שער חשמלי לחניה מחיר מעודכן ל-2020

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בישראל זה אמנם לא לגמרי פופולארי, אבל בארה"ב שער חשמלי לחניה זה כמעט סטנדרט בכל בית פרטי, במיוחד בפרברי הערים. הסיבה לכך היא בעיקר תרבותית, אבל לאורך שנים ארוכות גם המחיר פה בישראל, לא היה כדאי עבור רבים. היום, בהזמנת שער חשמלי לחניה מחיר הוא לא פרמטר שאתם צריכים להיות מוטרדים ממנו, אם בלאו הכי אתם מתכוונים להוסיף שער כלשהו לחניה שלכם וההתלבטות היחידה היא בין שער רגיל ושער חשמלי. למה בכלל שער? למה דווקא חשמלי? כמה עולה שער כזה? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז הישראלי למסגרות.

למה בכלל שער לחניה?

אז כמו שאמרנו קודם לכן, בהזמנת שער חשמלי לחניה מחיר הוא לאו דווקא השיקול המרכזי שאתם צריכים לקחת בחשבון, אבל עוד לפני שאתם מקבלים החלטה, למה בכלל אתם צריכים שער לחניה? אתם לא צריכים, אבל אתם רוצים. אתם רוצים כי אתם רוצים להגן על הרכב שלכם, כי אתם רוצים להשתמש במרחב של החניה כחלל סגור שיכול לשמש גם כמחסן ואתם רוצים כדי ליהנות ממקסימום בטחון ומיגון בבית שלכם. זאת הסיבה ולא צריך שום הסבר מעבר לזה.

למה דווקא חשמלי?

ובכן, בניגוד לשער הכניסה לבית אליו אתם נכנסים כהולכי רגל עם גישה ישירה לשער, כאשר אתם מגיעים עם הרכב שלכם אל חניית הבית, אתם יושבים בתוך הרכב והדבר האחרון שאתם רוצים כשאתם מזמינים שער לחניה הוא לאלץ את עצמכם לעצור את הרכב, לצאת ממנו, לפתוח שער גדול בצורה ידנית, לחזור לרכב ולהכניס אותו לחניה ואז גם לחזור לשער כדי לסגור אותו בצורה ידנית. גם במקרה הזה, זאת הסיבה שאתם רוצים שער חשמלי ולא נדרש שום הסבר נוסף מעבר לזה.

וכמה עולה שער חשמלי לחניה?

פה מתחיל העניין להסתבך ולא בגלל שמדובר במחירים גבוהים, אלא בגלל שמדובר בסוגים שונים של שער. ככלל, מחיר השער מושפע הרבה יותר מסוג השער שאתם רוצים להתקין. אם אתם מתעניינים בזרוע הרמה בלבד, המדובר בעלות של פחות מ-1,000 שקלים, אבל אם אתם רוצים דווקא שער ברזל, אלומיניום או נירוסטה מלא, המחיר יכול להגיע ל-1,000 עד 3,000 שקלים למטר רבוע אחד, בהתאם לעיצוב השער שאתם רוצים ובהתאם לסוג המתכת שאתם בוחרים כשהברזל הוא הזול ביותר בין האפשרויות. ישנם היום גם שערים חשמליים שמתפקדים בתצורה של דלת נגללת או דלת הרמה והמחיר של אלו הוא בקצה התחתון של הטווח. בכל מקרה, בהזמנת שער חשמלי לחניה מחיר השער צריך להיות רק השיקול השני שלכם לאחר שתחליטו מהו השער הספציפי שאתם רוצים להזמין. במרכז הישראלי למסגרות תוכלו למצוא את כל סוגי השערים החשמליים לחניה, וגם תוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים ותחרותיים ביחס למחירי השוק.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!