שערים לבית מברזל

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

אחד הדברים החשובים ביותר שאנו רוצים להתקין בבית פרטי הוא ויש לתת לנושא זה תשומת לב רבה הוא שער כניסה. בשוק קיימים מגוון רב של שערים ופתרונות כאלה ואחרים כמו שערים לבית מברזל, שערים לבית מפלסטיק ושערים לבית מעץ. לכל בית ולכל מטרה יש את הפתרון המתאים ביותר אך אם אנו רוצים חשוב על הפתרון האפקטיבי ביותר על מנת שישמור על הבית שלנו בצורה המקסימלית אז אנו ממליצים על שערים לבית מברזל ממגוון רב של סיבות שאותן נפרט לכם במאמר הבא.

פרטיות

אחת המטרות המרכזיות של שערים לבית מברזל היא שמירה על הפרטיות של כלל יושבי הבית. ברגע שיש לנו שער ולא כל אחד יכול להיכנס לשטח החצר שלנו או לשטח הבית שלנו אנו יכולים לשמור על הפרטיות שלנו ושל משפחתנו בקלות יתרה. שער, במיוחד אם יש לו מפתח או קוד כניסה מסמן דבר אחד ברור, שכל מי שאינו גר באותו מתחם לא יכול להיכנס אליו ללא אישור או ללא הזמנה מראש. אנו לא רוצים שזרים יסתובבו בחצר שלנו או במתחם של הבית הפרטי שלנו ולכן פתרון של שער על מנת ליצור גבול ברור בין השטח הציבורי לשטח הפרטי הוא חשוב מאין כמוהו.

בטיחות

מטרה נוספת ולא פחות חשובה של שערים לבית מברזל היא מניעת פריצות. אין זה סוד שכאשר יש יותר אמצעי הגנה לבית כך הסיכוי שתהיו חשופים לפריצה נמוך יותר. כאשר הפורץ צריך לעבור גם את המחסום של שער הכניסה שמופעל בקוד או מפתח ייתכן והוא יחפש מטרה קלה יותר או יעד שפשוט יותר לפרוץ אליו. בעזרת שער ברזל אנו מוסיפים עוד מנגנון הגנה לבית, במיוחד אם השער הוא גבוה ויהיה קשה לטפס מעליו מבלי למשוך תשומת לב של הסובבים. 

מדוע עדיף שער מברזל על פני שערים מחומרים אחרים?

עוד יתרון של שערים לבית מברזל הוא החומר החזק ממנו הם עשויים שכן כאשר נבחר חומר רצוי מאוד שהוא יהיה כזה שלא ניצן לכיפוף או לשבירה כמו עץ או פלסטיק לצורך העניין שיכולים להוות מכשול קל יותר עבור משיגי גבול או פורצים. ברזל הוא חומר חזק יותר שקשה לפרוץ או לשבור אותו ולכן כל פורץ או משיג גבול יחשוב פעמיים לפני שהוא ניגש לעמוד בפני מכשול כזה. בנוסף הברזל נחשב לעמיד יותר מפלסטיק או עץ גם מפני פגעי מזג האוויר ויחזיק זמן רב יותר. לכן, כאשר אתם צריכים לבחור שער עבור הבית שלכם כדאי מאוד שתחשבו איזה סוג של שער נותן לכם הגנה מקסימלית לאורך זמן ומהווה את הפתרון הטוב יותר עבורכם.

לפרטים נוספים אודות שערים לבית מברזל צרו איתנו קשר. המומחים של המרכז הישראלי למסגרות ישמחו לסייע לכם בכל שאלה.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!