בניית גלריה מחיר: בדיקת התאמה אישית חינם!

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בדירות או חנויות רבות שבהן התקרה גבוהה ניתן לבנות גלריה ובכך אנו למעשה יכולים לנצל את השטח שלנו בצורה מקסימלית. הניצול המקסימלי של השטח נגרם למעשה על ידי כך שבתוך הדירה שלנו אנו יוצרים מיני קומה אליה אנו מגיעים דרך גרם מדרגות והרצפה שלה למעשה היא קונסטרוקציית ברזל מחוזקת. לגלריה שימושים רבים כאשר בדירות ברוב המקרים השימוש של הגלריה יהיה מן חדר שינה פתוח הצופה אל יתר שטח הבית ובחנויות מסחריות הגלריה תהווה סוג של מיני קומה בתוך החנות. בנוסף ישנם שימושים נוספים לגלריה כמו שטח אחסון הן בדירות והן בחנויות או חדר עבודה.

עבודות מתכת

במידה ואתם רוצים להוסיף גלריה לדירה שלכם או לחנות שלכם המומחים של ”המרכז הישראלי למסגרות“ ישמחו לעזור לכם בכל עבודות מתכת ומסגרות וגם בתכנון וייעוץ של הגלריה עצמה, של הקונסטרוקציה וכמובן של הגישה אליה. הוספת גלריה הוא אינו דבר פשוט ויש לתכנן אותו היטב בהיבט הבטיחותי וכמובן יש לעמוד בכל תקני הבטיחות ולכן אנו נשמח לעזור לכם החל במלאכת התכנון ועד מלאכת הביצוע.

בניית גלריה – קונסטרוקציה

הגלריה עצמה אינה בנויה מבטון או בלוקים והיא כל כולה בנויה על טהרת הבניה הקלה. הבניה הקלה פירושה הוא שהגלריה תהיה בנויה מברזל או פלדה אך לעיתים נראה שימוש גם בעץ בתור הבסיס לגלריה. במידה ואתם זקוקים למשטח חזק שיחזיק סחורה רבה או שזהו עתיד להיות שטח שיחזיק מספר אנשים או משקל רב ככל הנראה הבחירה הטובה ביותר עבורכם הוא לבנות אותה מברזל. המחיר של בניית גלריה עצמה תלוי במספר משתנים ויהיה יקר יותר ככל שכושר נשיאת המשקל של הגלריה יהיה גבוה יותר. משתנים נוספים שיש לקחת בחשבון הוא הגובה של רצפת הגלריה ביחס לרצפת המבנה וכמובן שטח הגלריה עצמה.

בניית גלריה – מדרגות

פרמטר חשוב מאוד נוסף בכל מה שקשור לגלריה הוא המדרגות המובילות אל הגלריה שכן לא נוכל להגיע אל הגלריה ללא גרם מדרגות. על גרם המדרגות להיות בטוח ויציב על מנת שלא לגרום לפציעות ולכן יש להשאיר את תכנון המדרגות בידיים מקצועיות בלבד. ישנן מגוון אפשרויות לבניית המדרגות המובילות את הגלריה כאשר כמובן הפרמטר המרכזי הוא כמה מקום יש לנו עבור המדרגות. נוכל להשתמש כמובן במדרגות רגילות ישרות אך אם נרצה לחסוך מקום נוכח להתקין גם מדרגות ספירלה או אפילו מדרגות לולייניות.

המחיר של מדרגות ברזל לגלריה עלול לנוע בין 600 ש״ח ל-1000 ש״ח למדרגה ואילו המחיר של המעקה עלול לנוע בין 900 ש״ח ל- 1500 ש״ח למ״ר. שימו לב כי המחיר שהמדרגות הוא בתמחור לפי מספר המדרגות ואילו המחיר של המעקה הוא על פי מ״ר.

אנו ב“מרכז הישראלי למסגרות“ נשמח לעזור לכם לתכנן את הגלריה שלכם באופן פשוט יעיל ובטוח.

יכול לעניין אותך גם: כמה עולה סורגים לחלון?

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!