שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מעקה ברזל למדרגות

 היתרונות של מעקה ברזל למדרגות הבית

המעקה הבנוי לצד המדרגות בכל מבנה שבו יש כאלה הוא אחד האמצעים הפשוטים, ועם זאת החשובים ביותר שהומצאו אי פעם להגדלת הבטיחות והביטחון ושמירה עליהם עבור הדיירים והאורחים בבתים פרטיים, והעוברים ושבים במבנים ציבוריים, המשתמשים במדרגות הללו. מעקה ברזל למדרגות, כמו גם מעקות מחומרים שונים אחרים בבתים פרטיים, בניינים משותפים או מבנים עסקיים וציבוריים, הפכו לאמצעי חיוני ואפילו הכרחי. על פי הנחיות משרד העבודה, קיים הכרח בטיחותי להקים מעקות למדרגות במקומות עבודה גדולים ובבנייני ציבור. זאת, בעיקר במקומות שבהם אין אפשרות למשתמשים לתמוך את עצמם בצורה אחרת. ואולם גם במקומות שאין בהם סכנה ממשית למשתמשים, מחייב החוק בניית מעקה. מדובר בעיקר במבנים תעשייתיים, שבהם הרצפה רטובה, והשימוש במערה הוא הכרחי. מהו מעקה למדרגות? מה בין מעקה ברזל למדרגות למעקות מחומרים אחרים? כל התשובות בהמשך המאמר.

מעקה – מה זה בכלל

מעקה הוא עמוד המחובר לקירות והוא מוצב אופקית, ומתמשך במקביל למדרגות ולצידן. במקומות שאין בהם קירות לצד המדרגות, מוקמים המעקות בנפרד, ומחוזקים למדרגות. במקרים כאלה, הפונקציה של מעקה ברזל למדרגות ומעקות מחומרים אחרים היא כפולה – מניעת הנפילה של המשתמש במדרגות עצמן, ומניעת הנפילה שלו מגובה. זה המקום להדגיש כי מידת השיפוע של המדרגות והגובה של כל מדרגה אינם משנים לצורך העניין, ולא ניתן לראות במדרגות נמוכות עם שיפוע נמוך משום עילה להימנעות מבניית מעקה. מאידך חשוב להזכיר כי המעקה כאמור חייב להיות יציב ומחוזק היטב, כיון שאחרת עלול שכרו של המשתמש לצאת בהפסדו, אם בעצם השימוש במעקה בלתי יציב הוא עלול ליפול.

מעקה ברזל למדרגות  ומעקות מחומרים אחרים

מעקה ברזל למדרגות הוא מעקה העשוי רובו ככולו מברזל. מעקות מהסוג הזה נמצאים בשימוש בכניסות לבתים פרטיים, בנייני ציבור ובמקומות עבודה שונים. עם זאת, ישנם סוגי מתכות שונים שמהם עשויים המעקות. ישנם מספר יתרונות חשובים למעקות מברזל על פני מעקות מכל סוג אחר. היתרון הראשון – מעקות ברזל, אם הם נבנו כהלכה והותאמו לאופי המבנה שבו הן נבנות, עשויים להפוך לחלק אינטגראלי מהמבנה ולהשתלב היטב בקונספט הכללי שקבעו עבורו המעצבים. מעקה ברזל למדרגות ניתן לצביעה בקלות וללא צורך בהקדמות מיותרות. הדבר הופך את המעקה כאמור לידידותי למשתמשים ולמעצבים כאחד.
מעקה למדרגות העשוי ברזל עשוי להחזיק מעמד שנים רבות, ובתנאי שהוא מתוחזק כיאות. הטיפול במעקות הזאת הוא קל יחסית, פשוט וזול. גם הצביעה של מעקה ברזל למדרגות היא פשוטה, אינה דורשת שום הקדמה מיותרת ועשויה לשנות מאד את המבנה הן מבחינת המראה והן מבחינת האווירה בו.

מעוניינים בשירותים שלנו?

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!