מעקה מדרגות מעוצב, בטיחותי ואיכותי! מבצע משתלם!

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מעוניינים בתכנון, עיצוב והתקנה של מעקה מדרגות מעוצב? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון. 

המרכז הישראלי למסגרות מתמחים בכל עבודות הברזל, האלומיניום והפח לרבות עיצוב גדרות ושערים,  סורגים, מעקות מעוצבים ועוד. אנו עובדים עם המסגרים והמסגריות המובילים בישראל, כך שדרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, להנות מליווי אישי ולהוזיל את עלות הפרויקט בעשרות אחוזים. 

מעקה מדרגות מעוצב על שום מה?

מעקה מדרגות מעוצב הוא מוצר חשוב הן מבחינה פרקטית והן מבחינה אסתטית עיצובית. מצד אחד הוא משפיע על רמת הבטיחות של כל בני הבית ומצד שני על האווירה והסגנון העיצובי. 

אם בעבר היינו מזמינים מעקה פשוט ורגיל למדי, רק בכדי למנוע נפילות במדרגות ולסייע לבני הבית או העובדים במשרד לאחוז במעקה בזמן העליה או הירידה במדרגות, היום יש אינספור עיצובים של מעקות הנחשבים לעתים כפריט אמנות לכל דבר. לכן, כאשר אנו חושבים על מעקה מעוצב למדרגות, עלינו לשים דגש הן על הנושא הבטיחותי והן על הסגנון העיצוב שישתלב בהרמוניה עם טעמנו ועם שאר הבית. 

מסגר מקצועי

מעקה בהתאם לתקן

מעקה יכול להציל חיים. המטרה שלו היא קודם כל למנוע נפילות מגובה רב שעלולות להוביל לפציעות ואפילו למוות. החוק במדינת ישראל מחייב כל אדם להתקין מעקה בכל מקנה פרטי או ציבורי שיש בו מדרכות. על פי התקן, יש להתקין מעקה בגובה של לפחות 90 סנטימטרים, במידה וקיים שיפוע בגרם המדרגות או בגובה של 105 סנטימטרים במישור. התקן מחייב להתקין מעקה שבו הרווח שבין המשטח להתחלתו אינו עולה על 10 סנטימטרים. 

סוגי מעקות מעוצבים למדרגות ממתכת

קיימים כמה סוגים עיקריים של מעקות מעוצבים. המעקה הראשון והפופולארי מכולם הוא מעקה מברזל. מדובר במעקה המעניק רמת בטיחות גבוהה אך חשוב לזכור שעליו להיות מונח על עמודים ניצבים על פי התקן. היתרון המרכזי של חומר הברזל הוא בהיותו חזק מאוד ועמיד לאורך השנים. ניתן לעבד את הברזל איך שרוצים וליצור מעקה מעוצב, ייחודי עם כל מיני פיתוחים ועיטורים. לאחר תהליך התכנון והעיצוב, הברזל עובר צביעה עם צבע יסוד ועליו הצבע שאנחנו בוחרים במטרה למנוע היווצרות של קורוזיה. מעקה נוסף עשוי ממתכת הוא מנירוסטה. הוא מתאים יותר למקומות ציבוריים, לובי, כניסות של מבנים או בניינים ואזורים חיצוניים ופחות לבתים פרטיים, וילות ופנטהוזים. קל לנקות אותו, הוא עמיד בפני קורוזיה ומעניק מראה יוקרתי לחלל. ניתן גם לבחור במעקה אלומיניום הנחשב ליקר יותר אך מעניק מראה עיצובי ומרהיב. אם רוצים אפשר גם לשלב עם המעקה המעוצב זכוכית או עץ. 

ראו גם: מעקה למרפסת

מעקה מעוצב למדרגות עלויות

המחירים למעקה מעוצב למדרגות משתנים ותלויים בסוג המעקה, הגודל שלו, העיצובים שאנו בוחרים ומורכבות העבודה. העלות למעקה מתכת נעה בין 450-1,700 שקלים למטר.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!