איך משלבים מעקות ברזל וזכוכית בבית?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

המעקה הוא חלק חשוב במעבר המתבצע דרך המדרגות, בין קומות בבתים פרטיים. עבור המשתמשים במדרגות, מדובר בסיכון מסוים הן בעליה והן בירידה וללא מעקה קיים סיכון בנפילה. המעקה מסייע להישענות ולתמיכה ומכיוון שמדובר באביזר המשולב בתוך הבית ויש לו נוכחות עצומה, מוטב אם כבר לרכוש אותו בעיצוב ייחודי, המעניק מראה יוקרתי למתחם שבו הוא נמצא. מעקות ברזל וזכוכית הם שילוב מושלם בין שני חומרי גלם בעלי יתרונות עיצוביים ופרקטיים.

מעקב ברזל למרפסת

לאיזה סגנון עיצוב יתאימו מעקות ברזל וזכוכית

מעקות ברזל וזכוכית יכולים להתאים לכל סגנון עיצוב שהוא: מודרני, כפרי, קלאסי וכמובן אקלקטי, זאת כיוון שהצביעה של הברזל תהיה כמעט תמיד בגוון אחד ומכאן שהפריט עצמו הופך לקלאסיקה בפני עצמה. ייתכן שלסגנונות כפריים של בתים, ברזל מפורזל ומדוגם מאוד ומעקה עם פיתוחים שונים, יתאים יותר. עם זאת, גם בבתים מודרניים ניתן לשלב את סוג המעקה הזה והבחירה תצטרך להיעשות בין הדגמים השונים שהיצרן מציע.
כדאי להיעזר בתמונות ובגלריה שבאתר האינטרנט של היצרן, על מנת להתרשם הן מאיכות העבודה והן מן האופנים השונים שבהם נעשה שימוש במעקה פנים ביתי. בנוסף, ייתכן שהרצון לרכוש מעקה שמערב שני חומרי גלם, יעניק לכם רעיונות נוספים באשר לשימוש בברזל ובזכוכית במקומות אחרים בבית, למשל לצורך התקנת מעקה למרפסת.

היתרונות בהתקנת מעקה משולב

מלבד המראה המיוחד של השילוב בין זכוכית שקופה ועדינה לבין ברזל חזק ומאסיבי, רכישת מעקות ברזל וזכוכית משמעותה תוספת של בטיחות עבור בני הבית. מעקה עם "קיר" זכוכית עשוי להעניק תחושה מגנה יותר, החשובה מאוד בעיקר לדיירים הצעירים של המשפחה, כלומר פעוטות שלומדים לעלות ולרדת במדרגות בכוחות עצמם. הברזל לעומת זאת, היצוק בתוך המדרגות, נותן תחושה של חוזק ועמידות וזה בוודאי חשוב לכל מי שמתגורר בבית.

מעקות ברזל

על חשיבות ההתקנה המקצועית של המעקה

בשל השילוב המיוחד בין שני חומרי הגלם, חשוב כי בעת התקנה של מעקות ברזל וזכוכית יעבדו אך ורק אנשי מקצוע המוסמכים לכך. מלבד חומרי הגלם המשובחים, לפעולת החיבור וההתקנה יש חלק קריטי בווידוא כי המעקה אכן תקין ומגן על האנשים העושים בו שימוש. מעבר לכך, מדובר בפריט בעל ערך כספי רב ועמידות גבוהה, אך התקנה מקצועית תבטיח לכם כי גם החיבורים אל הקרקע יבוצעו בצורה המיטבית.
ראו גם: בניית קומת גלריה

ניתן לשלב ברזל מעוצב גם במקומות אחרים בבית

העבודה עם ברזל ומסגרות באופן כללי, היא ההתמחות של המרכז הישראלי למסגרות. תוכלו למצוא רעיונות נהדרים לשילוב ברזל במקומות שונים בביתכם, להענקת מראה הרמוני. שילוב של מתכת בשערי כניסה לבית, במעקה של מרפסת וכמובן במעקה שנמצא בין הקומות, יהפוך כל בית פשוט לייחודי במינו. כדאי להתרשם מעבודות קודמות ולהחליט באיזו דרך תרצו להכניס את הברזל לבית שלכם ולהפוך אותו ליצירת אומנות של ממש.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!