כיצד לבחור מעקה מתכת למדרגות לבית?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

התקנת מעקה בין קומות בבית היא בגדר חובה, בכדי להגן על הדיירים ולוודא שהם אינם נופלים חלילה, במעבר בין הקומות – בין אם בירידה ובין אם בעליה. בהתלבטות בין הסוגים השונים של מעקות, כדאי לבחור בחומר גלם כמו ברזל אשר יש לו יתרונות רבים, הן בעיצוב והן בבטיחות שהוא מקנה. התקנת מעקה מתכת למדרגות באמצעות אנשי מקצוע מיומנים, תאפשר הנאה מרבית מפריט מיוחד ועמיד זה, למשך שנים ארוכות ותוך שמירה מקסימלית על המראה היפהפה של המעקה.

מעקות ברזל למדרגות

היכן ניתן להציב מעקה העשוי ברזל בבית?

רבים מכם בוודאי מכירים את המרפסות היפהפיות בערים ציוריות, בהן מותקנים מעקות עשויים מברזל. על אף העוצמה הגלומה בחומר הזה והעובדה שהוא נחשב לחזק מאוד, תתפלאו לשמוע עד כמה הוא גם יכול להיות גמיש. הגמישות הזו נוצרת בזכות החימום הרב של חומר הגלם בשלב הראשוני של יצירת המעקה, השלב בו עדיין ניתן לכופף את הברזל לכל כיוון שרוצים ולייצר ממנו תמונה של ממש.
מעקה העשוי מברזל יכול להתאים לכל מיני מקומות בבית, לרבות מרפסות, שער של חצר וכמובן מעקה מתכת למדרגות. כאשר הגרם עצמו הוא מפותל, גם המעקה יתפתל יחד עמו וייווצר מראה יפהפה ממש בתוך הבית. על מנת להגיע למצב שהחומר מותאם בדיוק לצורת המדרגות, חשוב לוודא שאתם עובדים מול יצרנים מומחים לשימוש בברזל לצורך ייצור מעקות. בכל מקרה, המעקה מוכרח לעמוד בתקן הישראל ושהחלקים שבו ישולבו בצורה בטיחותית, שתמנע תאונות בתוך הבית.

מעקה מתכת למדרגות – מהם היתרונות?

מלבד היופי המיוחד של המעקה והעובדה כי הוא בעל מראה דומיננטי, חשוב לזכור כי זהו אמצעי בטיחות ולכן הברזל נותן מענה בהיבט של החוזק. בנוסף לברזל ניתן לשלב חומרי גלם נוספים בעת הייצור. כאשר מתכננים מעקה מתכת למדרגות הבית, יש לחשוב על התחזוקה השוטפת של המעקה והצורך לשמרו במצב מצוין בכל עת, על מנת שימלא את תפקידו. שילוב בין זכוכית לבין ברזל, למשל, בעיצוב של מעקות המיועדים למדרגות – יכול להיות נפלא, אך ידרוש ניקיון בחומרים ייעודיים.
יתרון חשוב נוסף מלבד העמידות והחוזק, הוא בעובדה כי צביעת הברזל בצבע חלק יחיד, למעשה תתאים לכל סגנון עיצובי של הבית. גם אם תחליפו ריהוט, וילונות ואת כל פריטי הנוי בבית – המעקה המעוצב שלכם יישאר באותו המקום וישתלב נהדר עם כל המראות החדשים שמסביבו.

מעקות חוץ

הקפידו לרכוש מעקה רק ממקור אמין ומקצועי

פריט כל כך מאסיבי ויקר ערך, חשוב שייבנה על ידי אנשי מקצוע מיומנים שיוכלו לתת לכם את התחושה שאתם בידיים טובות. המרכז הישראלי למסגרות מעסיק מומחים בייצור מעקות מברזל ובשילובם בצורה האופטימלית בבתים. יצרן שאתם יכולים לסמוך עליו והתקנת המעקה בצורה המקצועית ביותר – אלו שני המרכיבים החשובים בדרך להכנסת מעקה מושלם לתוך הבית שלכם.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!