מעקה מעוצב מברזל לעיצוב בית יוקרתי

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מעקה הוא פריט רב עוצמה מבחינת הנראות שלו בבית והוא משפיע עמוקות על הרושם הראשוני של הנכנסים, כמו גם על השוהים בתוך הבית פנימה. מדובר באביזר שיכול להיות מיוצר מחומרי גלם שונים, אך מכיוון שזהו למעשה אמצעי בטיחות – חשוב שיהיה מיוצר מחומר גלם חזק ועמיד ובעיקר שיותקן בצורה מדויקת. הברזל, בדיוק בשל כך, הפך לחומר גלם מבוקש מאוד לייצור מעקות, כיוון שבעזרת עבודות מסגרות ניתן לייצר מעקה מעוצב, שיחזיק מעמד במצב מיטבי למשך שנים ארוכות.

מעקות ברזל למרפסת

למה כדאי לרכוש מעקה מעוצב?

למעקה מעוצב יש את היכולת להשתלב עם מגוון סגנונות עיצוב, מכאן שגם לאחר שנים ובמידה שבעלי הבית יהיו מעוניינים "להלביש את הבית" בצורה שונה מהעבר, המעקה עדיין יתאים גם לסגנון החדש. מעקה שהושקעה בו עבודה רבה בנוגע לעיצוב ויש לו מאפיינים ויזואליים ברורים, משמש בתפקיד של "חפץ נוי" אמיתי והוא ללא ספק חלק דומיננטי ביותר בתוך הבית. הדגש על היופי של המעקה, אינו צריך לבוא על חשבון הבטיחות: ניתן לרכוש מעקה מיוחד במינו, שהוא גם חזק ועמיד.

מה עדיף – מעקה מברזל בלבד או בשילוב עם חומרים אחרים?

יש יתרונות מסוימים בשמירה על מעקה מעוצב מחומר גלם יחיד ומיוחד כמו ברזל, אשר מעניק מראה עתיק וקסום לבית והוא כמעט ואיננו דורש תחזוקה, בהנחה שאתם רוכשים מעקה מחומר שעבר תהליכים מתאימים המונעים ממנו להחליד ולהישחק. עם זאת ניתן לשלב בין הברזל היפהפה לבין זכוכית, המייצרים ביחד מראה רך ועוצמתי בו זמנית. הקפדה על ניקיון החלק של הזכוכית בחומרי ניקוי ייעודיים, תבטיח את צלילות הזכוכית ואת השמירה על איכותה לאורך שנים.

מעקה למדרגות פנים

איך שומרים על המעקה המתכתי שייראה חדש לתקופה ארוכה?

אחת מהדרכים העיקריות לשמור על מראה נאה של מעקות בגרמי מדרגות, כמו גם מעקה של מרפסת, היא להשתמש בו בזהירות רבה. הניקוי של המעקה חשוב לשימור איכותו, אך מוצרי ניקיון מסוימים עלולים לעשות נזק גם לברזל האיכותי ביותר. התייעצו עם יצרן המעקה שלכם, באשר לאפשרויות העומדים בפניכם לצורך ניקיון המעקה ואל תתפשרו על רכישת נוזלי ניקיון מהסוג הטוב ביותר. מעקה לא צריך ניקיון אינטנסיבי אלא בעיקר הסרה של אבק, מה שמקל על התהליך.

התקנת מעקה במרפסת עגולה או מדרגות מתפתלות

היתרונות של השימוש בברזל, הם בעיקר באפשרויות העיצוב השונות וביצירת מעקה המותאם בדיוק למידות ולצורה של האזור בבית שבו הוא מותקן. המרכז הישראלי למסגרות מתמחה בייצור מעקות לגרמי מדרגות מכל הסוגים וכן למרפסות, תוך בניית המוצר "כמו כפפה ליד", לרבות התקנת מעקה מעוגל או מתפתל, בהתאם לצורך של הלקוח. היכולת להביא את החזון העיצובי שלכם לידי ביטוי, ממש בתוך ביתכם, היא הגשמה של חלום והמעקה יחזיק מעמד לשנים ארוכות וייתן לכם הגנה.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!