מעקה למדרגות פנים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מעקה למדרגות פנים – כשהאסתטיקה פוגשת את הבטיחות

מעקה למדרגות פניםההלכה היהודית הכירה בבניית מעקה כאחת המצוות החשובות, והמחוקק טרח לציין את הדבר במפורש. זאת, מפאת החשיבות היוצאת דופן שיש למעקה בשמירה על הבטיחות והביטחון של המשתמשים במדרגות. מדרגות שאין בנוי בצידן מעקה, מהוות סכנה בטיחותית מהמעלה הראשונה. הבעיה היא, שלא אחת נבנים מעקות איכותיים שבהחלט שומרים על הבטיחות, אבל מצד שני הם עלולים להפוך למפגע של ממש מבחינת העיצוב. בשנים האחרונות נענו מעצבים רבים לאתגר הזה, והתחזקה המגמה של בניית מעקה למדרגות פנים בבתים פרטיים, בניינים ציבוריים ועסקים, שנותנים פתרון הולם לנושא הבטיחות מחד גיסא, ומאידך גיסא מעניקים מגוון פתרונות ועיצובים חדשנים. מהם בכלל מעקות למדרגות הפנים? אילו סוגים של מעקות קיימים כיום בשוק? מה בין מדרגות זכוכית לסוגים אחרים של מעקות? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בסוגיות הללו.

מעקה  למדרגות פנים – מה התפקיד שלו

מעקות  הם אמצעי הבטיחות הבנויים לצד מדרגות, גם אם השיפוע של המדרגות הוא מתון מאד. תפקידם העיקרי של המעקות, הוא לשמור על הבטיחות של העולים ויורדים במדרגות, ולשמש להם נקודת אחיזה טובה. מעקה למדרגות הינו בבחינת דרישה בטיחותית בבנייני ציבור, במפעלים ובמקומות עבודה רבים. ואולם מעבר לערך הבטיחותי שלהם, המעקות משמשים בלא מעט מקרים גם כאביזר אסתטי חשוב. בניגוד למה שרבים חושבים, גם מדרגות הפנים בבתים שבהם יש כאלה, המעקה הוא הכרח בטיחותי. גם כאן, עיצוב נכון של המעקה הופך אותו גם לאביזר אסתטי ברמה גבוהה.

סוגים שונים של מעקות והיתרונות שלהם

מעקות בכלל, ובפרט מעקה  למדרגות מברזלות לפנים, עשויים ממגוון רחב של חומרים. עם החומרים כאמור ניתן למנות סוגים שונים של מתכת, מעקות מעץ וכן מעקות זכוכית, שהיתרונות האסתטיים שלהן גבוהות במיוחד. מעקות זכוכית אינן חוסמות את האור ולפיכך אין להם השפעה על האווירה הכללית בחלל המבנה. מבט חטוף בכניסות לבתים משותפים שיש בהם מעקות ברזל, שיש או אבן, מדגישים את היתרון האסתטי של מעקות זכוכית. זאת ועוד – קל הרבה יותר לנקות מעקה מזכוכית מאשר מעקה מכל סוג אחר.

מעקות זכוכית הפכו פופולאריים מאד בשנים האחרונות. הם חזקים, עמידים וקלים לטיפול וניקוי. עם זאת, מעקות למדרגות פנים עשויים לעיתים קרובות גם מחומרים אחרים, כאמור לעיל. מעקה  ממתכת, למשל, מסייעות ליצירת אווירה צעירה ותורמות מאד מהבחינה האסתטית. מעקות מהסוג הזה מחזיקות מעמד שנים רבות, הן ניתנות לניקוי וטיפול בקלות והיתרון הגדול שלהן הוא שניתן לצבוע אותן בצבעים שונים, ולהתאים אותן למראה הכללי של החלל.

אם יש לך עניין בהוספת מעקה למדרגות פנים, המרכז הישראלי לעבודות מתכת ומסגרות זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע המיומנים שלנו יחזרו אליך בהקדם. הם ילוו אותך לאורך כל הדרך, מרגע יצירת הקשר, עבור דרך ההחלטה על סוג המעקות והמבנה שלהם ועד להתאמת המדרגות בפועל.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!