כך תמצאו בעל מקצוע עבור עבודות מתכת מיוחדות

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בתים מעוצבים לא חייבים להיות בנייני ענק – גם במבנים פשוטים יחסית, ניתן להגיע לעיצוב מדהים שישאיר רושם רב. השימוש במתכת ובעיקר בברזל, לצורך יצירת חלקים מסוימים החיוניים לבית, יכול להפוך אותו למרשים במיוחד מבחינה ויזואלית, עוד הרבה לפני שמכניסים לתוכו חפצי נוי שונים. בכדי לייצר ולהתקין עבודות מתכת מיוחדות בביתכם, חשוב להיעזר בבעל המקצוע הנכון עבורכם, זה שיבין את החזון העיצובי שאתם חולמים עליו ויידע כיצד להביא אותו לידי ביטוי בפועל.

מסגר מקצועי

אילו תוצרי מתכת ניתן להתקין בבית ומחוצה לו?

בבתים בעלי מספר קומות, ישנו צורך להתקין מעקה בין קומה לקומה, אשר ישמש באמצעי בטיחות והגנה מפני נפילות. האביזר הזה יכול להיות הרבה יותר מאשר פונקציונלי, למעשה הוא יכול להוות יצירת אומנות בפני עצמה – ממש אצלכם בבית. בעזרת עבודות מתכת מיוחדות שיתבצעו על המעקה, כלומר פרזול וחריטה או דרכים אחרות שיעצבו את חומר הגלם, תוכלו להציב בביתכם מעקה מסוגנן שנעים להתבונן בו והוא כמובן גם אפקטיבי ו"עושה את העבודה".
בנוסף, ניתן להתקין בחלק החיצוני של הבית מעקה דקורטיבי גם במרפסת, אשר תקנה לבית שלכם מראה ציורי ונעים, ממש כמו בכפרים רחוקים באיטליה. במידה שיש לכם חצר, גידור שלה באמצעות ברזל תעניק מראה מיוחד, בעיקר אם תשלבו צמחיה עשירה. הברזל צפוי להחזיק מעמד במשך שנים, בכל מזג אויר, לכן לא פלא שהוא מהווה בחירה פופולרית במיוחד אצל אנשים שיש להם חצר. הצבת שער מברזל בכניסה לגינה, היא דרך נוספת ליהנות מהייחודיות של עבודת מתכת איכותית.

אילו עבודות מתכת מיוחדות ניתן לבצע?

בשל התכונות של הברזל והיותו חזק מצד אחד, אך גם גמיש וקל לעיצוב מצד שני, מעצבים רבים בוחרים לעשות בו שימוש ולשלבו במקומות שונים בבתים פרטיים ובמקומות ציבוריים. ביצוע של עבודות מתכת מיוחדות, לרבות פרזול ייחודי או חריטה באמצעות לייזר ויצירת צורות מעניינות, הופכת כל מוצר העשוי ברזל למעין "תמונה" שנעים להביט עליה.

כיצד תבחרו בעלי מקצוע להתקנת תוצרי ברזל בביתכם?

רק אנשים שמכירים ברזל מכל היבטיו ויודעים לעבוד עמו, יוכלו לבצע עבודה נקייה ויפה ובעיקר עמידה, אשר תוכלו ליהנות ממנה לאורך שנים ארוכות. חשוב לשכור את שירותיו של בעל מקצוע שיוכל להבטיח לכם עמידות רבה של המוצר, במקביל לגימור מושלם והתאמה מדויקת לצרכים שלכם ולעיצוב המועדף עליכם, הן בצורה והן מבחינת הצבעים.
המרכז הישראלי למסגרות מציע עבודות מתכת מיוחדות הבאות לידי ביטוי בכל אחד ואחד מהמוצרים הנמכרים, בין אם אלו מעקות מברזל, גדרות או שערי כניסה. הניסיון רב השנים וגלריית התמונות העשירה, יוכלו להקל על הבחירה שלכם וכמובן גם להעניק רעיונות חדשים שתוכלו ליישם אצלכם בבית, או בחצר – ובכך להוסיף יופי ויוקרה של מוצר איכותי, הנותר במיטבו לאורך זמן.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!