש לשים לב לכל נושא התקן הישראלי ולתהליך הגילוון שהברזל עבר. המחירים של סורגים ישרים נעים בין 400-800 שקלים למטר רבוע.
  3. סורג מתקפל – סורג משוכלל יותר ואינו קבוע כמו הקודמים כלומר הוא נע על המסילה. כך בעצם אנו יכולים לפתוח ולסגור אותו לפי הצרוך. בדרך כלל נהוג להתקין סורגים בשמתקפלים בבתי עסק, מסעדות או במרפסות. הוא עשוי מפלדה או אלומיניום ונחשב לעמיד במיוחד. המחירים של סורגים מתקפלים כולל התקנה נעים בין 700-1,400 שקלים למטר רבוע.
מעקה למרפסת וסורגים בקריית עקרון

סורגים – איזה עובי מומלץ לבחור את הסורג?

לרוב הבתים והדירות ניתן לבחור בסורגים בעובי של 12 מ“מ. לעומת זאת, אם אתם גרים או עוברים לבית פרטי או לחילופין גרים בדירה בקומה נמוכה, עדיף לבחור בסורגים בעובי של 14 מ“מ. ככל שתבחרו סורגים בפרופיל מלא יותר, כאלה עם כמות חומר גדולה, כך יהיה יותר קשה לפרוץ את הסורגים.

סורגים – דגשים לבחירת סורגים

כאמור, לפני שבוחרים את סוג הסורגים, חשוב לשים דגש על הצרכים שלנו. במידה והמטרה העיקרית שלכם היא לשמור על הילדים שלכם מפני נפילה, על פי התקן, עליכם לשים לב שהרווחים שבין הסורגים לא עולים על 10 ס“מ. העובי של הסורג חייב להיות עשרה מ“מ ומעלה והסורגים עצמם חייבים לעמוד במשקל של 69 ק“ג. מבחינת סוגי הסורגים, הסורגים הישרים נחשבים לבטיחותיים ביותר, שכן אי אפשר לשבת עליהם. שימו לב! כדאי לבחור סורגים מלאים וכאלה שעברו גילווון. בשונה מסורגים חלולים, סורגים מלאים לא מחלידים מבפנים וגם מים לא יכולים לחדור אליהם.

ומה לגבי פריצות?

סורגים בקריית עקרון שנועדו להגן מפני פריצות חייבים להיות לפחות 12 מ“מ. גם כאן מומלץ מאוד להתקין סורג עשוי מברזל מלא ולא בסורגים חלולים. סורגים מלאים כמעט שבלתי אפשרי לחתוך. חשוב לשים לב שכאשר מתקינים לכם את הסורגים, המתקין עושה שימוש בברגי ג‘מבו המונעים פריצה. ניתן לעשות שימוש בשיטה הנקראית ”קשירה“ תוך כדי ההתקנה.

שאלות ותשובות חשובות בנושא בחירה והתקנת סורגים

  1. האם ניתן לעצב סורגים?
  2. בהחלט. עם השנים עלתה המודעות לגבי כל הנושא העיצוב של סורגים. בפניה למסגריה מקצועית תוכלו לעצב איזה סורג שאתם רוצים מבלי לפגוע בהיבט הבטיחותי שלו.
  3. אילו סורגים מתאימים למשרדים ובתי עסק ?
  4. סורגים מתקפלים, סורגי גלילה או סורגים עם טבעת. כמובן שגם בבחירת סורגים בקריית עקרון למשרדים חשוב שתהיה התאמה בין הבחירה לבין הצרכים של המקום.
  5. האם ניתן לייצר סורגים בהתאמה אישית?
  6. בהחלט. ייצור סורגים היא עבודת מסגרות לכל דבר ועניין. מכיון ויש חלונות גדולים או קטנים מהסטנדרט, בהחלט ניתן לפנות למסגריה מקצועית בקריית עקרון שתייצר עבורכם סורגים בהתאמה אישית.
  7. מהו תהליך התקנה מקצועי של סורגים?
  8. בהיותכם מזמינים מתקין סורגים , עליכם לשים לב שבמידה ויש נקודת עיגון בקיר, המתקין מחבר אליה סוג של עוגן. במידה ואין נקודת עיגון, המתקים חייב לקדוח חורים באמצעות מקדחת בטוח ולהתקין את רגלי הסורגים בתוך החורים. לאחר מכן יהיה עליו לשלב את ברגי הג‘מבו ולרתך אותם. באופן כזה אתם יודעים שהסורגים מקובעים לקיר בצורה הטובה ביותר.
  9. האם כאשר רוכשים סורגים בקריית עקרון מקבלים גם אחריות?
  10. בהחלט. מסגריה מקצועית או מסגר מקצוען יעניק לכם לפחות 3 שנות אחריות על הסורגים. האחריות מגנה על המוצר מפני היווצרות של חלודה ומפני בעיות נוספות.
  11. האם ניתן לנקות סורגים?
  12. בהחלט ואף רצוי. כל מה שצריך לעשות הוא. לעבור סמרטוט לח על הסורג. במידה ואין לכם גישה לסורגים, כדאי לפנות לחברה מקצועית כדי למנוע נפילות.
  13. האם ניתן להתקין סורגים גם במסתורי כביסה?
  14. בהחלט שכן. ניתן להתקין כמעט את כל סוגי הסורגים גם במסתורי כביסה הנחשבים למקור לפריצות.
  15. אילו תווי תקן מבחינת בטיחות מאפיינים סורגים?
  16. תו תקן ISO 90001 ותו תקן 918.

איך בוחרים מסגריה או מסגר להתקנת סורגים?

חשוב לבחור בבעל מקצוע שזו ההתמחות שלו ולוודא שמדובר בסורגים איכותיים, כאלה שעוברים תהליך גילווון, מאופיינים בכל תכונות התקן וכוללים אחריות הן על המוצר עצמו והן על ההתקנה.

לסיכום, סורגים נחשבים לאחד מהמוצרים החיוניים והחשובים בכל בית או משרד. הם מונעים נפילות של ילדים, מפחיתים בעשרות אחוזים את הסיכוי לפריצות וגניבות מעניקים לנו ראש שקט ולכן חשוב להשקיע בהתקנה שלהם.

מעוניינים בהזמנה והתקנה של סורגים בקריית עקרון? רוצים לקבל מידע נוסף על בחירה והתקנה של סורגים? המומחים של המרכז הישראלי למסגרות ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי, יעיל ומהיר. דרכנו תוכלו לבחור את סוג הסורגים המתאים לצרכים שלכם ולהנות מהתקנה מקצועית על פי התקן. אנו עובדים עם המסגרים והמסגריות המובילים בישראל, כך שתוכלו לחסוך זמן יקר, אנרגיה ולהוזיל את עלות הסורגים בעשרות אחוזים.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!