מעקות למדרגות בבית

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

 

מעקות למדרגות בביתמעוניינים בעיצוב, תכנון והתקנה של מעקות למדרגות לבית? המומחים מטעם המרכז הישראלי למסגרות ישמחו לסייע לכם בכל השלבים החל משלב הייעוץ והתכנון, דרך שלב הייצור ועד שלב הביצוע. אנו מייצרים מעקות למדרגות בבית בהתאמה אישית, על בסיס כל תקני הבטיחות, איכות ורמת גימור גבוהה באחריות. אין ספק כי מעקות הם בין המוצרים הכי חשובים הן מבחינה בטיחותית ופרקטית אך גם בהיבט העיצובי.

 

השעינו שעברו מעקות למדרגות בבית

בעבר כאשר היינו צריכים לשלב ביחד עם המדרגות שלנו בבית מעקה, מדובר היה במוצר סטנדרטי ולא היו לנו יותר מדי אופציות לבחירה. הקווים היו מעוגלים או מרובעים, היינו מחליטים לגבי אורך המעקה בהתאם לצרוך וזהו. בשנים האחרונות חל שינוי של ממש בכל מה שקשור למעקות למדרגות לבית. לא רק שמדובר במוצר בטיחותי שנועד להגן על בני הבית מפני נפילות, אלא המעקה הוא אביזר אמנות לכל הדעות. היום אנו יכולים  לבחור מעקות מחומרים שונים בסגנונות שונים עם עיצובים מיוחדים, גימורים ואפילו צבעים שונים. לדוגמא ניתן לשלב את חומר הברזל יחד עם חומרים כמו זכוכית או עץ, להפריד בין החומרים, לעצב מעקה בעבודת יד, לשלב כל מיני פיתוחים ופרזולים מיוחדים ועוד. ניתן לבחור בחברה המספקת עיצוב של מעקות על פי בחירה בעבודת יד מקצועית ואלגנטית. באופן כזה אנו יכולים להתאים את המעקה לסגנון העיצובי של הבית וליצור הרמוניה בין החלק התחתון לחלק העליון של הבית.

מעקות למדרגות בבית קודם כל הבטיחות

הדבר החשוב ביותר כאשר מתכננים שיפוץ או בנייה של בית חדש הוא הבטיחות של בני הבית והאורחים שאנו מזמינים. בגדול ההמלצה היא לבחור במעקות העשויים מברזל בכדי שניתן יהיה לתחם ולקבע את המסלול של המדרגות. ניתן לשלב מעקות ברזל במקומות שונים בבית ולהוסיף במידת הצורך תוחם או חוסם אשר ימוקם במקומות גבוהים כדי להגביר את רמת הבטיחות.  מעקה מברזל מבטיח לנו חוזק, עמידות לאורך שנים, בטיחות ויציבות. לפני שאתם בוחרים חברה מקצועית לתכנון וייצור המעקה, חשוב לשים קודם כל לב לנושא הבטיחות. לאחר שבדקנו שהמעקה בטוח ויציב לשימוש ניתן לבחור את העיצוב המועדף עלינו. יתרון חשוב נוסף של המעקות העשויים מברזל הוא שהם עמידים נגד חלודה ונגד שינויים במזג האוויר ומחזיקים לאורך זמן רב.

קיימים סוגים שונים של מעקות הן מברזל והן מחומרים אחרים כמו זכוכית או עץ. אנו ממליצים לכם להיעזר באיש מקצוע המבין בייצור מעקות שיגיע לביתכם וייעץ לכם על התהליך שלב אחר שלב. חשוב להתקין את המעקות דרך חברה מקצועית אשר איננה מתפשרת על איכות החומרים, חוזק המעקות, פועלת על פי כל התקנים ללא פשרות. לפני שבוחרים מעקה כדאי לשוטט מעט ברשת ולהסתכל על תמונות שמוצאות חן בעיניכם ומשתלבות בהרמוניה עם החלל ועם המדרגות הקיימות.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!