התקנת שער כניסה מברזל לחצר – איך עושים זאת נכון?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

חצר של בית אשר הכניסה אליה עוברת דרך שער מפואר, מעניקה תחושה של יוקרה ופאר גם לבתים קטנים יחסית. התקנה של שער ברזל לחצר היא בעלת יתרונות מרובים בכמה היבטים, לכן לא פלא שרבים בוחרים בשערים מחומר הגלם החזק הזה ואפילו משדרגים שערים וותיקים לסוג חדש, העשוי מתכת.
אם אתם מתלבטים בין מספר סוגים של שערים לגינה שלכם, מומלץ שתכירו את המנגנונים השונים שניתן ליהנות מהם. כאשר בוחרים בשער מברזל, על מנת שבסופו של דבר תבחרו בשער המתאים עבורכם, כזה שיישאר במצב מיטבי גם בחלוף שנים רבות.

שער כניסה ברזל לבית ב{HEBROW}

אילו בתים זקוקים לשער?

באופן טבעי, בתים עם גינה הם המתאימים ביותר להתקנת שער כניסה, מה שהופך את החצר לסוג של מבואה אל המתחם הפרטי של המשפחה. לאחר מכן, על מנת להיכנס פנימה ממש, צריך אמנם לעבור דרך דלת הבית, אך כבר נוצרת תחושה נעימה ואינטימית יותר, כאשר חולפים בשער החיצוני.
התקנת שער ברזל לחצר איננה עניין של מה בכך – מדובר בחומר גלם מאסיבי וכבד, שזקוק כבר בשלב הראשוני, למקצוענים שיידעו להתקינו בצורה הנכונה. עוד לפני שתבחרו את העיצוב האהוב עליכם מבין הדגמים השונים, כדאי להגדיר מהי מטרת התקנתו של השער.
יש להניח, כי מלבד האווירה – השער המתכתי ישמש גם כאמצעי לאבטחת אנשי הבית. היכולת להכניס מנגנונים משוכללים בתוך מערכת פתיחת השער עצמו וכן להוסיף אביזרים אחרים לצרכי בטיחות, היא אחת מהסיבות המרכזיות לכך שבעלי בית יעדיפו סוג כזה של שער על פני שערי עץ פשוטים, למשל, אך חשוב להבין לעומק את המשמעויות השונות של הבחירה בדגם כזה או אחר.

על מנגנוני הפתיחה של שער ברזל לחצר לסוגיו השונים

אם תרצו להתקין שער כניסה שיעשה גם רושם מדהים על הבאים לביתכם – נראה כי שער ברזל לחצר הוא ללא ספק הבחירה הנכונה. ברזל הוא חומר גלם חזק ועמיד ועם זאת ניתן לעצבו בדרכים שונות ולייצר אינספור דגמים יפהפיים. בנוגע למנגנון הפתיחה – זהו כבר פחות עניין של טעם ויותר עניין של בטיחות.
התקנת מערכת אבטחה הכוללת קודן, היא ככל הנראה הדרך האולטימטיבית לוודא כי רק אנשים שמורשים להיכנס לבית יוכלו לפתוח את השער. גם פתיחת השער בצורה ידנית אך באמצעות שימוש בשלט רחוק – המצוי בידיו של אחד מהדיירים, היא אופציה אפקטיבית ובטיחותית מאוד.
למרות זאת, ישנם מי שכן יעדיפו מנגנון סטנדרטי של ידית פתיחה "רגילה", אך גם במקרה כזה ניתן, כמובן, להתקין צילינדר ומנעול. חשוב לעמוד על ההבדלים ובעיקר היתרונות השונים של כל מנגנון ולבחור את הדגם שבאופן אישי ייתן לכם מענה אבטחה מספק ומרגיע.
המרכז הישראל למסגרות מעניק שירותי עבודות מסגרות, בנייה והתקנה של שערי כניסה העשויים ברזל, בדגמים מגוונים עבור בתים פרטיים ולמוסדות, זאת על מנת לייצר פתרונות ייחודיים ומותאמים לכל לקוח.

ראו גם: בניית קומת גלריה

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!